helaas gemistquote:Op zondag 4 september 2005 17:25 schreef kreuk050 het volgende:
Gisteravond dus naar de Matrixx geweest! Was echt super! Donkey Rollers waren goed! Bijna dezelfde set als op Defqon, dus ook met dat rapgedeelte.
Zany was super! En de combi Pavo+Zany is echt meesterlijk! Wat voelen die gasten elkaar goed aan!
Was een tof avondje alleen beetje druk maar goed.
had je nog een keer dezelfde set gewildquote:
Vanmiddag in de zon gelegen buiten zonder Hardstyle (nou ja, net niet danquote:
die moet ik ook nog hebben!quote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Promo @ Sensation Black 2004![]()
Een van de betere sets die ik ooit gehoord heb
msn doet wonderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:29 schreef da_rippah het volgende:
Hoe kun je die Q-base sets van de q-dance site halen? Vergeet het steeds.
kijk hier ffquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:27 schreef MasterM26 het volgende:
Voorgaande jaren kwam het er steeds niet vanmaar ik ga dit jaar voor het eerst naar Qlimax, wat is nou het verschil tussen een Vip-kaart en een reguliere kaart? Prijsverschil is nogal groot
![]()
Weet iemand dat?
Oke, en wat moet ik me voorstellen met eigen dj?quote:
Denk gewoon lounge/chill out.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Oke, en wat moet ik me voorstellen met eigen dj?
yo ga jij ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Denk gewoon lounge/chill out.
Ik durf het niet te zeggen, ben namelijk nooit vip. Ga niet zoveel euro meer besteden als ik toch lekker tussen de meuk wil stampuh!
Volgende deelquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:22 schreef kippiej het volgende:
WHaaaaa!!! Waarom sta ik er niet bij!???!!!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef kippiej het volgende:
Oja, en
Deepack vs TheProphet-Wegaanstampuh!!!!!.
is eigenlijk enorm vet!
De mensen die op mysteryland waren, tijdens the prophet kunnen daar wellicht over meepraten!
Zoo'n mooi gezicht als je (o.a) dat nummer hoort, en dan een hele piramide aan mensen keihard ziet beuken en stampen!
Jaja.. dat zijn van die momenten in het leven *traantje wegpinkt
Zany - pure heb ik zoo vaak gehoort...jammer bijna doodgedraait. Vind Thugz een beter nummerquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:01 schreef da_rippah het volgende:
Heb pas mn eerste paar Hardstyle vinyltjes gekocht(verder draai ik vooral house en trance namelijk)
Zany - Pure / Sky high (TB remix)
Lock 'n Load - Blow ya mind (Zany & Clive King remix)
Pavo & Zany - 99.Nine / Orgasmo
haha je kan ook gaan voor :quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef da_rippah het volgende:
Pure gaat er bij mij nog steeds in als koekQlimax anthem binnenkort ook eens bestellen. Wordt wel een ERG zany geörienteerd lijstje dan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef master_X het volgende:
hmm zwembroek cool een zwembadnee oke dan weet ik dat ook weer en is er al wat meer van de linu-up bekend van QLIMAX! ?>?
If the mc fucks up, just blame it on the dj!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Showtek heeft weer een paar lekkere tracks
Putta madre en if the mc fucks up.....echt super platen
En Dj Rob - Rainbow. met de welbekende tekst....heer-lijk....stampuh!!
Hardheadz vs Beholder & Balistic Live at Hardbass 29-10-2005quote:Op woensdag 9 november 2005 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De liveset van the Hardheadz vs Beholder & Balistic @ hardbass 2005 is zóóóó vet
Vooral dat eerste nummer. Als iemand 'm kent dan hoor ik het graag....damn wat een set...
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:52 schreef scarefreak het volgende:
http://forum.screamer-hardstyle.com/tracklistz.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |