abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30099609
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:14 schreef Spindizzy het volgende:
In die klote-achtbaan van de Efteling kwam ik er op harde manier achter dat ik ernstige hoogtevrees heb.
Daar ben ik in gegaan om te proberen er af te komen, maar het werkt niet Ik ben nog nooit van mijn leven zo bang geweest
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:24:47 #102
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30099621
mensendieck zal je absoluut helpen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30099717
Ohh eindelijk eens niet van die opmerkingen als: jeeees ben je 24 en heb je je rijbewijs niet?!?!
Tjonge, hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb.
Fijn dat hier mensen zijn die ook begrijpen dat autorijden eng is. Zag er van te voren best tegen op, maar het is me meegevallen. Alhoewel ik aan grote snelheden echt nog niet wil denken...

Inkie, een hyperventilatie aanval is echt eng heh, heb het ook één keer gehad, dacht werkelijk dat ik dood ging. Benauwd, pijn op de borst, duizelig.. wist niet waar ik het zoeken moest.
Voel je je nu weer helemaal oké na de aanval van vanmiddag?
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_30099802
Fijn dat het meeviel nilasha!!!!

Ja ik vind het echt heel eng en ik was alleen thuis.. dus ik in paniek meteen me moeder bellen en naar me vriend getiept offie wilde komen, maar ja na een minuut of 10 is het weer best oke. Ik voel me nu nog een beetje "slap" dus heb een cup-a-soupje gemaakt, en ik heb obelixje lekker ff op schoot
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:32:00 #105
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30099845
mag ik het op mijn manier zeggen:

ik kan me heel goed begrijpen dat mensen autorijden eng vinden, maar ik kan het me heel slecht voorstellen, ik hoop dat ik het zo goed zeg en niemand kwets, want dat is niet mijn bedoeling.
pi_30099889
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:32 schreef Klonk het volgende:
mag ik het op mijn manier zeggen:

ik kan me heel goed begrijpen dat mensen autorijden eng vinden, maar ik kan het me heel slecht voorstellen, ik hoop dat ik het zo goed zeg en niemand kwets, want dat is niet mijn bedoeling.
Ook dat begrijp ik, zo kan ik me ook sommige angsten niet voorstellen, al kan ik het wel begrijpen! En dat is het belangrijkste toch!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:33:48 #107
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30099917
absoluut
pi_30100403
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:20 schreef Spindizzy het volgende:
En dan die twee ongelukken in korte tijd... Dat zal ook niet erg meehelpen.
Die hebben niet geholpen nee
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:50:54 #109
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30100501
Ach, iedereen heeft recht op een fobietje of 2-3
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30100655
Dat is waar
pi_30100729
Ik heb er een stuk meer dan
And you know I might
pi_30100892
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:57 schreef rena het volgende:
Ik heb er een stuk meer dan
maar jij hebt Bommel
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:06:40 #113
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30101049
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:01 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

maar jij hebt Bommel
Ja
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:41:02 #114
43556 miss_dynastie
pi_30102049
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef Nilasha het volgende:
Ohh eindelijk eens niet van die opmerkingen als: jeeees ben je 24 en heb je je rijbewijs niet?!?!
Tjonge, hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb.
Mister_d is 28, die krijgt dat vaak te horen Alsof je een minderwaardige diersoort bent of zo Hij is een keer serieus aan zo'n snelcursus begonnen en toen brak hij zijn neus En tja, we hebben gewoon een hele tijd het geld er ook, niet voor gehad. Binnenkort gaat hij zo'n snelcursus doen, dan hoopt ie het gauw te hebben. Maar hij snapt wat je meemaakt
quote:
Fijn dat hier mensen zijn die ook begrijpen dat autorijden eng is. Zag er van te voren best tegen op, maar het is me meegevallen. Alhoewel ik aan grote snelheden echt nog niet wil denken...
Ik moet binnenkort ook En ik wil ook wel, maar het lijkt me dood- en doodeng. We willen trouwens wel direct een auto (gewoon, zo'n simpel krotje), anders ben ik bang dat ik ook niet meer zo gauw durf...
pi_30102331
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik moet binnenkort ook En ik wil ook wel, maar het lijkt me dood- en doodeng. We willen trouwens wel direct een auto (gewoon, zo'n simpel krotje), anders ben ik bang dat ik ook niet meer zo gauw durf...
Dat moet je echt doen, want ik vond het na die 80 rijlessen niet zo eng meer, maar heb toen bijna niet meer gereden, laatste keer zal nu 1,5 jaar geleden zijn...... en nu durf ik niet meer..
pi_30102518
Ik vond vannacht toch al dat bloed?

Nu net weer, in plasjes op de grond! Maar het is Ayla dus!

Ze hoort nog niet loops te zijn, en het bloedverlies is ook wel erg veel voor een loopsheid. Het stroomt er gewoon uit. Dat had ze de vorige keer niet en sterker nog, de vorige eigenaresse zegt dat ze dat nog nooit heeft gehad.

Dierenarts maar gebeld, morgenochtend om 9 uur ben ik de eerste. Als het baarmoederontsteking is gaat ze gelijk onder het mes. Ze moet dus wel nuchter vanaf 9 uur vanavond.

Bah bah, ze wordt 6 volgende maand, het is al zo risicovol, haar leeftijd en niet gesteriliseerd. Elke keer als we dat wilden dan werd ze weer loops en moesten we weer 3 maanden wachten.

Eerst Ayla maar eens geruststellen, ze is van slag (vandaar die angst dus) en het bloed opruimen.
pi_30102570
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 17:01 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

maar jij hebt Bommel

Maar jullie hebben Obelix, Piet, Casper, Smekkerd, Harry, Ukkie, Ayla, Tardis, Nikky, Misu (lang niet gezien trouwens), Yian enzovoorts

We hadden net de sproeiers aan in de tuin, in combinatie met Bommel geeft dat een hoop lol om te zien Prachtig hoe blij en dol hij word van water, we zwemmen ook best vaak met hem. Geen foto's gemaakt helaas, omdat ik hem in de gaten moest houden of hij de tuin niet ging mollen En nu is hij doodop.
And you know I might
pi_30102591
lekker tink

is het normaal dat ze dan gewoon ook meteen tot de volgende ochtend wachten qua onderzoek?
je zou denken dat ze zeggen kom eerst maar even langs.. en als het eng is.. morgenochtnedvroeg terug
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_30102601
oh gatsie...
succes Ayla!
en jij natuurlijk ook Tink... Bij gebrek aan een eigen huisdier leef/lurk ik erg mee hiero...
al die zielige beestjes... Brammetje.. Smekkerd... die overleden kat naam vergeten
And the druids turn to stone...
pi_30102622
Ach nee, Ayla, arm dier Sterkte
And you know I might
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:00:45 #121
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30102625
Jeetje, Ayla toch Arme lieve meid.

Sterkte met haar en veel succes morgen. Ik ga heel hard duimen.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:01:12 #122
48233 Auticia
warriorette
pi_30102641
Jeetje Tink. Ik hoop dat alles in orde is met Ayla.

.
I bet you are flying inside.
pi_30102664
Ayla....'riekt' ze onfris en drinkt ze veel?
Obelix ook al in de lappenmand?
Brammetje....
Wat is er met Smekkerd?

Beterschap allemaal...

[ Bericht 5% gewijzigd door kissa op 30-08-2005 18:12:12 ]
pi_30102801
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:01 schreef kissa het volgende:
Ayla....'riekt' ze onfris en drinkt ze veel?
Ja! Zegt jou dat iets?
pi_30103014
Dan zou het inderdaad een baarmoederontsteking kunnen zijn ja...
Mijn Mous heeft dat gehad. Haar baarmoeder is toen verwijderd.
Fijn dat je morgenochtend meteen terecht kunt.
At ze normaal en gedraagt ze zich gewoon?
pi_30103069
Och Ayla, jeetje best lang wachten nog tot morgen.. sterkte en een knuf voor Ayla!
pi_30103265
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:15 schreef kissa het volgende:
Dan zou het inderdaad een baarmoederontsteking kunnen zijn ja...
Mijn Mous heeft dat gehad. Haar baarmoeder is toen verwijderd.
Fijn dat je morgenochtend meteen terecht kunt.
At ze normaal en gedraagt ze zich gewoon?
Ja, eten doet ze redelijk normaal (voor zover normaal is voor Ayla ) . Ze is de laatste tijd met name 's nachts angstig, overdag is ze redelijk normaal, maar wel onzeker, ik mag geen seconde uit d'r ogen zijn. Ze drinkt dus heeeel veel en ze ruikt al een paar dagen anders, sterker of zo.

Ik vond van de week ook al bloed, ze kan best gewoon loops zijn, maar deze hoeveelheden bloed zijn voor Ayla ongewoon.

Zou ik me te druk hebben gemaakt denk je? Het is dat haar leeftijd in combinatie met niet gesteriliseerd zijn dat me zorgen baart.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:26:41 #128
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30103335
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Tinkerbell het volgende:

Het is dat haar leeftijd in combinatie met niet gesteriliseerd zijn dat me zorgen baart.
Hoezo? Heeft ze dan meer kans op kanker? Zes is toch nog niet zo oud voor hond van Ayla's grootte.
pi_30103518
Hmmm...mijn Mous verloor stinkend bloederig slijm. En dronk verschrikkelijk veel (koorts?)
Ze had ook een opgezette harde buik.
Het ging zo raar: het ene moment was er niets aan de hand en tien minuten later was ze doodziek. Erg overgeven ook.
Maar zo acuut lijkt het mij bij Ayla niet.
Wat Ayla's angst er mee te maken heeft weet ik niet. Een gevoel van onbehagen?
Ik ben natuurlijk geen da, ik praat uit mijn ervaring.
Ik zal morgen een kaars branden
pi_30103771
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Hoezo? Heeft ze dan meer kans op kanker? Zes is toch nog niet zo oud voor hond van Ayla's grootte.
Sterilisatie reduceert de kans op melkkliertumoren, en verder is er dan geen kans meer op baarmoederontsteking- of -kanker. Bij oudere niet gecastreerde teven ontstaan deze problemen regelmatig.

Ik ben daar bang voor.

Maar mensen, ik heb te paniekerig gedaan. Havoc heeft inmiddels nogmaals de dierenarts gebeld en sprak met de da zelf. Tis gewoon loopsheid, ook al is het bloedverlies ongewoon. Ze is verder levendig enzo en ik heb me aangesteld

Ik ga even janken nou, op bed. Ik had nog geen slaapje gedaan vandaag. Hormonen enzo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:44:59 #131
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30103834
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Tinkerbell het volgende:
Tis gewoon loopsheid, ook al is het bloedverlies ongewoon. Ze is verder levendig enzo en ik heb me aangesteld
Echt waar? Zou je niet toch liever even naar de DA gaan? Of ben ik nu onnodig paniek aan het zaaien

Hele dikke troost
pi_30104013
Nou pffffffffff grote paniek hier net... het poesje Tijger waarvan ik foto's plaatste op pagina 1 is net van 4 hoog naar beneden gevallen uit het raam..... ineens geklop en gebel bij mij, dus ik de dierenambulance gebeld, zij waren zo in paniek dat ze niets meer konden..... hij bloedde wel erg maar leefde nog wel en keek nog vrij fel uit de oogjes, maar ik weet hiet........ ze zijn nu naar het dierenziekenhuis.... hopen maar dat het goed komt.. pfff zit helemaal te shaken...
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 18:51:44 #133
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30104059
Tijgertje
pi_30104095
Oh jee, ik hoop niet dat ik je van streek heb gemaakt met mijn verhaal over baarmoederontsteking. Dat was zeker niet de bedoeling

Ik probeerde mee te denken...
Sorry....
pi_30104137
Tijgertje .................
pi_30104153
Bijgelezen
Vandaar dat Ayla dus zo onrustig/angstig is snachts
Aanstellen is meestal een vorm van overbezorgheid, en dan bovenop hormonen, Tjsakkaaa

Terug van het strand, waar heeeeeel veel honden waren, ik keek mijn ogen uit, haha zo gek leuk en lief kunnen die zijn met elkaar.
En natuurlijk een hond vlakbij ons die veel blafte, en dan werd er weer geschreeuwd naar hem/haar : Hou je bek. Luister nou eens. Niet blaffen. Stil zijn.

Wat moet je dan als je al die andere vriendjes heerlijk ziet rollebollen en rennen!
Mocht ie eindelijk met het vrouwtje en een frisbee de zee ik, mocht ie alleen maar aangelijnd, oh wat moest ik lachen toen hij het vrouwtje mee de zee in sleurde
pi_30104844
Oh Tijgertje.. ik hoop echt dat het meevalt met hem!
pi_30104921
Shit Ink Wat erg!
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:20:54 #139
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30105119
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Terug van het strand, waar heeeeeel veel honden waren, ik keek mijn ogen uit, haha zo gek leuk en lief kunnen die zijn met elkaar.
Geweldig is dat he Elke ochtend als ik Cas en Smek voor het eerst die dag losgooi zijn ze allebei helemaal door het dolle heen. Dan zijn ze als een gek achter elkaar aan het rennen, aan het stoeien, stokken van elkaar aan het afpakken en hardloopwedstrijden aan het doen Ik raak er elke ochtend weer een beetje van

Hondjes die hun vervelende vrouwtje de zee in sleuren
pi_30105473
Ze zijn nog niet terug.... Ik ben zelf nog een beetje aan het bijkomen.

Ik moet wel lachen om die vrouw die mee de zee in gesleurd werd!!
pi_30105617
Ja, het was een groot beest, trok hard en hoppa daar vloog ze achter hem aan de zee in Net goed
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:41:18 #142
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30105837
arme tijgertje.......
pi_30105879
Ben met Bas voor controle terug geweest bij de DA en het ziet er goed uit voor hem! Zijn oog geneesd goed en volgende week woensdag moet ik weer terug komen

Voor nu iedereen een dikke ik ben even een week internet-loos ivm de verhuizing!!

Tot snel!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:42:32 #144
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_30105889
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Echt waar? Zou je niet toch liever even naar de DA gaan? Of ben ik nu onnodig paniek aan het zaaien

Hele dikke troost
Even met de dierenarts inderdaad overlegd. Bij baarmoeder onsteking is het niet een kwestie van helder bloed, maar meer bruinig en pus erbij. Dat heeft Ayla niet. Tink riep vroeger altijd dat Ayla te weinig drinkt en nu drinkt ze een keer is het weer niet goed .

Neway, de dierenarts denkt ook gewoon dat het loopsheid is en een beetje teruggerekend qua tijd is dat ook wel aanemelijk. Verder is Ayla nog vrolijk zat en speelt ze graag. Ze voelt niet koortsig aan en heeft ook geen braakneigingen, al met al voor de dierenarts dus ook geen reden om Ayla te laten komen.

Dat Ayla de woonkamer uitkomt heeft volgens mij meer te maken met dat ze bij Tink wil zijn als beschermer omdat ze dondersgoed door heeft dat Tink zwanger is. Verder zal het ook te maken hebben met dat we Lotje een tijdje in de woonkamer hebben laten slapen. Telkens het zelfde verhaal hier. Piper lokt Lotje uit en zorgt er voor dat ze over de flos raakt, dan piept Piper zelf een keer en komt de beschermheer van Piper (Solo) ff Lotje een pak op haar sodemieter geven. Beetje laffe actie van Piper dus. Aangezien de katten hetzelfde gedrag als Ayla met betrekking tot het dichtbij vertoeven bij Tink vertonen maak ik me daar niet zo druk om (lastig is het wel ).

Oh en wat betreft het bloedverlies.. Dat kan de ene keer heftiger zijn dan de andere keer.
I'm getting too old for this....
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 19:45:17 #145
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30105999
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 19:42 schreef Havoc het volgende:

Neway, de dierenarts denkt ook gewoon dat het loopsheid is en een beetje teruggerekend qua tijd is dat ook wel aanemelijk. Verder is Ayla nog vrolijk zat en speelt ze graag. Ze voelt niet koortsig aan en heeft ook geen braakneigingen, al met al voor de dierenarts dus ook geen reden om Ayla te laten komen.
Gelukkig maar Ik ben tegen zieke Ayla's
pi_30106839
Fijn he zo'n man

ik kon niet zo helder denken geloof ik als anders. Kissa, had niks met jouw verhaal te maken hoor, daarvoor had ik immers al de da gebeld in paniek

Inkie, ik hoop dat alles goed afloopt.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:07:33 #147
48233 Auticia
warriorette
pi_30106903
Fijn dat het tot dusver mee lijkt te vallen met Ayla!!
I bet you are flying inside.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:10:40 #148
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30107031
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 20:05 schreef Tinkerbell het volgende:
Fijn he zo'n man
Ik ben altijd wel blij met die van mij die ook af en toe even lekker nuchter blijft nadenken terwijl ik in blinde paniek al een katten of hondenbegrafenis sta te regelen

Lekker gedut?
pi_30107044
Alle beesten van je roedel zijn gewoon helemaal op jou gericht Tink
pi_30107876
Tink, is toch niet raar.
Ik dacht blaasontsteking en andere nare ziektes en Nikky bleek krols(bij de DA) (dat had ik overgeslagen in logisch denken):*

Ow, 4 hoog is hoog, ik hoop dat alles goed komt.
Bah, wij zijn druk bezig met een andere woning wij zitten 7 hoog blijf het eng vinden (alles is afgeschermd maar toch)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')