En ik wist niet dat die gasten hardcore draaidequote:Op zaterdag 12 november 2005 18:24 schreef da_rippah het volgende:
Grappig dat er ook spul van Neophyte (Beholder) en Panic (Balistic) inzitWist tot voor kort nooit dat die gasten onder die alias Hardstyle draaien
het was idd veel te drukquote:Op zondag 20 november 2005 10:32 schreef Spekkuz het volgende:
Nou het feestje was egt enorm strak...heb daar staan stuiteren niet normaal![]()
Maar het was naar mijn idd wel te druk helaas...het was schouder tegen schouder als je mazzel had en anders zat er wel weer een kerel met zijn pens e.d in je te prikken![]()
Maar verder een toppie feestje![]()
mooi jumpstyle nummertje dat je daar opnoemtquote:Op maandag 21 november 2005 13:51 schreef master_X het volgende:
voor aan was ind druk weet iemand van wie het nr is van sex, drugs, rock &roll coke in my nose is een stukje wat je hoorde daar
Je verward het met hardcorequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:44 schreef Genjuro het volgende:
aaah hardstyle
koop een drilboor, zet een reversed bass op, ff drille, voila weer een hit
Hardcore is distorted bass(net zoals jumpstyle) en veel melodiezer als hardstyle tegenwoordigquote:
Kan mij het verotten..quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Hardcore is distorted bass(net zoals jumpstyle) en veel melodiezer als hardstyle tegenwoordig
technisch gezien is hardstyle een flauw afkooksel van "NU-style gabber"
bláááááááát.
Ik zeg niet dat je er niet op kunt vermaken, maar qua inhoud is het gewoon erbarmelijk zwak, en enkel in nederland is het nog echt populair, daar waar jumpstylequote:Op dinsdag 22 november 2005 19:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kan mij het verotten..Ik kan me er uitstekend op vermaken en dat geldt ook voor jumpstyle.
![]()
jumpstyle is heel simpel opgezet...maar slaat voor mij erg goed aan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:32 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je er niet op kunt vermaken, maar qua inhoud is het gewoon erbarmelijk zwak, en enkel in nederland is het nog echt populair, daar waar jumpstylein belgie en frankriijk het enorm goed doet en ms 1 of 2 keer op een jaar een hardstyle feestje hebt
Ga ff lekker iemand anders vervelenquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Hardcore is distorted bass(net zoals jumpstyle) en veel melodiezer als hardstyle tegenwoordig
As what usually happens in the creation of new genres, you take one specific thing that makes another genre cool, and revolve your new genre entirely around it. So this is what happens when artists go "hey, that thunderous beat and bassline and squelching synthline sounds really cool". Whamo, there you go: new genre (or nu, I should say). Eventually, Nu Style Gabber producers started noticing it, so they dived right in, thinking "hey, no problem. We can make this shit too." What's the difference between them? About 30 bpm. Play your Nu Style Gabber records at -8, and Hardstyle is born. But it's still not hard enough to be included among the Hardcore genres. Though maybe that Hard Dance subgroup.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:51 schreef Genjuro het volgende:
[..]
As what usually happens in the creation of new genres, you take one specific thing that makes another genre cool, and revolve your new genre entirely around it. So this is what happens when artists go "hey, that thunderous beat and bassline and squelching synthline sounds really cool". Whamo, there you go: new genre (or nu, I should say). Eventually, Nu Style Gabber producers started noticing it, so they dived right in, thinking "hey, no problem. We can make this shit too." What's the difference between them? About 30 bpm. Play your Nu Style Gabber records at -8, and Hardstyle is born. But it's still not hard enough to be included among the Hardcore genres. Though maybe that Hard Dance subgroup.
16-17.....thnx dude.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:26 schreef Genjuro het volgende:
*Genjuro ziet zijn fout in om een discussie proberen aan te gaan met argumenten met 16-17jarigen en gaat nu proberen op hun niveau te spreken*
BOENKE BOENKE BOENKE![]()
Omdat het irritant is, en dit topic is daar niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Genjuro het volgende:
waarom discussies uit de weg gaan?
Een muziek expert? Tis gewoon zijn mening....dan is het geen expert maar ja.... als je namen weten van nummers dat je alles weet over de feitjes van dj's enz. Dan ben je expert. Maar als je iets zegt over een muzieksoort is het een mening....maar okquote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef Genjuro het volgende:
yah en de occasionele 21-22 jarige die er nog tussen loopt oh SORRY
Het is geen mening, het is een objectieve analyse door een muziekexpert. Hij zegt nergens of hij het slecht of goed vindt, wat WEL een mening zou zijn.
Eigelijk zou je dit in school moete lere, maja...
Mijn mening: valt best wel mee voor 1 of 2 nummers, maar daarna heb je alles gehoord dat het genre te bieden heeft, wat verklaard waarop het op de terugweg is
whatever kerelquote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Een muziek expert? Tis gewoon zijn mening....dan is het geen expert maar ja.... als je namen weten van nummers dat je alles weet over de feitjes van dj's enz. Dan ben je expert. Maar als je iets zegt over een muzieksoort is het een mening....maar ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |