Soory, overheen gelezen!!! Was toen ochtendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk eens onder mijn naam in de lijst, ze stond er meteen bij![]()
Die cd heb ik niet eens, maar hoef ik ook niet: was er toch niet bijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb de hele dag de cd1 van de Decibel Outdoor 2005 geluisterd. Dj zany is gewoon zó lekker bezig
maar nu ff chilluh met lekkere muziek.
classic gold moet ik ook nog een keer heen, gaat zeker nog wel gebeurenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:18 schreef da_rippah het volgende:
Ik wil ook wel in de OPBen ook een redelijke Q-Dance feest bezoeker, 2x Defqon en 1x Qlimax. Daarnaast zon beetje alle Classic Gold Hardstyle avonden in de Zinc in Arnhem, misschien kent iemand dat hier wel. Altijd topfeestjes!
Voor hardstyle lopen ze een beetje achter....maar tis tenslotte engelandquote:
Geluksvogel, ik wil er zo graag heen, maar ja, niemand die ik ken wil meequote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:31 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ga zaterdag naar de matrixx waar Xelerator is met Zany Solo, ook pavo en de donkey rollers komen daar!
www.matrixx.nlquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:34 schreef da_rippah het volgende:
Vette shit, kost zo'n geintje?
arme jongenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geluksvogel, ik wil er zo graag heen, maar ja, niemand die ik ken wil mee![]()
wat is dat nou weer voor kutopmerkingquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:01 schreef kreuk050 het volgende:
Ga je kind verzorgen ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |