het was toen mijn eerste echte aanraking met Hardstyle. Toen nooit echt actief mee bezig geweest. Maar zo uit mijn duik gegaan. Zoveel mensen, zoveel dingen zie je. Die lasers. Deepack met hun anthem. Gewoon een super geslaagd feestje in het gelredomequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:35 schreef Gizmore het volgende:
PreciesMaar vond m echt wel phat toen. Was er onwijs vroeg al en was dood op het einde, niet in de laatste plaats doordat we niet eens naar huis toe gingen maar naar 2e huis van een vriend van me daar in de buurt en we de avond ervoor ook al tot laat waren uitgeweest
Ja dat was echt uber
Zeker weten, krijg het gevoel bijna weer terug als ik die dvd erin gooiquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
het was toen mijn eerste echte aanraking met Hardstyle. Toen nooit echt actief mee bezig geweest. Maar zo uit mijn duik gegaan. Zoveel mensen, zoveel dingen zie je. Die lasers. Deepack met hun anthem. Gewoon een super geslaagd feestje in het gelredome
Drukte van belang en jammer toen dat je aparte food bonnen moest kopen.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeker weten, krijg het gevoel bijna weer terug als ik die dvd erin gooiOok nog een leuk verhaal daar: was in het begin nog dronken en toen we binnenkwamen had ik met de gasten waarmee ik was afgesproken dat als we elkaar kwijt waren we naar het bord 'FOOD' moesten. Eind van de avond: wij helemaal uitgehongerd en konden zo snel niets te eten vinden (niet in de ring geweest of te bezopen) en er dan op het einde achter komen van dat enorme bord waar food op stond
Geweldig
Meestal aan het begin alcohol en dan vrij snel switchen op water anders trek ik het allemaal nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Drukte van belang en jammer toen dat je aparte food bonnen moest kopen.
Maar ik gebruik gee drugs of alcohol op dat soort feesten. Doe het puur op ADHD en adrenaline
hoe raad je het zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:33 schreef renz0r het volgende:
Mooi gedaan Boy_snakeeye!
Kan je misschien nog een aantal namen aan de OP toevoegen? Zoals ladyxima, die zal er vast inwillen
Kijk eens onder mijn naam in de lijst, ze stond er meteen bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 07:33 schreef renz0r het volgende:
Mooi gedaan Boy_snakeeye!
Kan je misschien nog een aantal namen aan de OP toevoegen? Zoals ladyxima, die zal er vast inwillen
Kun je het niet op alfabet zetten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk eens onder mijn naam in de lijst, ze stond er meteen bij![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kun je het niet op alfabet zetten?Leest wat makkelijker weg namelijk..
Linkje naar sample? Want ik ken t niet en zo heb ik er niets aan hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jack_&_the_Ripper_ -_Cantina_Beats![]()
ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit zou als het goed is wel mogen. Dit is geen rip van het vinyl, aangezien deze nog niet uit is. Maar dit is een stukje uit een liveset van fresh fm.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Linkje naar sample? Want ik ken t niet en zo heb ik er niets aan he
Samples mogen ook gewoon legaal online staan, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dit zou als het goed is wel mogen. Dit is geen rip van het vinyl, aangezien deze nog niet uit is. Maar dit is een stukje uit een liveset van fresh fm.
http://www.megaupload.com/?d=33MJ5R54
Ik weet niet echt eigenlijk, het wordt of pas Qlimax weer (als echte grote) of ander wordt het deze: Hard Fridayquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Ladyxima het volgende:
wanneer is jullie volgende hardstyle feestje?
van jou weet ik het nu wel Boy![]()
Jaarbeursquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:12 schreef Ladyxima het volgende:
Qlimax duurt helemaal nog lang![]()
ik hard bass pas weer, magoed dat duurt ook nog eff.![]()
moet me maar focussen op school ofzo... damn, decibel was pas, en nu mijn 'dippie' over is snak ik alweer naar het volgende feest...
stampen!![]()
Bang bang audio bullys is geen hardstylequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:26 schreef Ladyxima het volgende:
Qlimax is lekker dichtbijkan nog steeds niet geloven dat ik het vorig jaar gemist heb
ik heb de muziek ook lekker hard staanplaylist beetje zn gang laten gaan, komt vanalles langs whehehe
![]()
Nou ik wil eigenlijk nog naar DJ zany in de matrixxquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:06 schreef Ladyxima het volgende:
wanneer is jullie volgende hardstyle feestje?
van jou weet ik het nu wel Boy![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bang bang audio bullys is geen hardstyle
Zaterdag tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou ik wil eigenlijk nog naar DJ zany in de matrixx
Soory, overheen gelezen!!! Was toen ochtendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die cd heb ik niet eens, maar hoef ik ook niet: was er toch niet bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb de hele dag de cd1 van de Decibel Outdoor 2005 geluisterd. Dj zany is gewoon zó lekker bezig
maar nu ff chilluh met lekkere muziek.
classic gold moet ik ook nog een keer heen, gaat zeker nog wel gebeurenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:18 schreef da_rippah het volgende:
Ik wil ook wel in de OPBen ook een redelijke Q-Dance feest bezoeker, 2x Defqon en 1x Qlimax. Daarnaast zon beetje alle Classic Gold Hardstyle avonden in de Zinc in Arnhem, misschien kent iemand dat hier wel. Altijd topfeestjes!
Voor hardstyle lopen ze een beetje achter....maar tis tenslotte engelandquote:
Geluksvogel, ik wil er zo graag heen, maar ja, niemand die ik ken wil meequote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ga zaterdag naar de matrixx waar Xelerator is met Zany Solo, ook pavo en de donkey rollers komen daar!
www.matrixx.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:34 schreef da_rippah het volgende:
Vette shit, kost zo'n geintje?
arme jongenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geluksvogel, ik wil er zo graag heen, maar ja, niemand die ik ken wil mee![]()
wat is dat nou weer voor kutopmerkingquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:01 schreef kreuk050 het volgende:
Ga je kind verzorgen ofzo....
helaas gemistquote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef kreuk050 het volgende:
Gisteravond dus naar de Matrixx geweest! Was echt super! Donkey Rollers waren goed! Bijna dezelfde set als op Defqon, dus ook met dat rapgedeelte.
Zany was super! En de combi Pavo+Zany is echt meesterlijk! Wat voelen die gasten elkaar goed aan!
Was een tof avondje alleen beetje druk maar goed.
had je nog een keer dezelfde set gewildquote:
Vanmiddag in de zon gelegen buiten zonder Hardstyle (nou ja, net niet danquote:
die moet ik ook nog hebben!quote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Promo @ Sensation Black 2004![]()
Een van de betere sets die ik ooit gehoord heb
msn doet wonderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef da_rippah het volgende:
Hoe kun je die Q-base sets van de q-dance site halen? Vergeet het steeds.
kijk hier ffquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:27 schreef MasterM26 het volgende:
Voorgaande jaren kwam het er steeds niet vanmaar ik ga dit jaar voor het eerst naar Qlimax, wat is nou het verschil tussen een Vip-kaart en een reguliere kaart? Prijsverschil is nogal groot
![]()
Weet iemand dat?
Oke, en wat moet ik me voorstellen met eigen dj?quote:
Denk gewoon lounge/chill out.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Oke, en wat moet ik me voorstellen met eigen dj?
yo ga jij ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Denk gewoon lounge/chill out.
Ik durf het niet te zeggen, ben namelijk nooit vip. Ga niet zoveel euro meer besteden als ik toch lekker tussen de meuk wil stampuh!
Volgende deelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef kippiej het volgende:
WHaaaaa!!! Waarom sta ik er niet bij!???!!!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef kippiej het volgende:
Oja, en
Deepack vs TheProphet-Wegaanstampuh!!!!!.
is eigenlijk enorm vet!
De mensen die op mysteryland waren, tijdens the prophet kunnen daar wellicht over meepraten!
Zoo'n mooi gezicht als je (o.a) dat nummer hoort, en dan een hele piramide aan mensen keihard ziet beuken en stampen!
Jaja.. dat zijn van die momenten in het leven *traantje wegpinkt
Zany - pure heb ik zoo vaak gehoort...jammer bijna doodgedraait. Vind Thugz een beter nummerquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:01 schreef da_rippah het volgende:
Heb pas mn eerste paar Hardstyle vinyltjes gekocht(verder draai ik vooral house en trance namelijk)
Zany - Pure / Sky high (TB remix)
Lock 'n Load - Blow ya mind (Zany & Clive King remix)
Pavo & Zany - 99.Nine / Orgasmo
haha je kan ook gaan voor :quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef da_rippah het volgende:
Pure gaat er bij mij nog steeds in als koekQlimax anthem binnenkort ook eens bestellen. Wordt wel een ERG zany geörienteerd lijstje dan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef master_X het volgende:
hmm zwembroek cool een zwembadnee oke dan weet ik dat ook weer en is er al wat meer van de linu-up bekend van QLIMAX! ?>?
If the mc fucks up, just blame it on the dj!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Showtek heeft weer een paar lekkere tracks
Putta madre en if the mc fucks up.....echt super platen
En Dj Rob - Rainbow. met de welbekende tekst....heer-lijk....stampuh!!
Hardheadz vs Beholder & Balistic Live at Hardbass 29-10-2005quote:Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De liveset van the Hardheadz vs Beholder & Balistic @ hardbass 2005 is zóóóó vet
Vooral dat eerste nummer. Als iemand 'm kent dan hoor ik het graag....damn wat een set...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:52 schreef scarefreak het volgende:
http://forum.screamer-hardstyle.com/tracklistz.php
En ik wist niet dat die gasten hardcore draaidequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:24 schreef da_rippah het volgende:
Grappig dat er ook spul van Neophyte (Beholder) en Panic (Balistic) inzitWist tot voor kort nooit dat die gasten onder die alias Hardstyle draaien
het was idd veel te drukquote:Op zondag 20 november 2005 10:32 schreef Spekkuz het volgende:
Nou het feestje was egt enorm strak...heb daar staan stuiteren niet normaal![]()
Maar het was naar mijn idd wel te druk helaas...het was schouder tegen schouder als je mazzel had en anders zat er wel weer een kerel met zijn pens e.d in je te prikken![]()
Maar verder een toppie feestje![]()
mooi jumpstyle nummertje dat je daar opnoemtquote:Op maandag 21 november 2005 13:51 schreef master_X het volgende:
voor aan was ind druk weet iemand van wie het nr is van sex, drugs, rock &roll coke in my nose is een stukje wat je hoorde daar
Je verward het met hardcorequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:44 schreef Genjuro het volgende:
aaah hardstyle
koop een drilboor, zet een reversed bass op, ff drille, voila weer een hit
Hardcore is distorted bass(net zoals jumpstyle) en veel melodiezer als hardstyle tegenwoordigquote:
Kan mij het verotten..quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Hardcore is distorted bass(net zoals jumpstyle) en veel melodiezer als hardstyle tegenwoordig
technisch gezien is hardstyle een flauw afkooksel van "NU-style gabber"
blįįįįįįįįt.
Ik zeg niet dat je er niet op kunt vermaken, maar qua inhoud is het gewoon erbarmelijk zwak, en enkel in nederland is het nog echt populair, daar waar jumpstylequote:Op dinsdag 22 november 2005 19:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kan mij het verotten..Ik kan me er uitstekend op vermaken en dat geldt ook voor jumpstyle.
![]()
jumpstyle is heel simpel opgezet...maar slaat voor mij erg goed aan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:32 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je er niet op kunt vermaken, maar qua inhoud is het gewoon erbarmelijk zwak, en enkel in nederland is het nog echt populair, daar waar jumpstylein belgie en frankriijk het enorm goed doet en ms 1 of 2 keer op een jaar een hardstyle feestje hebt
Ga ff lekker iemand anders vervelenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Hardcore is distorted bass(net zoals jumpstyle) en veel melodiezer als hardstyle tegenwoordig
As what usually happens in the creation of new genres, you take one specific thing that makes another genre cool, and revolve your new genre entirely around it. So this is what happens when artists go "hey, that thunderous beat and bassline and squelching synthline sounds really cool". Whamo, there you go: new genre (or nu, I should say). Eventually, Nu Style Gabber producers started noticing it, so they dived right in, thinking "hey, no problem. We can make this shit too." What's the difference between them? About 30 bpm. Play your Nu Style Gabber records at -8, and Hardstyle is born. But it's still not hard enough to be included among the Hardcore genres. Though maybe that Hard Dance subgroup.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Genjuro het volgende:
[..]
As what usually happens in the creation of new genres, you take one specific thing that makes another genre cool, and revolve your new genre entirely around it. So this is what happens when artists go "hey, that thunderous beat and bassline and squelching synthline sounds really cool". Whamo, there you go: new genre (or nu, I should say). Eventually, Nu Style Gabber producers started noticing it, so they dived right in, thinking "hey, no problem. We can make this shit too." What's the difference between them? About 30 bpm. Play your Nu Style Gabber records at -8, and Hardstyle is born. But it's still not hard enough to be included among the Hardcore genres. Though maybe that Hard Dance subgroup.
16-17.....thnx dude.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:26 schreef Genjuro het volgende:
*Genjuro ziet zijn fout in om een discussie proberen aan te gaan met argumenten met 16-17jarigen en gaat nu proberen op hun niveau te spreken*
BOENKE BOENKE BOENKE![]()
Omdat het irritant is, en dit topic is daar niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Genjuro het volgende:
waarom discussies uit de weg gaan?
Een muziek expert? Tis gewoon zijn mening....dan is het geen expert maar ja.... als je namen weten van nummers dat je alles weet over de feitjes van dj's enz. Dan ben je expert. Maar als je iets zegt over een muzieksoort is het een mening....maar okquote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef Genjuro het volgende:
yah en de occasionele 21-22 jarige die er nog tussen loopt oh SORRY
Het is geen mening, het is een objectieve analyse door een muziekexpert. Hij zegt nergens of hij het slecht of goed vindt, wat WEL een mening zou zijn.
Eigelijk zou je dit in school moete lere, maja...
Mijn mening: valt best wel mee voor 1 of 2 nummers, maar daarna heb je alles gehoord dat het genre te bieden heeft, wat verklaard waarop het op de terugweg is
whatever kerelquote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een muziek expert? Tis gewoon zijn mening....dan is het geen expert maar ja.... als je namen weten van nummers dat je alles weet over de feitjes van dj's enz. Dan ben je expert. Maar als je iets zegt over een muzieksoort is het een mening....maar ok
Jij wou toch een discussie......quote:Op woensdag 23 november 2005 16:06 schreef Genjuro het volgende:
[..]
whatever kerel
ga terug naar school
Mogen jullie radenquote:I remember once when Vince was playing, suddenly everyone started singing something Dutch, and then hell broke loose.
Whats the name of that number?
Haha, hij moet gewoon zijn muil houdenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:24 schreef da_rippah het volgende:
Prachtige quote op het GH forum van een Deen die naar qlimax is geweest:
[..]
Mogen jullie raden
Dan houd je niet van hardcore waarschijnlijk want beide hebben toch een beste bekende kopquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En ik wist niet dat die gasten hardcore draaide![]()
Klopt ik heb niet zoveel met HCquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dan houd je niet van hardcore waarschijnlijk want beide hebben toch een beste bekende kop
Ik ga hierin meequote:Op vrijdag 16 december 2005 17:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het jaar is bijna voorbij en er zijn heel wat releases en tracks op de markt gekomen.
Wat zijn jou favoriete hard- en jumpstyle tracks van 2005?
![]()
Hier een selectie van mijZany - Thugz Dj Mystery - type face Zany vs Duro - our power Hardstyle Guru - girls (original mix) Outlaw - Execute Sexotico - Family Affair (Jump Mix) Technoboy - atomic (technoboys king konga mix) The Hose - Drugqueen (dark oscillators remix) Luna - nows the time (original_mix) Raine - Dominating Da Bootleggers - Bitches and Ho's Dj rob - bang bang Mark T - girls like you A-lusion - talk is tommorow Dalucia - round and round (the pitcher remix) Donkey Rollers - Immeasurably DJ Rob - Start Playing Mindstomper - Hardstyle's Paradise (Dj Activator Remix) DHHD - LSD The KGB's - Punk Cake (Antonio & Cristiano Remix) Tuneboy - Money talks, Bullshit walks (Hardstyle Masterz Remix) Showtek - Brain Crackin' / Down With This Pavo & Zany - 99.Nine / Orgasmo Deepack vs Showtek - Rockin' Steady/Like the Bass DJ Zany - Pure! Deepack vs The Prophet - We Gaan Stampuh Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher Speedwave - Little Italy (Hardstyle Masterz Remix) Automatic DJz - Mad Lay Giada - Diamond (TNT Remix) The Prophet - Emergency Call (2005 remix) dutch masters - take some DJ Duro - Cocaine MF (DJ Duro's Oldschool Remix) D-Block vs. The Basspimpz - Rock this Joint The Prophet vs Duro - Shizzle My Dizzle (Beholder & Max Enforcer Remix)
noem eens dan wat nummers dat volgens jou geen "hitjes" zijn...quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:46 schreef kreuk050 het volgende:
Dat zijn volgens mij alle bekende hitreleases?
Hmmz kan bijna niet anders dan een HC rip off zijnquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat ik nou helemaal plat draai is:
Gerardo Roschini - Drumachine
Wat een heerlijke vocal
Kan me de reet roestenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hmmz kan bijna niet anders dan een HC rip off zijn.
dat is zo'n super vette nummer !quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:36 schreef scarefreak het volgende:
Da Bootleggers - Bitches & Ho's
For The Sex & The Drugs
...
For The Bitches & Ho's
For The Pimpin' Ride
For The Coke In My Nose
....
Put Your Hands Up For The Cocaine
For The Co-Co-Cocaine
Shake My Tree Girl
Put Your Hands Up Put Your Hands Up
Put Your Hands Up Put Your Hands Up
...
For The ...
Everybody From The Front To The Back
Put Your Hands In The Aiiiiiirrrrrrrr
....
Pimpin' Rides & Coke In My Nose
Put Your Hands Up, Put Your Feet Down
Pimpimmpimpin'
Freak Chick Suckin' On My Dick
Hah!
Girl, It Ain't Funny
....
For The Coke In My Nose, Coke In My Nose
...
Whole Lot A Bitches & A Whole Lot Of Ho's
Put Your Hands Up For The Coke In My Nose...
...
Sex, Drugs, Bitches & Ho's
Put Your Hands Up For The Coke In My Nose
...
....
google till ya drop niggah
Ach er zijn ook 100.000 remixen van dat nr, vind het ook niet erg hoor. Is wel eens leuk als een nummer een nieuw jasje krijgt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kan me de reet roestenhijs gewoon lekker op 149 BPM
Staat er ook nog iets op de voorkant?quote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister in de Matrixx na de set van Zany ff naar 'm toe gelopen ff een handtekening gevraagd
Dus mijn shirt was ik nooit meer![]()
[afbeelding]
nee voorkant is gewoon zwart.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
Staat er ook nog iets op de voorkant?
Enne... Devil's fiction komt opnieuw uit van DJ Yves met Chaps & Rolay!!! Eindelijk![]()
Nummer van Jelle is Dj mystery - Type Facequote:Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef viz het volgende:
Opkomst muziekje van Jelle Klaassen is ook wel een aardig nummertje
Verder is Zany natuurlijk geweldig, vooral het nr 'Pure'.
Zet mij ook maar ff in die lijst met hardstyle fokkers
De al pacino remixquote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hardstyle gaat weer de betere kant op, er komen weer wat vernieuwende dingen uit. Trouwens Cocain Motherfuckers blijft een wereldplaat, welke remix draait The Prophet ervan op Qrime Time trouwens want die remix is
Thnxquote:
Dat vind ik dus idd 1 van de beste hardstyle platen ooit gemaakt kan ik je nu al vertellen. Weet niet waarom maar dat nummer heeft gewoon iets.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef viz het volgende:
Verder is Zany natuurlijk geweldig, vooral het nr 'Pure'.
Zijn inderdaad goeie nummers, maar een beetje hardstyle fan verliest deze klassiekers nooit natuurlijkquote:1. 01. Atlantic Wave - The Creation (28:05)
2. 02. Tuneboy - Housensation (5:25)
3. 03. Technoboy - Hardrive (5:56)
4. 04. The KGB's - The Disco Fan (3:45)
5. 05. Jimmy The Sound - L.O.G.I.C.O. (3:03)
6. 06. Citizen - Bangin Man (4:44)
7. 07. Zenith DJ vs. Avex - I'm Your Deejay (4:34)
8. 08. TNT - First Match (5:24)
9. 09. Julian DJ & Davide Sonar - Techno Noise (3:23)
10. 10. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (4:44)
11. 11. The Hose - Rockmania (3:02)
12. 12. Atlantic Wave - Reforced (6:34)
13. 13. Bison Meets The Quakers - I Got Tonight (4:05)
14. 14. The Hose - Call It Hardstyle! (4:46)
15. 15. Brain Ovulation - Only Kick (4:57)
16. 16. DJ Vortex & Arpa's Dream - Incoming (5:40)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:03 schreef Pauline het volgende:
Ik heb dit topic verder niet doorgelezen, maar een goede hardstyle tip van Nederlandse bodem is Bong-Ra.
Het valt waarschijnlijk ook niet consequent onder hardstyle, omdat er verschillende stijlen worden gemixt tot een geweldige bak herrie. Beroemd en bekend is hij ook nog niet. Maar ik zou zeggen: check of het iets voor je is, ik vind het zelf echt geweldig, voornamelijk live.quote:
hmm , tja wat kan ik ervan zeggen. Tis meer een drum & bass met een hardstyle/hardcore bass erin....maar nee, denk niet dat dit iets voor mij gaat wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:13 schreef Pauline het volgende:
[..]
Het valt waarschijnlijk ook niet consequent onder hardstyle, omdat er verschillende stijlen worden gemixt tot een geweldige bak herrie. Beroemd en bekend is hij ook nog niet. Maar ik zou zeggen: check of het iets voor je is, ik vind het zelf echt geweldig, voornamelijk live.
Klopt, maar ik moet zeggen dat het ontzettend wisselt per nummer (en periode), die vent experimenteert er op los. Soms neigt het naar drum'nbass met reagge, dan metal en dan weer hardstyle. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden op het web.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hmm , tja wat kan ik ervan zeggen. Tis meer een drum & bass met een hardstyle/hardcore bass erin....maar nee, denk niet dat dit iets voor mij gaat worden![]()
heb ff een nummer genaamd "bong-ra - apocalypse riddim" beluisterd
Ga ik zo maar eens ff downloadenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef tho_Omas het volgende:
Deepack live @ Club Fresh van vrijdag is zeer goed te doen.
Zeker!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook DJ_Gizmo_-_Three_The_Hard_Way-Promo-2006 is super !!
Bong-ra maakt over het algemeen breakcore, al blijft dan een vaag genre. IIg staat hier meer: BreakCore?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef Pauline het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet zeggen dat het ontzettend wisselt per nummer (en periode), die vent experimenteert er op los. Soms neigt het naar drum'nbass met reagge, dan metal en dan weer hardstyle. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden op het web.
check mijn profielquote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef riley het volgende:
Waar ik even benieuwd naar ben (*zonder* sarcastissche ondertoon), wat is de gemiddelde leeftijd in dit topic?
Heb 'm vandaag gedownload. Heerlijk die mix van Syro ..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
Staat er ook nog iets op de voorkant?
Enne... Devil's fiction komt opnieuw uit van DJ Yves met Chaps & Rolay!!! Eindelijk![]()
*Pimpt*quote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb ff pas mijn collectie doorgespit en mijn favo nummers in een playlist gezet.
Klikkerdeklik
Nice, was tijdje terug bij hem , liet hij z'n nummer "give me your soul tonight" horen. Vond 'm toen veel beter klinken dan zijn uiteindelijk release. Jongen heeft wel talent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef icebliss het volgende:
[..]
*Pimpt*
A-Lusion is mijn buurjongenIk heb z'n eerste CD'tje nog (soort van blije trance)
Jįren geleden gekregen, nooit gedacht dat 'ie het zo ver zou schoppen.
Orginele naamquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:34 schreef kreuk050 het volgende:
Nieuw cd'tje gedownload: Hardbass Chapter Seven.
Erg lekker! Eerste cd is gemixed door Bass-T vs. Rocco en de tweede cd door Charly Lownoise vs. Deepack.
Nee maar tis wel stoer om Teksten uit hardstyle nummers op je shirt te zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |