quote:blablabla, je mag vanalles zeggen, het is okee, je hoeft het niet te onderbouwen, maar je wordt wel kritisch gevolgd enzo
--
[quote]Op dinsdag 30 augustus 2005 00:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
god bewaar me dat dit op een stabiel microsoft platform mag draaien, alleen dan zou ik zeker weten dat Tweakers.net er absolute afstand van heeft gedaan..quote:van drugshond
O ja.... Linux doet ook nog mee....
lijkt me een puik plan, wat vond je van Jan M bij nova trouwens?quote:
Je mag ons ook nog wel even bellen hoor.quote:
ja, sorry, ik misbruik gewoon graagquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:57 schreef Stali. het volgende:
[..]
Je mag ons ook nog wel even bellen hoor..
Dan paste ik gerust mijn nummer hier, wel om het daarna weer weg te halen....je hebt van die gekken op internet he? Die misbruiken dat dan weer..
Ze zullen ons vast niet 24/7 volgen toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:57 schreef du_ke het volgende:
Hehe ik zou het risico maar niet nemen. Je weet maar nooit met die dwazen.
I know, I know...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, sorry, ik misbruik gewoon graag
effe iets anders dan, wat vond jij dan van Jan M bij Nova vanavond?quote:
Ik had het graag willen zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
effe iets anders dan, wat vond jij dan van Jan M bij Nova vanavond?
hij was blij dattie weer terug was en geniet inmiddels een onbetwist(t)e status om met Bos en Halsema in zee te gaan bij de volgende verkiezingen.quote:
Du_ke, ik vond het ook eng! Kom op, wees een man!quote:
Ik ga kijken, want Duke belt toch niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hij was blij dattie weer terug was en geniet inmiddels een onbetwist(t)e status om met Bos en Halsema in zee te gaan bij de volgende verkiezingen.
Ik denk zelf dat het een goede stap vooruit zal zijn voor de ontwikkeling van Nederland. Bos moet dat ook nog een beetje inzien, maar hij zal inmiddels wel murw geluld zijn door zijn trouwe collegae..
Het wordt de hele nacht herhaald, dus als je tijd hebt, kijk het!
Bij jou werkte dit beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Du_ke, ik vond het ook eng! Kom op, wees een man!
Nou, ik voel veel sympathie voor jullie, maar het is gewoon een kwestie van zelfbehoud vrees ik...quote:
Lucky ol' you, ik krijg het idee dat alle mafkezen van inetland zich op dit moment inzoomen op Ryan3 en Stali. Wat zou Jan M daarvan vinden, denk je, or for that matters W. Bos.???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, ik voel veel sympathie voor jullie, maar het is gewoon een kwestie van zelfbehoud vrees ik...
Lieve Stali, het is gewoon te ver en te vreemd
Eigenlijk denk ik zelf dat het me geen reet moet mogen interesseren, het alternatieve circuit heeft ruimschoots de kans gekregen om iets over mij te schrijven, maar wist het niet veel verder te brengen dan wat trivialiteiten. Zo zie ik het ook. Ik hoop dat jij het ook zo gaat zien, want het andere fok is echt een lege huls.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lucky ol' you, ik krijg het idee dat alle mafkezen van inetland zich op dit moment inzoomen op Ryan3 en Stali. Wat zou Jan M daarvan vinden, denk je, or for that matters W. Bos.???
Bedoel je dat Pol(=Fok!) ten onder gaat??? Denk het niet hoor. Kijk, Sjuuun is onmiskenbaar het "genie" unter die Leute, ik bedoel iemand als Lucy doet in feite niet eens mee wmb, mee eens dus, maar zijn ultimo thule is dat de tegenpartij door de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving niet kan inzien wat hij inziet en dat is gefalsiificeerd als zijnde een ondeugdelijk c.q. onmogelijk argument (vandaar ook het op de man spelen van al die kloontjes van hun). Juist als de onmiskenbaar geniaalste van het stelletje heeft hij in wetenschappelijke zin, als je dat zo kunt stellen, het meeste afgedaan in mijn ogen. Mind you, het enige echte antwoord was (via een kloontje) paradigmaverschuiving en dat heeft niet stand gehouden... Wat je sjuuuneke met zijn kloontjes kunt aanwrijven is een gebrek aan integriteit. Fok! houdt verder wel stand zonder Sjuuuneke imho en zonder de scheldpartijen en ander onfrisse praktijken van lucy, Aaah en noem maar op, kunnen we ook wel... Extrawaskracht, ook Mac, etc. zijn een verademing vergeleken met dat soort verlies aan integriteit... Pol is sowieso Fok! niet, maar Pol en Fok! blijven wel bestaan inclusief dat soort aderlatingen...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik zelf dat het me geen reet moet mogen interesseren, het alternatieve circuit heeft ruimschoots de kans gekregen om iets over mij te schrijven, maar wist het niet veel verder te brengen dan een wat trivialiteiten. Zo zie ik het ook.
Ik hoop dat jij het ook zo gaat zien, want het andere fok is echt een lege huls.
Wel kan ik af en toe eens plezier beleven door bij Sjun te buurten op zijn web-log, zij het soms ogenschijnlijk op wat algemene vlakken.
Waarschijnlijk kan de man veel meer dan dat hij laat zien en ook wat minder pompeus dan dat hij heeft vaak laat blijken. Je mist wel vaak een soort van meningsverschil in de discussie.
Lees het stuk nog eens door en kijk eens naar datgene waar niet om te lachen valt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bedoel je dat Pol(=Fok!) ten onder gaat??? Denk het niet hoor. Kijk, Sjuuun is onmiskenbaar het "genie" unter die Leute, ik bedoel iemand als Lucy doet in feite niet eens mee wmb, mee eens dus, maar zijn ultimo thule is dat de tegenpartij door de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving niet kan inzien wat hij inziet en dat is gefalsiificeerd als zijnde een ondeugdelijk c.q. onmogelijk argument (vandaar ook het op de man spelen van al die kloontjes van hun). Juist als de onmiskenbaar geniaalste van het stelletje heeft hij in wetenschappelijke zin, als je dat zo kunt stellen, het meeste afgedaan in mijn ogen. Mind you, het enige echte antwoord was (via een kloontje) paradigmaverschuiving en dat heeft niet stand gehouden... Wat je sjuuuneke met zijn kloontjes kunt aanwrijven is een gebrek aan integriteit. Fok! houdt verder wel stand zonder Sjuuuneke imho en zonder de scheldpartijen en ander onfriss van lucy en Aaah kunnen we ook wel... Extrawaskracht, ook Mac, zijn een verademing vergeleken met dat soort verlies aan integriteit... Pol is sowieso Fok! niet, maar Pol en Fok! blijven wel bestaan inclusief dat soort aderlatingen...
Welk stuk???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Lees het stuk nog eens door en kijk eens naar datgene waar niet om te lachen valt.
Och, sjuuun is bijv. integer als hij commentaar geeft op Gajus, die door lucy als getuige à décharge wordt aangehaald (was iemand die een blauwtje heeft gelopen bij Stali en overigens niet alleen bij Stali, raadpleeg Duderinntje maar eens en nog iemand anders c.q. ook een jonge vrouw), hij laat het afweten wb gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving, kloontjes (oa Omara dus), de lui waarmee hij omgaat en de nonsense die hij opmerkt wb meergelijkheid op Fok! etc. De man was gewoon uitgeluld op gegeven moment en gaf dat gewoon niet toe... Geen integriteit bij sjuuunke hoor.quote:Met Sjun heb ik het zelfs al eens persoonlijk (via mail) over integriteit gehad en zelfs hij lijkt toe te geven aan een duidelijk 'richtsnoer'. Ook Sjun is een mens achter-de-entiteit en ook hij heeft wel meer te melden dan alleen de voorspelbare reaktie.
Lucy weet kop noch kont, denk ik, en dat is zwak uitgedrukt. De enige nozele stukjes van zijn hand, heeft-ie ergens van overgepaste (zie topic waarin ik ook ostentatief zonder bronvermelding pastte en die nu worden aangerakeld om zogenaamd te bewijzen dat ik de knip&plaksel koning ben van Fok!)...quote:Lucida ken ik niet genoeg en vind ik ook vooralsnog niet de moeite waard om mijn idioom voor uit te breiden, if you know what I mean. Als hij serieus eens wat aan de man zal willen brengen, dan hoop ik dat hij daar zijn pijlen op gaat richten, dat maakt het wel wat interessanter.
Klopt de rest is hoegenaamd oninteressant.quote:De rest bestaat voornamelijk uit eerdergenoemde 'vazallen' en 'epigonen'
Och, volgen ze ons weer???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:06 schreef Tafkahs het volgende:
toevoeging: let wel, momenteel zijn praktijkvoorbeelden aktueler dan ooit
Geen ideequote:
Staliquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik vind ook niet dat de soap mijn voeding nodig heeft eigenlijk. ..Het is leuk om te weten dat Stali. een gewilde meid is; reken jezelf gewoon gelukkig, dat mag je jezelf best aanrekenen
Voor mijn doen ben ik best op tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:30 schreef sigme het volgende:
Hmm?
Slome boel hier altijd 's ochtends. Zeker allemaal studenten. Langslapers!
Heb het niet gezien maar weet nu idd al wat voor kansloze reacties er op zullen komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef pberends het volgende:
'Klein kansje voor Nederlandse moslimpartij'
Nu al een heerlijk topic op de FP.
Waar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef du_ke het volgende:
Vrindje Aaah heeft m'n toespelingen ook gevonden.
Komt ie weer gelijk met een grafiekje, niet wetende dat het een sterk vertekend beeld geeft van de huidige groei van het aantal moslims . Boehoe Huilie, de moslims nemen de wereld over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef pberends het volgende:
'Klein kansje voor Nederlandse moslimpartij'
Nu al een heerlijk topic op de FP.
Ach ik suggereerde dat hij wel in was voor een kristallnacht voor moslimsquote:
Zie je nu wel het is een complot, zeg ik jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Boehoe Huilie, de moslims nemen de wereld over.
Was al lang afgesproken inderdaad. Ik ben al undercover moslim onderhand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zie je nu wel het is een complot, zeg ik je![]()
Dankzij Pim Fortuyn ja. Anders was het nu nog steeds zo geweest. Gelukkig hebben we toendertijd niet zo autistisch gereageerd op uitspraken zoals die van jou. Anders was die eind aan de groei er nooit gekomen. Overigens groeit het nog steeds gestaag hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Komt ie weer gelijk met een grafiekje, niet wetende dat het een sterk vertekend beeld geeft van de huidige groei van het aantal moslims . Boehoe Huilie, de moslims nemen de wereld over.
Ach ze doen maar. Veel erger dan de SGP kan het niet wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar weet nu idd al wat voor kansloze reacties er op zullen komen.
Maar ach zelf kan ik er geen bezwaar tegen hebben. Als de grefo's een partij mogen hebben mogen moslims dat ook. Verwacht er echter niet te veel aanhang voor.
Tja, ik was alweer aan het werk. 7uur beginnenquote:
Ow ja dankzij Pim Fortuyn!!!!!!!! Hou vooral die illusies in stand. Tuurlijk is er nogsteeds groei, maar die groei zelf is ook dalende, wat is de relevantie van dat grafiekje bij het onderwerp? Wat wil je ermee laten zien? Dat er 1miljoen moslims zijn? Dat weet 90% van Nederland ondertussen wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Dankzij Pim Fortuyn ja. Anders was het nu nog steeds zo geweest. Gelukkig hebben we toendertijd niet zo autistisch gereageerd op uitspraken zoals die van jou. Anders was die eind aan de groei er nooit gekomen. Overigens groeit het nog steeds gestaag hoor.
Nou daarom behalve als er heel veel mensen op die partij gaan kankeren. Dan krijg je misschien een proteststemmen effect word je ook niet gelukkiger van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach ze doen maar. Veel erger dan de SGP kan het niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |