quote:Ehm, ik haal Xientje er niet af als ze zo lief ligt... dat doet golfer dan weer met de woorden, Sorry schatje maar hier moet ik morgen weer eten
Pakt haar vervolgens heel voorzichtig op en zet haar met een aai en een kusje op de grond..stoer he
Alsof ik ooit kattig doequote:Op maandag 29 augustus 2005 22:50 schreef inkie1010 het volgende:
ik bedoel trouwens met spinnen geen spindizzy hoor !!!!!![]()
Ik hoop dat Xien minstens zo oud wordt als Fritz en dat mag nukkigquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:56 schreef inkie1010 het volgende:
Ouwe Fritz die is af en toe ff de draad kwijt, hij slaapt altijd op het bed van mijn ouders (tja is niet af te leren geweest) En ineens ging ie met hele enge ogen naar me moeder kijken, net of ie ging aanvallen, dus me vader houdt hem tegen en die krijgt me toch een bijt en krab partij!!! Het lijkt net of Fritz af en toe de draad even kwijt is! Volgens de dierenarts heeft hij last van staar en ziet hij af en toe niet goed.....
We postten tegelijkertijd, in dezelfde minuut, en dan kan het voorkomen dat een mod hem "openhoudt" voor degene die samen postquote:Bluezz ik zag net pas je laatste post in het oude topic! Ik heb geen idee ik ging dus door het slotje heen hehe, misschien magische krachten van vroeger tijden
quote:
Zeg Roodkapje, waar ga je henequote:
leuk dat je die foto's hebt gevondenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:53 schreef Uhmmie het volgende:
ik was vrijdag bij mn moeder thuis.. even eten enzo
en die had een klein stapeltje fotoos van mijn hondje gevonden
.......
inmiddels is ze alweer 10 jaar dood en draag ik nog steeds braaf dr adreskoker aan mijn sleutelbos
dus ik was erg blij met deze fotoos
oa onderstaande dus
[afbeelding]
ik heb eht even gemist geloof ik, nog wel gelezen dat het zusje van Brammetje dood is..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Mooi Uhmmie, wat grappig dat je die koker nog hebt
Klonk, heb even teruggelezen, wat naar zeg![]()
jee wat een rotnieuws. Arm klein poezejochie. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:00 schreef Klonk het volgende:
Brammetje gaat het waarschijnlijk ook niet redden, niesziekte en bloedarmoede het arme mannetje slaapt alleen nog maar eet en drinkt nauwlijks en heeft wit tandvlees, de opvangdame is gisteren met hem bij de DA geweest voor een ijzerspuitje, maar nu moet ie het zelf doen en de kans dat zo'n klein fruppie bloedarmoede en de niesziekte overleefd is nihil, beide apart had ie ws wel gered.
Natuurlijk, je had Brammetje al een plaats in je huis, je leven en je hart toebedacht. Logisch dat je van slag bent hoor, zou ik ook zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:20 schreef Klonk het volgende:
we waren gisteravond ook flink van slag toen we het hoorden, we hebben Bram maar 2 keer gezien, maar hij heeft wel de naam gekregen die wij voor hem hebben verzonnen, wat er ook gebeurt, het blijft onze brammetje en mocht ie het niet redden dan gaat ie net als al onze andere poezels naar een dierenbegraafplaats.
Ja, zijn bakje is telkens leeg. Maar zal er voor zekerheid extra op letten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Drinkt ie wel?
het zit je niet mee hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:00 schreef Klonk het volgende:
Brammetje gaat het waarschijnlijk ook niet redden, niesziekte en bloedarmoede het arme mannetje slaapt alleen nog maar eet en drinkt nauwlijks en heeft wit tandvlees, de opvangdame is gisteren met hem bij de DA geweest voor een ijzerspuitje, maar nu moet ie het zelf doen en de kans dat zo'n klein fruppie bloedarmoede en de niesziekte overleefd is nihil, beide apart had ie ws wel gered.
Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Ik kom wel 's een man tegen met een Yorkie en dat is een leuk beest hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:57 schreef Uhmmie het volgende:
oh en ja het is een yorkie
volgens vele mensen GEEN hond.. volgens mij de liefste
Precies. Niet meer dan logisch.quote:[b]Op dinsdag 30 augustus 2005 10:28 schreef Spindizzy het volgende:[quote]
Tuurlijk ben je van slag. Je bent al tijden je voor te bereiden op de komst van Bram, zit je erop te verheugen. Het is al helemaal jouw katje.
Smekjequote:Smekje is weer ziek geloof ikVanochtend heeft hij in huis gepoept (geen diarree deze keer. Van de week had hij wel een keer diarree) en net buiten heeft hij overgegeven. Nu zit hij te teuten met zijn eten.
welk andere topic ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:21 schreef Spindizzy het volgende:
Ik Zit gewoon te janken van kwaadheid okm die domme KUT in dat andere topic![]()
![]()
heej, jouw poezel heet ook Harryquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:51 schreef Spindizzy het volgende:
Maar goed, nu het toch over katten gaat:
Harrie ligt graag bij het open raam te dutten:
[afbeelding]
mja ik kon het ook niet laten er even op te reageren...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:21 schreef Spindizzy het volgende:
Ik Zit gewoon te janken van kwaadheid okm die domme KUT in dat andere topic![]()
![]()
Havoc wel, maar onze Tardis is genoemd naar een ex-fok user Tardis. Heel verhaal, maar in Tardis (user) eigen woorden:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:59 schreef Spindizzy het volgende:
Zit je van de zonsondergang te genieten, Tardis?Mooierd.
Zijn jullie van die Dr Who fans?
Toen Tardis geboren werd had ze dus al die wangetjes en toen riep ik: "Het is een Tardis" en daarom heet Tardis Tardis.quote:Om terug te komen op Tardis. Als ik dan toch een favoriete kat te moeten kiezen, dan is dat natuurlijk Tardis. Heel ander verhaal, da's logisch.
Ik vertelde zojuist over de avatar, als zijnde een leuk plaatje waar anderen jou aan kunnen herkennen. Zo een heb ik er dus ook al jaren. Al jaren dezelfde ook, in allerlei varianten.
Tink en ik kennen elkaar van een tweetal fora, vrij lang toch ook al ondertussen. We zijn Internetkennissen, zeg maar. De eerste keer dat wij elkaar daadwerkelijk ontmoetten, was Tardis nog een Tardisje. De kat dan.
Wellicht kan ik u beter zelf de conclusie laten trekken waarom Tardis, de kat zo heet? Zoek de verschillen:
Om terug te komen op Tardis. Eigenlijk zou iedereen een Tardis moeten hebben. Heel ander verhaal, da's logisch.
Ik denk dat Tink het met mij eens is.
Poes is het en ze brengt zeker geluk, tis mijn allerliefste liefstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:01 schreef Klonk het volgende:
Wat een mooie kat(er) is Tardis, een driekleurtjes schildpad, die brengen toch geluk zeggen ze ?
Ik wil dat in de F&F Faq wordt opgenomen dat zoiets reden voor een ban isquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
(de batterij van m'n camera is op)
Zijn moeder is een Noorse boskat, zijn vermoedelijk vader "die schooier van de buren"quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:22 schreef Nilasha het volgende:
Noorse boskat?
Dat is misschien wel een goed idee ja. Arme Obelixquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:24 schreef inkie1010 het volgende:
maar ik zit toch te denken weer richting DA te gaan....
Als ze ook nog een Sjonnie hebben dan ben ik datquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:29 schreef Nilasha het volgende:
Sorry, tis Harrie.. niet met een y! Katten van onze buren heten Harrie en Ukkie.. toevallig!
Ging het goed?quote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:01 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar ik heb het op de fiets ook hoor. Ik ben een hele nette fietser, keurig mijn hand uitsteken enzo, maar andere mensen zijn niet zo netjes en ben dan met name bang voor scooterrijders enzo.
ik snap wat je bedoelt, lijkt me akelig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik bedoel natuurlijk dat ik geen mens vertrouw in het verkeer he?
Niet dat je een beeld krijgt van een wereldvreemd mens die geen ander mens vertrouwdWat ik bedoel is: je kan zelf nog zo goed rijden, een ander kan er ene ouinhoop van maken.
Hehe en ik zit daarentegen weer graag in achtbanen. Het kan raar lopen in het levenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, lijkt me akelig.
maar ik herken het wel, ik heb namelijk een bloedhekel aan kermis atracties, daar heb je de boel niet zelf onder controle, terwijl ik voor m'n werk veel gevaarlijkere dingen doe (in Parijs rijden enzo), maar gewoon het gevoel dat iemand anders beslist over wat ik op dat moment doe, vind ik helemaal niets....
achtbanen, ik ben er een keer in geweest, na 10 meter een paniekaanval van jewelste werd het ding stilgezet om mij eruit te laten, had de rest van de dag het gevoel dat iedereen me aankeekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:11 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Hehe en ik zit daarentegen weer graag in achtbanen. Het kan raar lopen in het leven
* Tinkerbell hoopt ooit nog wel de moed te vinden om te leren rijden hoor
Nee Spin, het valt niet op hoor
Volgens mij is dit de reden waarom ik ook nog nooit aan autorijden ben begonnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik bedoel natuurlijk dat ik geen mens vertrouw in het verkeer he?
[....] je kan zelf nog zo goed rijden, een ander kan er een puinhoop van maken.
Daar ben ik in gegaan om te proberen er af te komen, maar het werkt nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:14 schreef Spindizzy het volgende:
In die klote-achtbaan van de Efteling kwam ik er op harde manier achter dat ik ernstige hoogtevrees heb.
Ook dat begrijp ik, zo kan ik me ook sommige angsten niet voorstellen, al kan ik het wel begrijpen! En dat is het belangrijkste toch!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:32 schreef Klonk het volgende:
mag ik het op mijn manier zeggen:
ik kan me heel goed begrijpen dat mensen autorijden eng vinden, maar ik kan het me heel slecht voorstellen, ik hoop dat ik het zo goed zeg en niemand kwets, want dat is niet mijn bedoeling.
Die hebben niet geholpen neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:20 schreef Spindizzy het volgende:
En dan die twee ongelukken in korte tijd... Dat zal ook niet erg meehelpen.
Jaquote:
Mister_d is 28, die krijgt dat vaak te horenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef Nilasha het volgende:
Ohh eindelijk eens niet van die opmerkingen als: jeeees ben je 24 en heb je je rijbewijs niet?!?!
Tjonge, hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb.
quote:Fijn dat hier mensen zijn die ook begrijpen dat autorijden eng is. Zag er van te voren best tegen op, maar het is me meegevallen. Alhoewel ik aan grote snelheden echt nog niet wil denken...
Dat moet je echt doen, want ik vond het na die 80 rijlessen niet zo eng meer, maar heb toen bijna niet meer gereden, laatste keer zal nu 1,5 jaar geleden zijn...... en nu durf ik niet meer..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik moet binnenkort ook
En ik wil ook wel, maar het lijkt me dood- en doodeng. We willen trouwens wel direct een auto (gewoon, zo'n simpel krotje), anders ben ik bang dat ik ook niet meer zo gauw durf...
quote:
Ja! Zegt jou dat iets?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:01 schreef kissa het volgende:
Ayla....'riekt' ze onfris en drinkt ze veel?
Ja, eten doet ze redelijk normaal (voor zover normaal is voor Aylaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:15 schreef kissa het volgende:
Dan zou het inderdaad een baarmoederontsteking kunnen zijn ja...
Mijn Mous heeft dat gehad. Haar baarmoeder is toen verwijderd.
Fijn dat je morgenochtend meteen terecht kunt.
At ze normaal en gedraagt ze zich gewoon?
Hoezo? Heeft ze dan meer kans op kanker? Zes is toch nog niet zo oud voor hond van Ayla's grootte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Het is dat haar leeftijd in combinatie met niet gesteriliseerd zijn dat me zorgen baart.
Sterilisatie reduceert de kans op melkkliertumoren, en verder is er dan geen kans meer op baarmoederontsteking- of -kanker. Bij oudere niet gecastreerde teven ontstaan deze problemen regelmatig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft ze dan meer kans op kanker? Zes is toch nog niet zo oud voor hond van Ayla's grootte.
Echt waar? Zou je niet toch liever even naar de DA gaan? Of ben ik nu onnodig paniek aan het zaaienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Tinkerbell het volgende:
Tis gewoon loopsheid, ook al is het bloedverlies ongewoon. Ze is verder levendig enzo en ik heb me aangesteld![]()
Geweldig is dat hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Terug van het strand, waar heeeeeel veel honden waren, ik keek mijn ogen uit, haha zo gek leuk en lief kunnen die zijn met elkaar.
Even met de dierenarts inderdaad overlegd. Bij baarmoeder onsteking is het niet een kwestie van helder bloed, maar meer bruinig en pus erbij. Dat heeft Ayla niet. Tink riep vroeger altijd dat Ayla te weinig drinkt en nu drinkt ze een keer is het weer niet goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Echt waar? Zou je niet toch liever even naar de DA gaan? Of ben ik nu onnodig paniek aan het zaaien
Hele dikke troost
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:42 schreef Havoc het volgende:
Neway, de dierenarts denkt ook gewoon dat het loopsheid is en een beetje teruggerekend qua tijd is dat ook wel aanemelijk. Verder is Ayla nog vrolijk zat en speelt ze graag. Ze voelt niet koortsig aan en heeft ook geen braakneigingen, al met al voor de dierenarts dus ook geen reden om Ayla te laten komen.
Ik ben altijd wel blij met die van mij die ook af en toe even lekker nuchter blijft nadenken terwijl ik in blinde paniek al een katten of hondenbegrafenis sta te regelenquote:
Niet alle honden kunnen los he.... Ik heb Pim bv ook ALTIJD vast (m'n moeder heeft um trouwens wel vaker los, maar zeker niet vaak) zodra hij ook maar een kleine kans ziet istie gewoon pleite. Hij luisterd verder wel goed, maar alstie los is gaatie soms op blind en istie weg, na een paar keer langs een drukke weg te hebben gelopen jankend bang dat mn hond was doodgereden, gaatie ook echt niet meer los, tenzij hij echt nergens heenkan (weiland met brede sloten ernaast bv).quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:
En natuurlijk een hond vlakbij ons die veel blafte, en dan werd er weer geschreeuwd naar hem/haar : Hou je bek. Luister nou eens. Niet blaffen. Stil zijn.
Wat moet je dan als je al die andere vriendjes heerlijk ziet rollebollen en rennen!
Mocht ie eindelijk met het vrouwtje en een frisbee de zee ik, mocht ie alleen maar aangelijnd, oh wat moest ik lachen toen hij het vrouwtje mee de zee in sleurde
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef Nilasha het volgende:
Spin hoe is het nu met Smek, is hij al wat opgeknapt?
Het is ook verrekte oneerlijk dat Bram zo ziek werd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:24 schreef Klonk het volgende:
het is idd heel dubbel, wat wel grappig is Pien en net als Brammetje een zwarte poes, maar het is hier in het ene oog een traan en een andere oog een lach, heel bizar.
Hij was vandaag ziekquote:
Tubgirl is een dame die in een badkuip ligt en een fontein aan vloeibare poep over zichzelf heenpoeptquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:32 schreef kissa het volgende:
Wie of wat is Tubgirl, al dan niet zonder tub??
Wij hopen mee Inkquote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:36 schreef inkie1010 het volgende:
Nieuws over Tijger:
Ze leeft nog! Ze heeft in elk geval haar bekken gebroken en had een snee in haar kaak (dat bloedde zo), verder is ze nog niet 100% stabiel want ze had ook wat bloed in haar longen, maar ze wordt geopereerd. Ze doen er alles aan om haar weer beter te laten worden, dus ik hoop het goed gaat komen!
quote:
hij is briljant, op stuffonmycat staan de laatste tijd regelmatig nieuwe foto's zitten ook weer een paar juweeltjes tussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:32 schreef Uhmmie het volgende:
pff ik surf te veel: http://catsinsinks.com/
wel erg lief
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Spindizzy het volgende:
Bedankt Bluezz
Honden waarvan de alvleesklier niet goed werkt krijgen ontlasting die stopverfkleurig is (grijs).Ik wacht de volgende spetterpoepsessie af en als het dan nog steeds grijs is bel ik de DA even.
Ik probeer het 'zit' ook weleens als hij bijv los aan de andere kant van de weg loopt en er komen fietsers aan oid. Maar Spike is van mening dat 'zit' alleen goed is als je dan ook daadwerkelijk tegen het baasje aan gaat zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef Spindizzy het volgende:
Auticia, herkenbaar verhaal over SpikeIk roep tegenwoordig maar gewoon ZIT tegen Cas. Daar luistert hij nog het beste naar.
quote:Net honden uitgelaten maar Smek heeft niet gepoept dus ik kon geen kleurenvergelijking doen. Hij heeft wel lekker met Cas gespeeld
Wat is Xena toch een prachtige poesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Geweldig ja
Xena in bad
[afbeelding]
En in the sink
[afbeelding]
je kan net het hoofd niet helemaal zien van die rooie rakker van jouw maar zoek het verschil :quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Alsof ik ooit kattig doe
Klonk, wat een vreselijk nieuws. Ik ga heel hard duimen voor Brammetje![]()
Verder zag ik al dat Bluezz net zo consequent is tegen stoute beestjes als ikke
Deze foto is echt heel grappig:
Die rooie vetklep zit me uit te lachen he
Tijger is een dotje
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
Maar als Bommel op een afgesloten stuk met wat water erbij regelmatig los kan en lekker kan rennen, zwemmen en uitrazen is het toch helemaal niet erg als hij verder niet veel loskan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:10 schreef rena het volgende:
Nonneke, wat een super leukefoto's! Zeeleeuwen zijn gaaf
of wat het ook is (4e foto
)
Leuk is dat he!! Ik liep net met me moeder naar de winkels kwam er een hond die leek op smekkie maar dan volgens mij groter dus ik zei tegen me moeder "kijk een grote smek!"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]Zeeleeuwen, Steller Zeeleeuwen om psies te zijn
Gister zat er een goldie in de kennel daar, dacht eerst dat het bommel was, vrij jonge hond, en leek er best veel op, dus ik roepen Bommel....Booooooommel.... geen reactie, niet Bommel dusWordt dus zelfs op mn werk aan de hondjes van hier herinnerd
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:23 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Leuk is dat he!! Ik liep net met me moeder naar de winkels kwam er een hond die leek op smekkie maar dan volgens mij groter dus ik zei tegen me moeder "kijk een grote smek!"
Stinkerd had een paar jaar terug een gebroken (!) heup, eigenlijk moest ze 6 weken in een hokje van 1x1 zitten, maar dat zijn uiteinderlijk 4 weken in mn moeder dr slaapkamer op het bed geworden. Geen id wat Tijgert allemaal mankeerd natuurlijk, maar 6 weken staat dus voor gebrokenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef kissa het volgende:
Nonneke wat een leuke foto's!![]()
Enig idee hoe lang zijn herstel gaat duren?
Snapk best hoor, ik kan er ook niet tegen als ze de hele dag lopen te gillen naar het beestje, kan ie zich echt niet gedragen laat um dan thuis, 1 of 2x zeggen dat het over is moet genoeg zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke, tnxx voor je uitlegik ben ook een nitwit op hondengebied, maar dit vond ik zo zielig overkomen
![]()
Maar dat gesnauw de hele middag naar die hond toe brak me op denk ik.
Dan nog liever geblaf. Laat hem dan thuis of zo
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]Zeeleeuwen, Steller Zeeleeuwen om psies te zijn
Gister zat er een goldie in de kennel daar, dacht eerst dat het bommel was, vrij jonge hond, en leek er best veel op, dus ik roepen Bommel....Booooooommel.... geen reactie, niet Bommel dusWordt dus zelfs op mn werk aan de hondjes van hier herinnerd
![]()
In het park zelf mogen ze niet, maar er zijn altijd mensen die toch hun hond meenemen, voor die honden zijn er 2 kennels, en ja ze zitten geregeld volquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:49 schreef rena het volgende:
Mag je honden meenemen naar het Dolfinarium?
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:58 schreef Klonk het volgende:
En eindelijk nog meer goed nieuws op kittenfront, we gaan vanaaf Pien halen
Ik hoop zo dat het goed met haar komt... Ze is echt ontzettend lief, en soms een beetje raarquote:Op donderdag 1 september 2005 14:51 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een leuke katLekkere knuffelkont.
Ik denk dat Nikky best bang geweest zou kunnen zijn. Is moeilijk uit te vogelen, maar het zou goed kunnen. Dieren onthouden toch de geuren enzo.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:55 schreef jolene het volgende:
Gisteren toen we Nikky op gingen halen was de dierenambulance er.
Die kwamen dus gevonden Kittens brengen.
Zo zielig, die bolletjes die angstig bij elkaar liggen. (Dit kon ook komen omdat Nikky de boel bij elkaar schreeuwde)
Kan het zijn dat Nikky, is een zwerftje heeft ook eerst bij de DA gezeten dat ze bang is geweest dat we niet zouden komen?
Ik ga gewoon van Windy uit, die was ook erg vlot na haar sterillisatie op de been.
En bij Nikky is er dan ook de baarmoeder eruit gehaald iets groter snee maar al zo actief vandaag en gisteren.
Komt helemaal goed.
Dat weet ik Bluezz, is ook niet het plan. Maar ik kan mezelf niet meer in de ogen kijken als ik niet alles geprobeerd hem om uit te zoeken hoe dierwaardig haar bestaan, mét de epilepsie, kan zijn, voor ze haar in laten slapen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lieverd Auties... maar meisje, je kan toch écht niet alle zieligjes adopteren hoor![]()
Ze wilde ws. niet dat je haar terugzette!! Maar idd goed uitzoeken hoe het zit want het zou wel zielig zijn als ze moet inslapen terwijl ze nog wel van het leven kan genieten......quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het goed met haar komt... Ze is echt ontzettend lief, en soms een beetje raar.
Toen ik haar terugzette in haar hok begon ze naar me te blazen.
.
..
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:01 schreef Klonk het volgende:
Dames en Heren (voor zover aanwezig, ben volgens mij een van de weinige mannelijke F&F slowchatters)
Ik presenteer U Pien
[afbeelding]
nah, van alles wat, zwart is de hoofdkleur maar er schijnen allerlei kleurtjes door de vacht heen.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa Yazz komt morgen ook op Opa en Oma's trouwen
Trouwen enzo deel 15 *O* zie 2 septquote:Op donderdag 1 september 2005 20:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb geloof ff iets gemist ?, wie gaan er trouwenn ?
En terechtquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Ze is zooooo blij dat pappie en mammie nu eindelijk gaan trouwen, ze schaamde zich een beetje voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |