k denk dat je wel je hele verleden moet opbiechtenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weten ze toch niet
Of zou iedereen al zijn/haar vorige relaties op moeten geven.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:50 schreef Zwansen het volgende:
Moet er iemand uit? Of kiest ie er zelf voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
Het is een missie.. inmiddels is die al weer afgelopen maar dat weet je alleen als je de streams kijkt..quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:50 schreef Zwansen het volgende:
Moet er iemand uit? Of kiest ie er zelf voor?
Daar praat ie liever niet over. Was overigens een veelbelovende mid-mid jaren geleden.quote:Hoe is hij dat been kwijt geraakt ?
Afgebeten door een exquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:55 schreef AiaS het volgende:
[..]
Daar praat ie liever niet over. Was overigens een veelbelovende mid-mid jaren geleden.
Ik zie er ook wel voordelen in, wat mij betreft mag nu echt álles met de bewoners gebeuren omdat ik geen medelijden met ze voel.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Knap dat ze ze bij elkaar hebben gekregen, idd.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoe is hij dat been kwijt geraakt ?
er is geen HIV-erquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:55 schreef SEMTEX het volgende:Wat
is
Nathalie
een
irritante
muts
!!!
Heerlijk! Hoe meer ergernis, hoe meer ik aan de buis gekluisterd zal zijn
Ze knuffelde Rob ook meteen toen-ie wegging. Come on man, je kent die knakker
net een dag
Waar blijft nou trouwens die HIV-melding van Bridget?
iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:55 schreef SEMTEX het volgende:Wat
is
Nathalie
een
irritante
muts
!!!
Heerlijk! Hoe meer ergernis, hoe meer ik aan de buis gekluisterd zal zijn
Ze knuffelde Rob ook meteen toen-ie wegging. Come on man, je kent die knakker
net een dag
Waar blijft nou trouwens die HIV-melding van Bridget?
welk been? wat is er? vertelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |