Zeker!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook DJ_Gizmo_-_Three_The_Hard_Way-Promo-2006 is super !!
Bong-ra maakt over het algemeen breakcore, al blijft dan een vaag genre. IIg staat hier meer: BreakCore?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef Pauline het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet zeggen dat het ontzettend wisselt per nummer (en periode), die vent experimenteert er op los. Soms neigt het naar drum'nbass met reagge, dan metal en dan weer hardstyle. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden op het web.
check mijn profielquote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef riley het volgende:
Waar ik even benieuwd naar ben (*zonder* sarcastissche ondertoon), wat is de gemiddelde leeftijd in dit topic?
Heb 'm vandaag gedownload. Heerlijk die mix van Syro ..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:34 schreef LeonH het volgende:
[..]
Staat er ook nog iets op de voorkant?
Enne... Devil's fiction komt opnieuw uit van DJ Yves met Chaps & Rolay!!! Eindelijk![]()
*Pimpt*quote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb ff pas mijn collectie doorgespit en mijn favo nummers in een playlist gezet.
Klikkerdeklik
Nice, was tijdje terug bij hem , liet hij z'n nummer "give me your soul tonight" horen. Vond 'm toen veel beter klinken dan zijn uiteindelijk release. Jongen heeft wel talent.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:59 schreef icebliss het volgende:
[..]
*Pimpt*
A-Lusion is mijn buurjongenIk heb z'n eerste CD'tje nog (soort van blije trance)
Jįren geleden gekregen, nooit gedacht dat 'ie het zo ver zou schoppen.
Orginele naamquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:34 schreef kreuk050 het volgende:
Nieuw cd'tje gedownload: Hardbass Chapter Seven.
Erg lekker! Eerste cd is gemixed door Bass-T vs. Rocco en de tweede cd door Charly Lownoise vs. Deepack.
Nee maar tis wel stoer om Teksten uit hardstyle nummers op je shirt te zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |