Welk stuk???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Lees het stuk nog eens door en kijk eens naar datgene waar niet om te lachen valt.
Och, sjuuun is bijv. integer als hij commentaar geeft op Gajus, die door lucy als getuige à décharge wordt aangehaald (was iemand die een blauwtje heeft gelopen bij Stali en overigens niet alleen bij Stali, raadpleeg Duderinntje maar eens en nog iemand anders c.q. ook een jonge vrouw), hij laat het afweten wb gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving, kloontjes (oa Omara dus), de lui waarmee hij omgaat en de nonsense die hij opmerkt wb meergelijkheid op Fok! etc. De man was gewoon uitgeluld op gegeven moment en gaf dat gewoon niet toe... Geen integriteit bij sjuuunke hoor.quote:Met Sjun heb ik het zelfs al eens persoonlijk (via mail) over integriteit gehad en zelfs hij lijkt toe te geven aan een duidelijk 'richtsnoer'. Ook Sjun is een mens achter-de-entiteit en ook hij heeft wel meer te melden dan alleen de voorspelbare reaktie.
Lucy weet kop noch kont, denk ik, en dat is zwak uitgedrukt. De enige nozele stukjes van zijn hand, heeft-ie ergens van overgepaste (zie topic waarin ik ook ostentatief zonder bronvermelding pastte en die nu worden aangerakeld om zogenaamd te bewijzen dat ik de knip&plaksel koning ben van Fok!)...quote:Lucida ken ik niet genoeg en vind ik ook vooralsnog niet de moeite waard om mijn idioom voor uit te breiden, if you know what I mean. Als hij serieus eens wat aan de man zal willen brengen, dan hoop ik dat hij daar zijn pijlen op gaat richten, dat maakt het wel wat interessanter.
Klopt de rest is hoegenaamd oninteressant.quote:De rest bestaat voornamelijk uit eerdergenoemde 'vazallen' en 'epigonen'
Och, volgen ze ons weer???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:06 schreef Tafkahs het volgende:
toevoeging: let wel, momenteel zijn praktijkvoorbeelden aktueler dan ooit
Geen ideequote:
Staliquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik vind ook niet dat de soap mijn voeding nodig heeft eigenlijk. ..Het is leuk om te weten dat Stali. een gewilde meid is; reken jezelf gewoon gelukkig, dat mag je jezelf best aanrekenen
Voor mijn doen ben ik best op tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:30 schreef sigme het volgende:
Hmm?
Slome boel hier altijd 's ochtends. Zeker allemaal studenten. Langslapers!
Heb het niet gezien maar weet nu idd al wat voor kansloze reacties er op zullen komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef pberends het volgende:
'Klein kansje voor Nederlandse moslimpartij'
Nu al een heerlijk topic op de FP.
Waar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:37 schreef du_ke het volgende:
Vrindje Aaah heeft m'n toespelingen ook gevonden.
Komt ie weer gelijk met een grafiekje, niet wetende dat het een sterk vertekend beeld geeft van de huidige groei van het aantal moslims . Boehoe Huilie, de moslims nemen de wereld over.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:40 schreef pberends het volgende:
'Klein kansje voor Nederlandse moslimpartij'
Nu al een heerlijk topic op de FP.
Ach ik suggereerde dat hij wel in was voor een kristallnacht voor moslimsquote:
Zie je nu wel het is een complot, zeg ik jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Boehoe Huilie, de moslims nemen de wereld over.
Was al lang afgesproken inderdaad. Ik ben al undercover moslim onderhand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zie je nu wel het is een complot, zeg ik je![]()
Dankzij Pim Fortuyn ja. Anders was het nu nog steeds zo geweest. Gelukkig hebben we toendertijd niet zo autistisch gereageerd op uitspraken zoals die van jou. Anders was die eind aan de groei er nooit gekomen. Overigens groeit het nog steeds gestaag hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Komt ie weer gelijk met een grafiekje, niet wetende dat het een sterk vertekend beeld geeft van de huidige groei van het aantal moslims . Boehoe Huilie, de moslims nemen de wereld over.
Ach ze doen maar. Veel erger dan de SGP kan het niet wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb het niet gezien maar weet nu idd al wat voor kansloze reacties er op zullen komen.
Maar ach zelf kan ik er geen bezwaar tegen hebben. Als de grefo's een partij mogen hebben mogen moslims dat ook. Verwacht er echter niet te veel aanhang voor.
Tja, ik was alweer aan het werk. 7uur beginnenquote:
Ow ja dankzij Pim Fortuyn!!!!!!!! Hou vooral die illusies in stand. Tuurlijk is er nogsteeds groei, maar die groei zelf is ook dalende, wat is de relevantie van dat grafiekje bij het onderwerp? Wat wil je ermee laten zien? Dat er 1miljoen moslims zijn? Dat weet 90% van Nederland ondertussen wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Dankzij Pim Fortuyn ja. Anders was het nu nog steeds zo geweest. Gelukkig hebben we toendertijd niet zo autistisch gereageerd op uitspraken zoals die van jou. Anders was die eind aan de groei er nooit gekomen. Overigens groeit het nog steeds gestaag hoor.
Nou daarom behalve als er heel veel mensen op die partij gaan kankeren. Dan krijg je misschien een proteststemmen effect word je ook niet gelukkiger van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ach ze doen maar. Veel erger dan de SGP kan het niet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |