Daar ben ik in gegaan om te proberen er af te komen, maar het werkt nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:14 schreef Spindizzy het volgende:
In die klote-achtbaan van de Efteling kwam ik er op harde manier achter dat ik ernstige hoogtevrees heb.
Ook dat begrijp ik, zo kan ik me ook sommige angsten niet voorstellen, al kan ik het wel begrijpen! En dat is het belangrijkste toch!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:32 schreef Klonk het volgende:
mag ik het op mijn manier zeggen:
ik kan me heel goed begrijpen dat mensen autorijden eng vinden, maar ik kan het me heel slecht voorstellen, ik hoop dat ik het zo goed zeg en niemand kwets, want dat is niet mijn bedoeling.
Die hebben niet geholpen neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:20 schreef Spindizzy het volgende:
En dan die twee ongelukken in korte tijd... Dat zal ook niet erg meehelpen.
Jaquote:
Mister_d is 28, die krijgt dat vaak te horenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:27 schreef Nilasha het volgende:
Ohh eindelijk eens niet van die opmerkingen als: jeeees ben je 24 en heb je je rijbewijs niet?!?!
Tjonge, hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb.
quote:Fijn dat hier mensen zijn die ook begrijpen dat autorijden eng is. Zag er van te voren best tegen op, maar het is me meegevallen. Alhoewel ik aan grote snelheden echt nog niet wil denken...
Dat moet je echt doen, want ik vond het na die 80 rijlessen niet zo eng meer, maar heb toen bijna niet meer gereden, laatste keer zal nu 1,5 jaar geleden zijn...... en nu durf ik niet meer..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Ik moet binnenkort ook
En ik wil ook wel, maar het lijkt me dood- en doodeng. We willen trouwens wel direct een auto (gewoon, zo'n simpel krotje), anders ben ik bang dat ik ook niet meer zo gauw durf...
quote:
Ja! Zegt jou dat iets?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:01 schreef kissa het volgende:
Ayla....'riekt' ze onfris en drinkt ze veel?
Ja, eten doet ze redelijk normaal (voor zover normaal is voor Aylaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:15 schreef kissa het volgende:
Dan zou het inderdaad een baarmoederontsteking kunnen zijn ja...
Mijn Mous heeft dat gehad. Haar baarmoeder is toen verwijderd.
Fijn dat je morgenochtend meteen terecht kunt.
At ze normaal en gedraagt ze zich gewoon?
Hoezo? Heeft ze dan meer kans op kanker? Zes is toch nog niet zo oud voor hond van Ayla's grootte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:23 schreef Tinkerbell het volgende:
Het is dat haar leeftijd in combinatie met niet gesteriliseerd zijn dat me zorgen baart.
Sterilisatie reduceert de kans op melkkliertumoren, en verder is er dan geen kans meer op baarmoederontsteking- of -kanker. Bij oudere niet gecastreerde teven ontstaan deze problemen regelmatig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:26 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft ze dan meer kans op kanker? Zes is toch nog niet zo oud voor hond van Ayla's grootte.
Echt waar? Zou je niet toch liever even naar de DA gaan? Of ben ik nu onnodig paniek aan het zaaienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:43 schreef Tinkerbell het volgende:
Tis gewoon loopsheid, ook al is het bloedverlies ongewoon. Ze is verder levendig enzo en ik heb me aangesteld![]()
Geweldig is dat hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Terug van het strand, waar heeeeeel veel honden waren, ik keek mijn ogen uit, haha zo gek leuk en lief kunnen die zijn met elkaar.
Even met de dierenarts inderdaad overlegd. Bij baarmoeder onsteking is het niet een kwestie van helder bloed, maar meer bruinig en pus erbij. Dat heeft Ayla niet. Tink riep vroeger altijd dat Ayla te weinig drinkt en nu drinkt ze een keer is het weer niet goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Echt waar? Zou je niet toch liever even naar de DA gaan? Of ben ik nu onnodig paniek aan het zaaien
Hele dikke troost
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:42 schreef Havoc het volgende:
Neway, de dierenarts denkt ook gewoon dat het loopsheid is en een beetje teruggerekend qua tijd is dat ook wel aanemelijk. Verder is Ayla nog vrolijk zat en speelt ze graag. Ze voelt niet koortsig aan en heeft ook geen braakneigingen, al met al voor de dierenarts dus ook geen reden om Ayla te laten komen.
Ik ben altijd wel blij met die van mij die ook af en toe even lekker nuchter blijft nadenken terwijl ik in blinde paniek al een katten of hondenbegrafenis sta te regelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |