quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaan we Nathalie in deze BB ook in dit standje zien?
[afbeelding]
Is het andersquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:02 schreef Svensational het volgende:
Ja Bridget, we weten wel dat BB anders is dit jaar..
quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:06 schreef Molluck het volgende:
Ok, Rob moet winnen! Op die manier krijgen we die dochter nog vaker in beeld
en zn beenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:06 schreef Molluck het volgende:
mmm ja.. idd een beetje plastic fantastic..quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:04 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind Nathalie en Ralph van eenzelfde enge soort
Ik vind die zoon van hem creepy. Die foto op de site van BB ......quote:Op zondag 28 augustus 2005 22:06 schreef Molluck het volgende:
Ik vond Nathalie de eerste avond al een vaginaatje. Zeker toen ze met die sinaasappel begonquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Mensen, ik heb net met mijn familie zitten kijken en iedereen vond het leuk, zelfs mijn vader heeft zich bescheurd om Rob en z'n benen.
Complimenten aan de presentatie, ik denk het beste presentatieduo van alle BB's tot nu toe. Bridget en Ruud hebben de juiste attitude om BB te presenteren, humor, cynisch en af en toe een flinke steek bóven water.
Ik heb de afgelopen dagen regelmatig gestreamed maar vanavond viel me ineens op wat een irritante blije doos Nathalie is. Echt een enorme huppelkut als je de beelden zo achter elkaar ziet, terwijl me dat bij het streamen nog niet was opgevallen. Tijdens het streamen ergerde ik me juist meer aan Rob. Ook de rest van m'n familie heeft zich kapot zitten ergeren aan Nathalie dus die heeft nog wat goed te maken denk ik zo.
Ben erg nieuwsgierig naar de kijkcijfers morgen....
Heel goed gedaanquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
Zeer sterke openingsaflevering. Aantal goede pakkende momenten. Dat hebben de makers wel goed gedaan. Hopelijk blijft het zo sterk en worden de kijkcijfers goed. We willen natuurlijk niet hetzelfde meemaken als destijds met staracademy.
Goed gedaan voor een eerste deel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |