Ik hoop zo dat het goed met haar komt... Ze is echt ontzettend lief, en soms een beetje raarquote:Op donderdag 1 september 2005 14:51 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een leuke katLekkere knuffelkont.
Ik denk dat Nikky best bang geweest zou kunnen zijn. Is moeilijk uit te vogelen, maar het zou goed kunnen. Dieren onthouden toch de geuren enzo.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:55 schreef jolene het volgende:
Gisteren toen we Nikky op gingen halen was de dierenambulance er.
Die kwamen dus gevonden Kittens brengen.
Zo zielig, die bolletjes die angstig bij elkaar liggen. (Dit kon ook komen omdat Nikky de boel bij elkaar schreeuwde)
Kan het zijn dat Nikky, is een zwerftje heeft ook eerst bij de DA gezeten dat ze bang is geweest dat we niet zouden komen?
Ik ga gewoon van Windy uit, die was ook erg vlot na haar sterillisatie op de been.
En bij Nikky is er dan ook de baarmoeder eruit gehaald iets groter snee maar al zo actief vandaag en gisteren.
Komt helemaal goed.
Dat weet ik Bluezz, is ook niet het plan. Maar ik kan mezelf niet meer in de ogen kijken als ik niet alles geprobeerd hem om uit te zoeken hoe dierwaardig haar bestaan, mét de epilepsie, kan zijn, voor ze haar in laten slapen.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lieverd Auties... maar meisje, je kan toch écht niet alle zieligjes adopteren hoor![]()
Ze wilde ws. niet dat je haar terugzette!! Maar idd goed uitzoeken hoe het zit want het zou wel zielig zijn als ze moet inslapen terwijl ze nog wel van het leven kan genieten......quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het goed met haar komt... Ze is echt ontzettend lief, en soms een beetje raar.
Toen ik haar terugzette in haar hok begon ze naar me te blazen.
.
..
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:01 schreef Klonk het volgende:
Dames en Heren (voor zover aanwezig, ben volgens mij een van de weinige mannelijke F&F slowchatters)
Ik presenteer U Pien
[afbeelding]
nah, van alles wat, zwart is de hoofdkleur maar er schijnen allerlei kleurtjes door de vacht heen.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa Yazz komt morgen ook op Opa en Oma's trouwen
Trouwen enzo deel 15 *O* zie 2 septquote:Op donderdag 1 september 2005 20:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb geloof ff iets gemist ?, wie gaan er trouwenn ?
En terechtquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Ze is zooooo blij dat pappie en mammie nu eindelijk gaan trouwen, ze schaamde zich een beetje voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |