helemaal mee eensquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:53 schreef AiaS het volgende:
Die opkomst van Rob..... hij moet 2e worden ...lekker aan hem ergeren t/m de laatste uitzending
![]()
Been uit je hoofd. Had he er eerst wel oren naar ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik het verhaal van Rob z'n been vertellen? Ik ken het nu wel uit m'n hoofd denk ik![]()
Ik zat het net mijn bezoek te vertellen... en volgens mij had ik het woord voor woord goedquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zal ik het verhaal van Rob z'n been vertellen? Ik ken het nu wel uit m'n hoofd denk ik![]()
Niet te hard van stapel lopenquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:51 schreef Razor21 het volgende:
Wat ik wel opvallend vind hier op Fok de hele dag is het forum zo traag als dikke stront. En Talpa begint met BB5 om 20.30 en het loopt heel toevallig weer als een speer![]()
Ze is 19, dus dat magquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:00 schreef ruby het volgende:
Lieske lult als een tiener met d'r "Ik vind Zalm zo'n schatje".
En nu weer verder kijken.
quote:
Ralph bedoel jequote:Op zondag 28 augustus 2005 21:02 schreef Razor21 het volgende:
De vriend van Natte Ali je moest eens weten van Stephan die ex van er die ook het huis ingaat![]()
Da's idd beter dan vandaag met die handdoek op haar hoofd. Toch is die domme studentenkut maar goed voor 1 ding, maar dat vind ze 'denigrerend' zei ze vanmiddag. De muts.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:59 schreef milagro het volgende:
Wat ziet Lieske er anders uit zo opgedirkt
zo had ik haar nog helemaal niet gezien
Dat bedoelde ik ook is al aangepastquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:03 schreef SynXteR het volgende:
Stephan ??? Ralph toch!
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:07 schreef Duiveltja het volgende:
Jezus zeg ze hebben wel de meest vreselijke mensen gecast
Flikkertquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:09 schreef SynXteR het volgende:
Rukkert
Die is bestquote:
ja enquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:11 schreef vw_caddy het volgende:
Kom hier nu allemaal mensen tegen die anders nooit in de BB-thread zitten volgens mij
Viel mij ook al op iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:11 schreef vw_caddy het volgende:
Kom hier nu allemaal mensen tegen die anders nooit in de BB-thread zitten volgens mij
Gelukkig wel Anita's: Linda en Tanjaquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:10 schreef paultjuhhh het volgende:
veel te veel kakkers zitten er in, helemaal geen sjonnies
Weet niet of je BB al via de stream volgt, maar dan leer je sommige mensen ook heel anders kennenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
*dikke zoen*
Hee, dat moet zijn zus zijn
![]()
Nee, idd niet. Was dat verplicht dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:15 schreef milagro het volgende:
Sommigen hier hebben duidelijk niet naar de streams gekeken, zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |