hij is briljant, op stuffonmycat staan de laatste tijd regelmatig nieuwe foto's zitten ook weer een paar juweeltjes tussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:32 schreef Uhmmie het volgende:
pff ik surf te veel: http://catsinsinks.com/
wel erg lief
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:26 schreef Spindizzy het volgende:
Bedankt Bluezz
Honden waarvan de alvleesklier niet goed werkt krijgen ontlasting die stopverfkleurig is (grijs).Ik wacht de volgende spetterpoepsessie af en als het dan nog steeds grijs is bel ik de DA even.
Ik probeer het 'zit' ook weleens als hij bijv los aan de andere kant van de weg loopt en er komen fietsers aan oid. Maar Spike is van mening dat 'zit' alleen goed is als je dan ook daadwerkelijk tegen het baasje aan gaat zittenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:31 schreef Spindizzy het volgende:
Auticia, herkenbaar verhaal over SpikeIk roep tegenwoordig maar gewoon ZIT tegen Cas. Daar luistert hij nog het beste naar.
quote:Net honden uitgelaten maar Smek heeft niet gepoept dus ik kon geen kleurenvergelijking doen. Hij heeft wel lekker met Cas gespeeld
Wat is Xena toch een prachtige poesquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:38 schreef Bluezz het volgende:
Geweldig ja
Xena in bad
[afbeelding]
En in the sink
[afbeelding]
je kan net het hoofd niet helemaal zien van die rooie rakker van jouw maar zoek het verschil :quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Alsof ik ooit kattig doe
Klonk, wat een vreselijk nieuws. Ik ga heel hard duimen voor Brammetje![]()
Verder zag ik al dat Bluezz net zo consequent is tegen stoute beestjes als ikke
Deze foto is echt heel grappig:
Die rooie vetklep zit me uit te lachen he
Tijger is een dotje
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
Maar als Bommel op een afgesloten stuk met wat water erbij regelmatig los kan en lekker kan rennen, zwemmen en uitrazen is het toch helemaal niet erg als hij verder niet veel loskan?
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:10 schreef rena het volgende:
Nonneke, wat een super leukefoto's! Zeeleeuwen zijn gaaf
of wat het ook is (4e foto
)
Leuk is dat he!! Ik liep net met me moeder naar de winkels kwam er een hond die leek op smekkie maar dan volgens mij groter dus ik zei tegen me moeder "kijk een grote smek!"quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]Zeeleeuwen, Steller Zeeleeuwen om psies te zijn
Gister zat er een goldie in de kennel daar, dacht eerst dat het bommel was, vrij jonge hond, en leek er best veel op, dus ik roepen Bommel....Booooooommel.... geen reactie, niet Bommel dusWordt dus zelfs op mn werk aan de hondjes van hier herinnerd
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:23 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Leuk is dat he!! Ik liep net met me moeder naar de winkels kwam er een hond die leek op smekkie maar dan volgens mij groter dus ik zei tegen me moeder "kijk een grote smek!"
Stinkerd had een paar jaar terug een gebroken (!) heup, eigenlijk moest ze 6 weken in een hokje van 1x1 zitten, maar dat zijn uiteinderlijk 4 weken in mn moeder dr slaapkamer op het bed geworden. Geen id wat Tijgert allemaal mankeerd natuurlijk, maar 6 weken staat dus voor gebrokenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:49 schreef kissa het volgende:
Nonneke wat een leuke foto's!![]()
Enig idee hoe lang zijn herstel gaat duren?
Snapk best hoor, ik kan er ook niet tegen als ze de hele dag lopen te gillen naar het beestje, kan ie zich echt niet gedragen laat um dan thuis, 1 of 2x zeggen dat het over is moet genoeg zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke, tnxx voor je uitlegik ben ook een nitwit op hondengebied, maar dit vond ik zo zielig overkomen
![]()
Maar dat gesnauw de hele middag naar die hond toe brak me op denk ik.
Dan nog liever geblaf. Laat hem dan thuis of zo
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]Zeeleeuwen, Steller Zeeleeuwen om psies te zijn
Gister zat er een goldie in de kennel daar, dacht eerst dat het bommel was, vrij jonge hond, en leek er best veel op, dus ik roepen Bommel....Booooooommel.... geen reactie, niet Bommel dusWordt dus zelfs op mn werk aan de hondjes van hier herinnerd
![]()
In het park zelf mogen ze niet, maar er zijn altijd mensen die toch hun hond meenemen, voor die honden zijn er 2 kennels, en ja ze zitten geregeld volquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:49 schreef rena het volgende:
Mag je honden meenemen naar het Dolfinarium?
quote:Op donderdag 1 september 2005 09:58 schreef Klonk het volgende:
En eindelijk nog meer goed nieuws op kittenfront, we gaan vanaaf Pien halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |