abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:34:47 #201
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30127860
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 11:32 schreef Uhmmie het volgende:
pff ik surf te veel: http://catsinsinks.com/

wel erg lief
hij is briljant, op stuffonmycat staan de laatste tijd regelmatig nieuwe foto's zitten ook weer een paar juweeltjes tussen.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30127977
Geweldig ja

Xena in bad

En in the sink

pi_30127999
ik vind stuffonmycat leuker dan catsinsinks eign4elijk
beetje creatiever mogen ze wel worden op die site
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_30128197
Spin, gefeliciteerd met Taak!

Hopelijk knapt Smekkie snel op!
Vanmorgen weer in het asiel gewerkt, zieke kittens verzorgd ( ) en een kat met epilepsie vertroeteld totdat ze weer een beetje bijkwam... ( , verschrikkelijk om te zien, arme poes).

Met Spike gaat het goed, hoewel hij weer een geirriteerd plekje tussen de kussentjes aan zijn achterpootjes heeft en dus wat hinkelt.
Het uren wachten met beginnen met eten wordt tegenwoordig eenvoudig opgelost door aan Spike te vragen: "Is het voor de poes dan?". Dan weet hij niet hoe snel zijn voerbak leeg moet. .

Spike is ook een moeilijke losloophond. Hij luistert heel slecht, en als er een andere hond in zicht is dan kan je roepen wat je wil, maar het heeft geen zin.
En ik kan soms ook verbaal behoorlijk tekeer gaan tegen hem als hij slecht luistert.
Zoals laatst, wilde ik hem even laten zwemmen. Nou dat deed 'ie dus, maar hij was al onderweg naar de overkant en er voeren ook bootjes waar hij dus gewoon voorlangs zwom.
Ik riep hem, maar hij luisterde dus niet. Ik werd er echt helemaal naar van . Kreeg bijna een hartverlamming.

Omdat hij niet luisterde en ik het ook maar moeilijk aan kon zien, besloot ik eerst een wegloop-poging te doen voor ik zelf in het water zou springen. Dus ik riep iets van: "Spike, ik weet niet wat jij doet, maar ik ga naar huis! .". Toen ik een paar honderd meter verderop was kwam er een ielig nat hondje naar me toegelopen . Ik had al een hand vol koekjes, maar wat deed 'ie? . Hij rende vrolijk kwispelend naar me toe, tot op een meter afstand, maakte rechtsomkeert en rende terug naar het water om weer te gaan zwemmen. Ik dacht echt dat ik een hartverlamming kreeg .

Toen ik hem uiteindelijk toch aan de riem heb gekregen was ik zo van slag, boos, geschrokken etc dat ik de hele weg terug naar huis NIETS meer van hem getolereerd heb. Bij elke poging tot trekken of tegen me opspringen of andere hondjes snuffelen heb ik 'm (met mijn stem) op zijn plaats gezet.
En er liepen best wel wat mensen dus die zullen ook wel gedacht hebben .
I bet you are flying inside.
pi_30128245
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Spindizzy het volgende:
Bedankt Bluezz

Honden waarvan de alvleesklier niet goed werkt krijgen ontlasting die stopverfkleurig is (grijs).

Ik wacht de volgende spetterpoepsessie af en als het dan nog steeds grijs is bel ik de DA even.
. Ai.
Toen ik mijn vorige post maakte had ik dit nog niet gelezen. .
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:08:04 #206
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_30128782
dzjiezz, wat gebeurt er toch veel in een topic als dit!

@ Klonk: wat jammer en verdrietig van Brammetje. Maar ook gefeliciteerd met Pien!

Spindizzy, fijn dat Smekje weer aan de beterende hand is, beetje jammer dat ie nog wel even je gang heeft ondergescheten en gefeliciteerd met Taak (da's je geliefde neem ik aan? Dacht eerst 'wie is Taak, kat of hond?

Inkie, wat erg dat Tijger haar bekken heeft gebroken, gaat dat weer helemaal goed komen?

En Uhmmie, leuke site met die katten in gootstenen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 13:31:30 #207
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30129501
Auticia, herkenbaar verhaal over Spike Ik roep tegenwoordig maar gewoon ZIT tegen Cas. Daar luistert hij nog het beste naar.

Net honden uitgelaten maar Smek heeft niet gepoept dus ik kon geen kleurenvergelijking doen. Hij heeft wel lekker met Cas gespeeld
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_30130132
Wat fijn dat Smekkerdje weer aan het opknappen is
pi_30130627
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef Spindizzy het volgende:
Auticia, herkenbaar verhaal over Spike Ik roep tegenwoordig maar gewoon ZIT tegen Cas. Daar luistert hij nog het beste naar.
Ik probeer het 'zit' ook weleens als hij bijv los aan de andere kant van de weg loopt en er komen fietsers aan oid. Maar Spike is van mening dat 'zit' alleen goed is als je dan ook daadwerkelijk tegen het baasje aan gaat zitten .

Ik vind het soms zo moeilijk. Toen hij in het water was ook . Ik was helemaal in paniek en dat wil je het liefst dingen schreeuwen als "Rothond! Kom hier!", maar als ik Spike zo boos roep dan werkt dat alleen maar averechts.
Ik heb hem zojuist in het slingerbos hier heel eventjes losgelaten, dan kan hij even snel zijn pootjes strekken, dan loopt hij ook echt een heel eind van me weg. Maar ik heb me weer verstopt achter een boom ( ), en als hij me niet meer ziet gaat hij me toch wel zoeken, hij vind me altijd en dan is het natuurlijk één groot feest . Spike is dan ook hardstikke trots en springt dan tegen je op en wil knuffelen, dus dat is dan weer een mooi moment om hem weer vast te klikken. .

Ik ben benieuwd trouwens wanneer ik nu eens te horen krijg wanneer die cursus begint.
quote:
Net honden uitgelaten maar Smek heeft niet gepoept dus ik kon geen kleurenvergelijking doen. Hij heeft wel lekker met Cas gespeeld
!
pi_30135951
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Geweldig ja

Xena in bad

[afbeelding]

En in the sink

[afbeelding]
Wat is Xena toch een prachtige poes
Bluezz, is je gezicht al een beetje bijgetrokken? (zonnebrand)
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:14:38 #211
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30137309
Jaja mn digicam ligt hier naast me mét foto's Even een stukje uploaden en verkleinen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30137365
Taak mien jong, van harte En Spin ook natuurlijk

Arm Smekje, tis misschien toch weer-gerelateerd.

Ayla is echt loops hoor, d'r staan steeds jankende aanbidders achter aan het hek

En ik ben verkouden en griepsig
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:34:56 #213
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_30137865
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 23:15 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Alsof ik ooit kattig doe

Klonk, wat een vreselijk nieuws. Ik ga heel hard duimen voor Brammetje

Verder zag ik al dat Bluezz net zo consequent is tegen stoute beestjes als ikke

Deze foto is echt heel grappig:

Die rooie vetklep zit me uit te lachen he

Tijger is een dotje
je kan net het hoofd niet helemaal zien van die rooie rakker van jouw maar zoek het verschil :

pi_30137976
Dat was ook echt het eerste wat ik dacht, jeeh wat lijkt die rooie kat op onze Brian. Maar die rode katers hebben zowat allemaal dezelfde strepen enzo, echt leuk.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 17:45:53 #215
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30138098
lang gewacht toch gekomen, sorry dat het zolang duurde Heb de meest duidelijke eruit gepikt, want Dolfi heeft me nog geen geld gegeven om een goede cam te kopen helaas Foto's van de Zeehondjes ontbreken, die liggen niet echt op het pad zegmaar, maar mocht er toch intresse zijn, dit weekend werk ik alleen (ben morgen en overmorgen vrij) dus dan heb ik meer vrijheid zegmaar om te lopen, dan maak ik die vant weekend nog ff

Een super begin van de dag....Een nog dichte poort

Jaja 8:15 maar de trainers zijn al druk met de dolfijntjes

Waar blijft mn aandacht en mn vreten

EEEETTTTUUUHHHH !!!!!!! (Vergeet je geluid van de Steller Zeeleeuw er niet bij aan te zetten

Fijn een stukje zonnen

Bruinvisje

Jammer dat Dolfijnen te snel zwemmen voor een duidelijke foto, maargoed op deze foto hoorde dus Rocco en Spetter (de baby dolfijntjes) te staan met hun moeders, maar op de foto zijn ze mooie witte vlekken

En nog meer snelle dolfijnen

Rogjes en Platvisjes

En een van de walrusdames kwam ook nog langs drijven

En dr vriendin ook

;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30138137
Nonneke, wat leuk! !
pi_30138641
gave fotoos hoor!
jobensaskia.nl
pi_30138721
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
Maar als Bommel op een afgesloten stuk met wat water erbij regelmatig los kan en lekker kan rennen, zwemmen en uitrazen is het toch helemaal niet erg als hij verder niet veel loskan?

We zwemmen best vaak met hem, maar het is dan ook wel een klus om hem te pakken te krijgen Dan lopen we weg en gaan we achter een bosje staan en dan maar roepen, dan word hij zo nieuwsgierig dat hij er snel aan komt hobbelen, de sukkel Hij krijgt ook wat lekkers als hij bij ons komt, maar dat werkt voor de rest niet met loslopen en zo

Smekkerdje, was ik je vergeten beterschap te wensen, arme jongen

Nonneke, wat een super leuke foto's! Zeeleeuwen zijn gaaf of wat het ook is (4e foto )
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:20:31 #219
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30138977
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:10 schreef rena het volgende:

Nonneke, wat een super leuke foto's! Zeeleeuwen zijn gaaf of wat het ook is (4e foto )
Zeeleeuwen, Steller Zeeleeuwen om psies te zijn
Gister zat er een goldie in de kennel daar, dacht eerst dat het bommel was, vrij jonge hond, en leek er best veel op, dus ik roepen Bommel....Booooooommel.... geen reactie, niet Bommel dus Wordt dus zelfs op mn werk aan de hondjes van hier herinnerd
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30139006
Ooo nonneke geweldig zeg die foto's!!!!!

Ik ben nu met de beestjes in eindhoven! Ze zitten al de hele dag op het gras!
Obelix is lekker vrolijk ondanks ze poot die niet mee wil en hij rent ook gewoon op 3 pootjes!

Ook nog nieuws net gekregen over Tijger: Ze is thuis en ze moet in een heel klein kooitje zodat ze niet beweegt, zodat haar bekken kan herstellen! Volgens mij redt ze het dus gewoon!!!! Ben zo blij!!! Hoop dat ze snel weer helemaal beter is!
pi_30139050
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Gister zat er een goldie in de kennel daar, dacht eerst dat het bommel was, vrij jonge hond, en leek er best veel op, dus ik roepen Bommel....Booooooommel.... geen reactie, niet Bommel dus Wordt dus zelfs op mn werk aan de hondjes van hier herinnerd
Leuk is dat he!! Ik liep net met me moeder naar de winkels kwam er een hond die leek op smekkie maar dan volgens mij groter dus ik zei tegen me moeder "kijk een grote smek!"
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:27:11 #222
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30139125
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:23 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Leuk is dat he!! Ik liep net met me moeder naar de winkels kwam er een hond die leek op smekkie maar dan volgens mij groter dus ik zei tegen me moeder "kijk een grote smek!"

Hier achter woont een (beetje) ruwharige Smek genaamt Stitch (oid, iig van die film Lilo) alleen is hij wel een echte jack russel Kheb hier in huis een soort vrouwelijke look-a-like van Casper rond lopen
OOOoooooooveral kom je de hondjes van Fok tegen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30139749
Nonneke wat een leuke foto's!

Inkie, fijn dat Tijger weer beter wordt....maar wat zielig dat hij tijdelijk in een kleine kooi moet. Wel begrijpelijk hoor. Enig idee hoe lang zijn herstel gaat duren?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:55:47 #224
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30139934
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef kissa het volgende:
Nonneke wat een leuke foto's!

Enig idee hoe lang zijn herstel gaat duren?
Stinkerd had een paar jaar terug een gebroken (!) heup, eigenlijk moest ze 6 weken in een hokje van 1x1 zitten, maar dat zijn uiteinderlijk 4 weken in mn moeder dr slaapkamer op het bed geworden. Geen id wat Tijgert allemaal mankeerd natuurlijk, maar 6 weken staat dus voor gebroken
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:10:53 #225
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30140449
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke, tnxx voor je uitleg ik ben ook een nitwit op hondengebied, maar dit vond ik zo zielig overkomen
Maar dat gesnauw de hele middag naar die hond toe brak me op denk ik.
Dan nog liever geblaf. Laat hem dan thuis of zo
Snapk best hoor, ik kan er ook niet tegen als ze de hele dag lopen te gillen naar het beestje, kan ie zich echt niet gedragen laat um dan thuis, 1 of 2x zeggen dat het over is moet genoeg zijn Dan zoeken ze maar een oppas ofzo En mij hoor je btw niet roepen dat je een nitwit bent hoor , snap het best dat je het vervelend vond
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 31 augustus 2005 @ 19:12:39 #226
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30140539
Wat een geweldig leuke foto's Nonneke!

Smekje heeft gepoept en het was niet grijs maar gewoon bruin Nog wel hartstikke zompig maar hij gedraagt zich verder ook niet meer ziek dus ik denk echt dat het inderdaad door het weer komt Zijn jullie zeker wel blij mee he, dat ik jullie op de hoogte hou van de kleur van de poep van mijn honden
pi_30141330
Hartstikke blij

pi_30141464
ik zie vooral mensen uitkijken naar het kleurtje
niemand klagen
jobensaskia.nl
pi_30141482
Goed gepoept smekkie!!!! fijn!!!

Nonneke: Tijgertje (buurpoes) heeft gebroken bekken door val van 4 hoog...

De DA had gezegd dat het een zware tijd zou zijn maar ze is iig uit levensgevaar en het kan genezen! oo ben echt blij, ondanks dat het natuurlijk niet niks is!
pi_30142586
Nonneke wat een gave dolfinariumfoto's!! Mag je best vaker doen!

Magneet, wat een lieve rooie!! Lijkt idd wel een beetje op Odin, koppie is ietsje anders.

Smekje, gelukkig gaat het beter met het mannetje!
If gymnastics were easy, it would be called football!
pi_30143833
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Dat heb ik ook heel vaak
Ik heb Casper al een paar keer zien lopen in Utrecht Maar het was hem niet

Mag je honden meenemen naar het Dolfinarium?

Smekkerd Goed zo!
And you know I might
  woensdag 31 augustus 2005 @ 20:52:27 #232
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30143913
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:49 schreef rena het volgende:

Mag je honden meenemen naar het Dolfinarium?
In het park zelf mogen ze niet, maar er zijn altijd mensen die toch hun hond meenemen, voor die honden zijn er 2 kennels, en ja ze zitten geregeld vol Vandaag gelukkig niet, had voor de zekerheid vanmorgen alvast een emmer water klaar gezet voor de bakken te vullen mochten er hondjes komen
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30147900
Nonneke, leuke foto's, prachtig die foto in combi met het geluid

Zeg Spin, die poep he, kan je morgen ff wat geuren uploaden, dan kunnen we ons er echt even over buigen
pi_30147969
Wow wat is er weer veel gebeurd vandaag. Ik krijg het Smek/Tubgirl beeld vast de eerstkomende tijd niet meer uit m'n hoofd Ik hoop maar dat het de warmte was, en dat Taak de rest van z'n verjaardag niet meer zo op hoefde te ruimen.

Leuke foto's, Nonneke !

Hier is vandaag een beetje gespuugd, door dEUS, maar ik vermoed dat dat een gevolg was van de twee eendagskuikens die hij gisteren gegeten had. Als ik naar dat kleine beestje kijk snap ik echt niet waar hij ze gelaten heeft.

Flynn en Ernesto gaan nog steeds goed samen:

(kussentjes voor Bluezz)

Hij ligt niet echt bovenop Flynn hoor, anders hadden we nu een plat kitten, Ernesto is een beetje te zwaar.
pi_30148166
Wat een lieve foto's pumpkin_ruby
And you know I might
pi_30149072
Wat een lieve poezels

Hier even 2 netgemaakte fotootjes van mijn mannekes

Ze lagen zo lief bij elkaar! Helemaal moe van het rondrennen in het gras!

Piet is trouwens gewoon al bijna even groot als obelix, Piet weegt 504 gram en obelix 680
pi_30149766
Ik vind Obelix z'n haartjes zo leuk ! Ik las net op je site dat Piet een Rex-cavia is, heeft 'ie dan krulletjes ofzo ? Ik zie wel een beetje golfjes op de foto.
pi_30149876
Piet heeft inderdaad een heel klein beetje krulletjes en meer pluizig haar! Piet voelt ook stugger aan dan Obelix, obelix is zachter! Dat is eigenlijk het verschil!
pi_30152764
Inkie, het zijn wel snoepies hoor
pi_30152941
Ik loop net even naar buiten om de sterrenhemel te bewonderen, hoor ik een zwak miauw......zaklantaarn aangedaan..kom ik mijn eigen kat tegen die nooit buiten komt

pi_30153566
Ja maar ja maar het is nog zooooo lekker buiten, wij hebben net ook de kaarsjes aangedaan buiten en Xena komt er ook meteen gezellig bij
Wijntje, sterrenhemel, zwoel, vakantie wij genieten
pi_30155364
hmm gisteravond naar strand geweest
even woefje van een vriend van mij uitgelaten
dat even werd een uur of wat trouwens.. was pas 11 uur thuis
en nu megabrak

(abby vond midden in de nacht dat ze wel bovenop me kon gaan spelen.. en lekker knuffelen enzo... *gaar*)
jobensaskia.nl
  donderdag 1 september 2005 @ 08:59:42 #243
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_30156711
Tis net of ik Sjonnie zie lopen, Kissa

Casper is vandaag* jarig

* Nou ja, vandaag. Hij is ergens in sepember geboren en we hebben dus maar gewoon gelijk de eerste als zijn verjaardag gekozen
pi_30157207
Gefeliciteerd Casper!!!!!

pi_30157221
Fritz is eigenlijk ook jarig! Hij is ook ergens in september geboren! 15 jaar geleden

Maar we "vieren" het altijd op 2 november want toen kwam hij bij ons wonen
2 november 1990
  donderdag 1 september 2005 @ 09:58:30 #246
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30157749
Goeiemorgen

Het is al warm buiten zeg....

En eindelijk nog meer goed nieuws op kittenfront, we gaan vanaaf Pien halen

En verder vandaag, ik hoop een beetje rustig ben een beetje moe, maar ja je zult zien, de dagen waarop je wilt dat het rustig blijft worden altijd de drukste.....
  donderdag 1 september 2005 @ 10:25:14 #247
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_30158365
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:58 schreef Klonk het volgende:

En eindelijk nog meer goed nieuws op kittenfront, we gaan vanaaf Pien halen
leuk!! Ben heel benieuwd
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 1 september 2005 @ 10:28:25 #248
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30158443
wij ook, de accu van de digicam is vol, de geheugenkaart is leeg, alles aanwezig voor flink wat Pien spam
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2005 @ 10:36:22 #249
43556 miss_dynastie
pi_30158630
Casper, gefeliciteeeeerd
pi_30160478
Casper gefeliciteerd.

Hoelang duurt het meestal voordat de DA geur van een Kat af is.
Of moet ik er nu gewoon wassen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')