Staat er ook nog iets op de voorkant?quote:Op zondag 25 december 2005 23:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister in de Matrixx na de set van Zany ff naar 'm toe gelopen ff een handtekening gevraagd
Dus mijn shirt was ik nooit meer![]()
[afbeelding]
nee voorkant is gewoon zwart.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
Staat er ook nog iets op de voorkant?
Enne... Devil's fiction komt opnieuw uit van DJ Yves met Chaps & Rolay!!! Eindelijk![]()
Nummer van Jelle is Dj mystery - Type Facequote:Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef viz het volgende:
Opkomst muziekje van Jelle Klaassen is ook wel een aardig nummertje
Verder is Zany natuurlijk geweldig, vooral het nr 'Pure'.
Zet mij ook maar ff in die lijst met hardstyle fokkers
De al pacino remixquote:Op zondag 15 januari 2006 23:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hardstyle gaat weer de betere kant op, er komen weer wat vernieuwende dingen uit. Trouwens Cocain Motherfuckers blijft een wereldplaat, welke remix draait The Prophet ervan op Qrime Time trouwens want die remix is
Thnxquote:
Dat vind ik dus idd 1 van de beste hardstyle platen ooit gemaakt kan ik je nu al vertellen. Weet niet waarom maar dat nummer heeft gewoon iets.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:25 schreef viz het volgende:
Verder is Zany natuurlijk geweldig, vooral het nr 'Pure'.
Zijn inderdaad goeie nummers, maar een beetje hardstyle fan verliest deze klassiekers nooit natuurlijkquote:1. 01. Atlantic Wave - The Creation (28:05)
2. 02. Tuneboy - Housensation (5:25)
3. 03. Technoboy - Hardrive (5:56)
4. 04. The KGB's - The Disco Fan (3:45)
5. 05. Jimmy The Sound - L.O.G.I.C.O. (3:03)
6. 06. Citizen - Bangin Man (4:44)
7. 07. Zenith DJ vs. Avex - I'm Your Deejay (4:34)
8. 08. TNT - First Match (5:24)
9. 09. Julian DJ & Davide Sonar - Techno Noise (3:23)
10. 10. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (4:44)
11. 11. The Hose - Rockmania (3:02)
12. 12. Atlantic Wave - Reforced (6:34)
13. 13. Bison Meets The Quakers - I Got Tonight (4:05)
14. 14. The Hose - Call It Hardstyle! (4:46)
15. 15. Brain Ovulation - Only Kick (4:57)
16. 16. DJ Vortex & Arpa's Dream - Incoming (5:40)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:03 schreef Pauline het volgende:
Ik heb dit topic verder niet doorgelezen, maar een goede hardstyle tip van Nederlandse bodem is Bong-Ra.
Het valt waarschijnlijk ook niet consequent onder hardstyle, omdat er verschillende stijlen worden gemixt tot een geweldige bak herrie. Beroemd en bekend is hij ook nog niet. Maar ik zou zeggen: check of het iets voor je is, ik vind het zelf echt geweldig, voornamelijk live.quote:
hmm , tja wat kan ik ervan zeggen. Tis meer een drum & bass met een hardstyle/hardcore bass erin....maar nee, denk niet dat dit iets voor mij gaat wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:13 schreef Pauline het volgende:
[..]
Het valt waarschijnlijk ook niet consequent onder hardstyle, omdat er verschillende stijlen worden gemixt tot een geweldige bak herrie. Beroemd en bekend is hij ook nog niet. Maar ik zou zeggen: check of het iets voor je is, ik vind het zelf echt geweldig, voornamelijk live.
Klopt, maar ik moet zeggen dat het ontzettend wisselt per nummer (en periode), die vent experimenteert er op los. Soms neigt het naar drum'nbass met reagge, dan metal en dan weer hardstyle. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden op het web.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
hmm , tja wat kan ik ervan zeggen. Tis meer een drum & bass met een hardstyle/hardcore bass erin....maar nee, denk niet dat dit iets voor mij gaat worden![]()
heb ff een nummer genaamd "bong-ra - apocalypse riddim" beluisterd
Ga ik zo maar eens ff downloadenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:14 schreef tho_Omas het volgende:
Deepack live @ Club Fresh van vrijdag is zeer goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |