quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:En natuurlijk een hond vlakbij ons die veel blafte, en dan werd er weer geschreeuwd naar hem/haar : Hou je bek. Luister nou eens. Niet blaffen. Stil zijn.
![]()
Wat moet je dan als je al die andere vriendjes heerlijk ziet rollebollen en rennen!
![]()
Mocht ie eindelijk met het vrouwtje en een frisbee de zee ik, mocht ie alleen maar aangelijnd, oh wat moest ik lachen toen hij het vrouwtje mee de zee in sleurde
![]()
Niet alle honden kunnen los he.... Ik heb Pim bv ook ALTIJD vast (m'n moeder heeft um trouwens wel vaker los, maar zeker niet vaak) zodra hij ook maar een kleine kans ziet istie gewoon pleite. Hij luisterd verder wel goed, maar alstie los is gaatie soms op blind en istie weg, na een paar keer langs een drukke weg te hebben gelopen jankend bang dat mn hond was doodgereden, gaatie ook echt niet meer los, tenzij hij echt nergens heenkan (weiland met brede sloten ernaast bv).
Ook istie 'vals' (blaffen, grommen enz) naar andere honden, niet omdat het een kut hond is, of echt vals, maar hij is gewoon bang voor alles wat beweegd, honden die ie kent is geen probleem, maar alles wat 'nieuw'/anders is, is eng.
zo hebben we een keer bijna in ons broek staan pissen op het industrieterrein, omdattie in de bosjes een plastick tasje hoorde en 7 kleuren stront scheet ![]()
Tis gewoon een mietje, gedragsterapeut snapte er ook niks van maarja bijten doettie niet, alleen in zn knuffelbeertjes
![]()
Dus ik zou mijn honden ook vast doen op het strand, zelfs als half honden Nederland voor hun neus spelen. En ook mijn honden kunnen een KLAAR NOU
![]()
*met hele boze blik* verwachten als ze niet luisteren/overdreven niet nodig blaffen. Tis namelijk nog veel vervelender als andere mensen last hebben van JOUW hond omdat jij zonodig je hond daarmee naartoe wilt
![]()
(ja oke je kan je hond natuurlijk thuis laten, maar met dit weer is dat helemaal zo wat
![]()
)
No Offence verder hoor, snap best dat je het zielig vond voor de hond
![]()
En dat je je ziek hebt gelachen toen het vrouwtje de zee door ging
![]()
maar niet alle hondjes kunnen zich gedragen
Pim is trouwens wel met vlag en wimpel geslaagd voor zn cursus vorig jaar, hij was de beste van de klas, maar daar hebben we dan ook HEEL wat geduld gekost, en het nodige geblaf/aanstellerietus op het veldDe foto's van Dolfi komen er echt aan hoor, ik schaam me dood jullie zolang te laten wachten
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh