Héél BB-kijkend Nederland wil die zwangere doos het huis uit, maar ja: niet nomineren hè. Eigenlijk belachelijk, dat die losers in dat huis kunnen bepalen wie er genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef APK het volgende:
Dat wijf met die baby moet weg, maar die durven ze dus never nooit niet te nomineren, die schijnheiligerds.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of geen prematuur slotje, dan is deze al ruim voor de 28ste volgeslowchatquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:21 schreef APK het volgende:
Een prematuur slotje snap ik, maar mag deze weer open als de dag daar is?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan was ik namelijk de eerste enzo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Anders opent Tong 'em.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:53 schreef lurf_doctor het volgende:
Lekker op tijd APKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah je kent me ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:11 schreef APK het volgende:
[..]
Anders opent Tong 'em.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was lekker eerst!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ah je kent me ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oe dat gaat moelijk worden want iedereen zit er dan klaar voor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was lekker eerst!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag jij het topic van de eerste live-uitzending openen, okay?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Agenda bij de hand?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De donderdag na de uitzending van zondagavond 28 augustus, gok ik zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is de eerste live uitzending ?
Wat is er danquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:53 schreef Gert het volgende:
* 18 november vast gereserveerd heeft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:48 schreef Pinball het volgende:
Zag iemand wat die zwangere buiten aan het doen was? Het leek alsof ze stond te roken, maar ik kon het niet goed zien. Zou wel schandalig zijn, ze zit ook al de hele uitzending aan de witte wijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:48 schreef Pinball het volgende:
Zag iemand wat die zwangere buiten aan het doen was? Het leek alsof ze stond te roken, maar ik kon het niet goed zien. Zou wel schandalig zijn, ze zit ook al de hele uitzending aan de witte wijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop