Lekker!quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:36 schreef SynXteR het volgende:
Zew heeft beetje stijfe nippels:P
Ze staat buiten en het zonlicht schijnt.quote:
Ze zitten er al een paar dagen, en deze kickoff is toen al opgenomenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar zijn die bewoners nu dan ? ze zaten toch al in het huis ?
dit is woensdag, toen ze erin gingen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar zijn die bewoners nu dan ? ze zaten toch al in het huis ?
Nee, dus.quote:
lezen is moelijk hequote:Op zondag 28 augustus 2005 20:48 schreef Tobbes het volgende:
Waarom doen ze net alsof die mensen nu pas het huis ingaan
zien er goed uitquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:50 schreef Dr_Greene het volgende:
Wow, hebben jullie de 'dochters' van Rob gezien??
wat een giga doos zeg... ik ben blond maar geen blondje ... nee wel een doosquote:
Gewoon leuke dames.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:50 schreef Dr_Greene het volgende:
@Tong80: Nog niet naar de streams gekeken de afgelopen dagen ?quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:50 schreef Dr_Greene het volgende:
Ok ik valnu pas in.quote:
...lijken de Olsen twins wel...quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:50 schreef Dr_Greene het volgende:
Zal ik het verhaal van Rob z'n been vertellen? Ik ken het nu wel uit m'n hoofd denk ikquote:
helemaal mee eensquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:53 schreef AiaS het volgende:
Die opkomst van Rob..... hij moet 2e worden ...lekker aan hem ergeren t/m de laatste uitzending
![]()
Been uit je hoofd. Had he er eerst wel oren naar ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik het verhaal van Rob z'n been vertellen? Ik ken het nu wel uit m'n hoofd denk ik![]()
Ik zat het net mijn bezoek te vertellen... en volgens mij had ik het woord voor woord goedquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik het verhaal van Rob z'n been vertellen? Ik ken het nu wel uit m'n hoofd denk ik![]()
Niet te hard van stapel lopenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:51 schreef Razor21 het volgende:
Wat ik wel opvallend vind hier op Fok de hele dag is het forum zo traag als dikke stront. En Talpa begint met BB5 om 20.30 en het loopt heel toevallig weer als een speer![]()
Ze is 19, dus dat magquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:00 schreef ruby het volgende:
Lieske lult als een tiener met d'r "Ik vind Zalm zo'n schatje".
En nu weer verder kijken.
quote:
Ralph bedoel jequote:Op zondag 28 augustus 2005 21:02 schreef Razor21 het volgende:
De vriend van Natte Ali je moest eens weten van Stephan die ex van er die ook het huis ingaat![]()
Da's idd beter dan vandaag met die handdoek op haar hoofd. Toch is die domme studentenkut maar goed voor 1 ding, maar dat vind ze 'denigrerend' zei ze vanmiddag. De muts.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:59 schreef milagro het volgende:
Wat ziet Lieske er anders uit zo opgedirkt
zo had ik haar nog helemaal niet gezien
Dat bedoelde ik ook is al aangepastquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:03 schreef SynXteR het volgende:
Stephan ??? Ralph toch!
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:07 schreef Duiveltja het volgende:
Jezus zeg ze hebben wel de meest vreselijke mensen gecast
Flikkertquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:09 schreef SynXteR het volgende:
Rukkert
Die is bestquote:
ja enquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:11 schreef vw_caddy het volgende:
Kom hier nu allemaal mensen tegen die anders nooit in de BB-thread zitten volgens mij
Viel mij ook al op iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:11 schreef vw_caddy het volgende:
Kom hier nu allemaal mensen tegen die anders nooit in de BB-thread zitten volgens mij
Gelukkig wel Anita's: Linda en Tanjaquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:10 schreef paultjuhhh het volgende:
veel te veel kakkers zitten er in, helemaal geen sjonnies
Weet niet of je BB al via de stream volgt, maar dan leer je sommige mensen ook heel anders kennenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
*dikke zoen*
Hee, dat moet zijn zus zijn
![]()
Nee, idd niet. Was dat verplicht dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:15 schreef milagro het volgende:
Sommigen hier hebben duidelijk niet naar de streams gekeken, zie ik
...zit in het verkeerde programma...quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
Dat wijf van 40 dat nog een kind wil
Zelfbeschermingquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:15 schreef milagro het volgende:
Sommigen hier hebben duidelijk niet naar de streams gekeken, zie ik
mag dat niet?quote:
Rob en Chantal zijn de 'ouderen'quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik mis de iets oudere bewoners....?
Chantalquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik mis de iets oudere bewoners....?
we hebben het de afgelopen dagen nog maar 5 keer gehoord ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
Hee, die gast heeft geen been. Ben wel benieuwd hoe dat precies is gebeurd. Maar ik kan me voorstellen dat-ie er liever niet over wil praten
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
Hee, die gast heeft geen been. Ben wel benieuwd hoe dat precies is gebeurd. Maar ik kan me voorstellen dat-ie er liever niet over wil praten
Nee hoor, hij praat er met niemand overquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
Oké, maar op zich zo lijkt het me best een leuk aantal bewoners, kan best nog eens leuke tv worden denk ik.quote:
Dat zei hij net..quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
Hij heeft het nergens anders over gehad de afgelopen dagen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
Inderdaad, hoeft niet nog een keerquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
we hebben het de afgelopen dagen nog maar 5 keer gehoord ofzo![]()
ik half..quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
volgt iemand de streams nog trouwens? ik heb bezoek zitten, dus kan alleen de tv volgen....
Ik ben nog steeds de telefoontikken van toen aan het afbetalenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Jane het volgende:
Ik moet zeggen, toen ik met mijn 56k modem op FOK! kwam tijdens BB1, ging het wel een stuk sneller.![]()
hij doet nix anders, geloof mequote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
volgt iemand de streams nog trouwens? ik heb bezoek zitten, dus kan alleen de tv volgen....
Ralph en Nathalie hebben een onderonsje met elkaarquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
wow spannendquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:40 schreef bbfakir het volgende:
Kijkt iemand nog naar de stream? Op 1 Nathalie en Ralph in gesprek.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:39 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
Wil iedereen die denkt dat Joost homo is zijn hand opsteken?
Dat zeg ikquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:42 schreef schatje het volgende:
Sommige mensen hebben duidelijk de streams van de afgelopen dagen niet gevolgd.
Het gaat er vooral om dat ze allebei nog een zwak voor elkaar hebben denk ik zo..quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:44 schreef paultjuhhh het volgende:
wat is nou de reden dat ze er een ex tussen gooien, btje flauw
nee klopt, ik was het weekend weg..quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:42 schreef schatje het volgende:
Juist lachen, die exquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:44 schreef paultjuhhh het volgende:
wat is nou de reden dat ze er een ex tussen gooien, btje flauw
Nee idd, so? Voor mij begint BB nu, en met mij vele anderen denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:42 schreef schatje het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist lachen, die ex
En nu moet er iemand uit!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
k zou dr graag troostenquote:
Dat weten ze toch nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
de redactie van BB zal wel gejuicht hebben toen ze er achter kwamen dat er 2 exen zich hadden ingeschreven
Knap dat ze ze bij elkaar hebben gekregen, idd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:48 schreef Croupouque het volgende:
Wat een onsympathieke mensen zeg
k denk dat je wel je hele verleden moet opbiechtenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weten ze toch niet
Of zou iedereen al zijn/haar vorige relaties op moeten geven.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:50 schreef Zwansen het volgende:
Moet er iemand uit? Of kiest ie er zelf voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Het is een missie.. inmiddels is die al weer afgelopen maar dat weet je alleen als je de streams kijkt..quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:50 schreef Zwansen het volgende:
Moet er iemand uit? Of kiest ie er zelf voor?
Daar praat ie liever niet over. Was overigens een veelbelovende mid-mid jaren geleden.quote:Hoe is hij dat been kwijt geraakt ?
Afgebeten door een exquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:55 schreef AiaS het volgende:
[..]
Daar praat ie liever niet over. Was overigens een veelbelovende mid-mid jaren geleden.
Ik zie er ook wel voordelen in, wat mij betreft mag nu echt álles met de bewoners gebeuren omdat ik geen medelijden met ze voel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Knap dat ze ze bij elkaar hebben gekregen, idd.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe is hij dat been kwijt geraakt ?
er is geen HIV-erquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:55 schreef SEMTEX het volgende:Wat
is
Nathalie
een
irritante
muts
!!!
Heerlijk! Hoe meer ergernis, hoe meer ik aan de buis gekluisterd zal zijn
Ze knuffelde Rob ook meteen toen-ie wegging. Come on man, je kent die knakker
net een dag
Waar blijft nou trouwens die HIV-melding van Bridget?
iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:55 schreef SEMTEX het volgende:Wat
is
Nathalie
een
irritante
muts
!!!
Heerlijk! Hoe meer ergernis, hoe meer ik aan de buis gekluisterd zal zijn
Ze knuffelde Rob ook meteen toen-ie wegging. Come on man, je kent die knakker
net een dag
Waar blijft nou trouwens die HIV-melding van Bridget?
welk been? wat is er? vertelquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan we Nathalie in deze BB ook in dit standje zien?
[afbeelding]
Is het andersquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Ja Bridget, we weten wel dat BB anders is dit jaar..
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:06 schreef Molluck het volgende:
Ok, Rob moet winnen! Op die manier krijgen we die dochter nog vaker in beeld
en zn beenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:06 schreef Molluck het volgende:
mmm ja.. idd een beetje plastic fantastic..quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:04 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind Nathalie en Ralph van eenzelfde enge soort
Ik vind die zoon van hem creepy. Die foto op de site van BB ......quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:06 schreef Molluck het volgende:
Ik vond Nathalie de eerste avond al een vaginaatje. Zeker toen ze met die sinaasappel begonquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik heb net met mijn familie zitten kijken en iedereen vond het leuk, zelfs mijn vader heeft zich bescheurd om Rob en z'n benen.
Complimenten aan de presentatie, ik denk het beste presentatieduo van alle BB's tot nu toe. Bridget en Ruud hebben de juiste attitude om BB te presenteren, humor, cynisch en af en toe een flinke steek bóven water.
Ik heb de afgelopen dagen regelmatig gestreamed maar vanavond viel me ineens op wat een irritante blije doos Nathalie is. Echt een enorme huppelkut als je de beelden zo achter elkaar ziet, terwijl me dat bij het streamen nog niet was opgevallen. Tijdens het streamen ergerde ik me juist meer aan Rob. Ook de rest van m'n familie heeft zich kapot zitten ergeren aan Nathalie dus die heeft nog wat goed te maken denk ik zo.
Ben erg nieuwsgierig naar de kijkcijfers morgen....
Heel goed gedaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Zeer sterke openingsaflevering. Aantal goede pakkende momenten. Dat hebben de makers wel goed gedaan. Hopelijk blijft het zo sterk en worden de kijkcijfers goed. We willen natuurlijk niet hetzelfde meemaken als destijds met staracademy.
Goed gedaan voor een eerste deel
omgquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vond Nathalie de eerste avond al een vaginaatje. Zeker toen ze met die sinaasappel begon![]()
voor de níet streamers, toen iedereen het huis inkwam gingen ze in een kringetje zitten en elkaars namen leren. Nathalie springt op als een kleuter die teveel ranja heeft gedronken. Jaaaa, dan pakken we deze sinaasappel en die gooien we dan naar elkaar toe en dan kunnen we elkaars namen goed leren...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |