...zit in het verkeerde programma...quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
Dat wijf van 40 dat nog een kind wil
Zelfbeschermingquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:15 schreef milagro het volgende:
Sommigen hier hebben duidelijk niet naar de streams gekeken, zie ik
mag dat niet?quote:
Rob en Chantal zijn de 'ouderen'quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik mis de iets oudere bewoners....?
Chantalquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik mis de iets oudere bewoners....?
we hebben het de afgelopen dagen nog maar 5 keer gehoord ofzoquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
Hee, die gast heeft geen been. Ben wel benieuwd hoe dat precies is gebeurd. Maar ik kan me voorstellen dat-ie er liever niet over wil praten
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
Hee, die gast heeft geen been. Ben wel benieuwd hoe dat precies is gebeurd. Maar ik kan me voorstellen dat-ie er liever niet over wil praten
Nee hoor, hij praat er met niemand overquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
Oké, maar op zich zo lijkt het me best een leuk aantal bewoners, kan best nog eens leuke tv worden denk ik.quote:
Dat zei hij net..quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
Hij heeft het nergens anders over gehad de afgelopen dagen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
Inderdaad, hoeft niet nog een keerquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
we hebben het de afgelopen dagen nog maar 5 keer gehoord ofzo![]()
ik half..quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
volgt iemand de streams nog trouwens? ik heb bezoek zitten, dus kan alleen de tv volgen....
Ik ben nog steeds de telefoontikken van toen aan het afbetalenquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:30 schreef Jane het volgende:
Ik moet zeggen, toen ik met mijn 56k modem op FOK! kwam tijdens BB1, ging het wel een stuk sneller.![]()
hij doet nix anders, geloof mequote:Op zondag 28 augustus 2005 21:27 schreef Armani XL het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
volgt iemand de streams nog trouwens? ik heb bezoek zitten, dus kan alleen de tv volgen....
Ralph en Nathalie hebben een onderonsje met elkaarquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:31 schreef teamlead het volgende:
wow spannendquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:40 schreef bbfakir het volgende:
Kijkt iemand nog naar de stream? Op 1 Nathalie en Ralph in gesprek.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:39 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
Wil iedereen die denkt dat Joost homo is zijn hand opsteken?
Dat zeg ikquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:42 schreef schatje het volgende:
Sommige mensen hebben duidelijk de streams van de afgelopen dagen niet gevolgd.
Het gaat er vooral om dat ze allebei nog een zwak voor elkaar hebben denk ik zo..quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:44 schreef paultjuhhh het volgende:
wat is nou de reden dat ze er een ex tussen gooien, btje flauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |