Is een tientje genoeg voor jou?quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:16 schreef Dead-Doll het volgende:
Toffe TT.
De OP daarentegen is wat minder. Dus wat neem je mee?.
Dan zal ik wel even mijn innerlijk voor je veranderen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 16:23 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Als je lief bent, is het volledig gratis.
Goede tijd om je usericon te wisselenquote:
Ik wil wel avatars hostenquote:Op zondag 28 augustus 2005 16:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Kun je gem niet erges anders op het net zetten?
Hillegom... ik vind het zielig voor je.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:02 schreef -Trinity- het volgende:
Ik blijf in Hillegom, en neem een ijsje mee.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:06 schreef -Trinity- het volgende:
Nee, het ijsje blijft in Hillegom. En ik ook. En Rabrynil ook.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:52 schreef Boeman het volgende:
[..]
verkapte 'ik wil ook nuecken' post?
Kansloos?quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:03 schreef brainster het volgende:
Jag, wat denk je wel niet van Maryse en mijzelf?
drachtenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:03 schreef Renesite het volgende:
Ik blijf in groningen nu, ben net al in drachten geweest
mcshake net gedronkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:56 schreef -Trinity- het volgende:
Klaar met eten. Zometeen ijhz!
Ik vind het wel meevallen.quote:
Meequote:Op zondag 28 augustus 2005 19:23 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
Maar toch heb ik fok liever wat sneller.
Moet jij zeggenquote:
Typisch puberaal: Slijmen bij meerdere meisjes.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:39 schreef Duncan-Death het volgende:
Typisch puberaal: Niet kunnen binden aan eens persoon.
Ik wil met jouquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:29 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Van een gebouw springen doe je maar in je eentje vrind.
Ksstt... Ga jij eens heel snel je huiswerk maken!quote:
Typisch puberaal: Roy.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Typisch puberaal: Slijmen bij meerdere meisjes.
typisch amerikaans, trouwen met 2 vrouwen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Typisch puberaal: Slijmen bij meerdere meisjes.
heu, niet zo stom doen haar helemaal uit te lullen, had dr al onder de duimquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ksstt... Ga jij eens heel snel je huiswerk maken!Anders wordt de juf boos morgen als je het niet af hebt en dan gaat ze weer over 'die broer van je die ook nooit iets deed, ooow ooow ooow' praten
Ga jij je kamer maar opruimenquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ksstt... Ga jij eens heel snel je huiswerk maken!Anders wordt de juf boos morgen als je het niet af hebt en dan gaat ze weer over 'die broer van je die ook nooit iets deed, ooow ooow ooow' praten
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
heu, niet zo stom doen haar helemaal uit te lullen, had dr al onder de duim![]()
Ah joh, is leuk tochquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
heu, niet zo stom doen haar helemaal uit te lullen, had dr al onder de duim![]()
Dat kan niet eensquote:
Familiequote:Op zondag 28 augustus 2005 19:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kan niet eensAfgezien van mn tv, Xbox en bed staat er helemaal niks meer in en dat weet je: je liep er net nog langs
![]()
Dat zeker ja.quote:
Typisch Gronings: D'Olle Griezequote:Op zondag 28 augustus 2005 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
typisch amerikaans, trouwen met 2 vrouwen.
DOLLE GRIEZE!!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat zeker ja.![]()
[..]
Typisch Gronings: D'Olle Grieze
Valt mee, ze is er gelukkig niet zo vaakquote:
Je had toch niet verwacht dat ik de AH van Vinkhuizen ging noemen he?quote:
Dit is wat ik noem de boel een beetje te serieus nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 20:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
ms is zij wel eng ja![]()
maar dat zal wel niet, want mo valt op der![]()
![]()
jaaaaquote:Op zondag 28 augustus 2005 20:57 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Oh, dus jíj bent die mysterieuze gast..
quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:01 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dit is wat ik noem de boel een beetje te serieus nemen..
ik moet em ergens zien te hosten, maar ik weet niet waarquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:00 schreef freiss het volgende:
Wanneer ga je nou een usericon nemen Imberr?
fokusericoon manager...quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet em ergens zien te hosten, maar ik weet niet waar
http://www.tinypic.com ?quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet em ergens zien te hosten, maar ik weet niet waar
dat ding werkt niet voor zover ik weetquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:06 schreef spenky het volgende:
[..]
fokusericoon manager...
of picserver.com of .org ofzo...
mijne ook laatst geupload...quote:Op zondag 28 augustus 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat ding werkt niet voor zover ik weet
ga wegquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:11 schreef freiss het volgende:
Ik verwacht je trouwens wel morgenochtend als ik opsta voor school om half 7, Imberr!
Ja, juist knallen voordat je stopitquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
ga wegmorgen is mijn laatste vrije dag
![]()
ik wilde al bijna gaan restartenquote:
Fok! wordt te druk bezochtquote:Op zondag 28 augustus 2005 21:43 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wilde al bijna gaan restarten
vermoeiende traagheidwat is er aan de hand dan?
Goede waarneming 14.gifquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:04 schreef Ayaxola het volgende:
Wat is het forum trouwens echt traag, nog trager als stront door een trechter
Ja ik doe vakantie werkquote:
Ow, ik wil wel ruilen met je hoor, dan doe ik 3 dagen nog jou vakantiewerk, en dan ga jij 3 dagen voor mijn naar school, ok?quote:
Prima heb me loon toch al uitgegevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, ik wil wel ruilen met je hoor, dan doe ik 3 dagen nog jou vakantiewerk, en dan ga jij 3 dagen voor mijn naar school, ok?
je eerste post!!! gefeliciteerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 22:50 schreef W8ezel het volgende:
ut is hier saai...neucken?
ja bedankt, voel me al meteen thuisquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:06 schreef spenky het volgende:
[..]
je eerste post!!! gefeliciteerd![]()
wilkommen auf fok!
hoe ben je hier bezield geraakt?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:09 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ja bedankt, voel me al meteen thuis![]()
topmokkel![]()
heey schuckelpüpchen...nuecken?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:10 schreef Imberr het volgende:
heey..
kloonquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:09 schreef W8ezel het volgende:
[..]
ja bedankt, voel me al meteen thuis![]()
topmokkel![]()
en toch vind ik je nog liefquote:
jaja!!!! geloof het nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:24 schreef W8ezel het volgende:
[..]
kloon? neen het pure orgineel. connecties is het woord, niet kloon![]()
maak maar een fotoboek dan... en jij zit al 100sessies met slochat te lezen dan?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:29 schreef W8ezel het volgende:
[..]
en toch vind ik je nog liefzit nu al een tijdje op fok te kijken, maar het nu eindelijk de goede mail, duzzz
oehh... dit is een fijn klusje voor spenk en moquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:32 schreef -Mo- het volgende:
Wat denk je Spenky?
Éen van de gebanden? Of toch Bob?
Together, we will solve this mystery.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:36 schreef spenky het volgende:
[..]
oehh... dit is een fijn klusje voor spenk en mo![]()
Wat is er nu dan ?quote:
Ah, op zo'n manier.quote:
Welke kloon?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nu jij er weer bent, blijft die kloon van je weg?![]()
Hou die moffenpraatjes voor je.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Welke kloon?
Ich habe ess nicht gewusst!
Haha dat woord is nog al verboden op fokquote:
Geil.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha dat woord is nog al verboden op fok![]()
Nee, dat is correct.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Yep...![]()
Ik schat zo, dat jij niet alle Friends afleveringen gezien hebt.
thats right, sergant -Mo-!quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Together, we will solve this mystery.![]()
And after this, we will fight crime!
Nee die nietquote:
Welke kloonquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik jou ook.![]()
Maar gelukkig had ik die kloon van je nog.
Ik geloof je meteen joh.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:49 schreef W8ezel het volgende:
whaha, stelletje ongelovige thomassen. voor de mannetjes die het maar niet kunnen geloven, er is een fotoboek....oja ik kom ook uit dokkum
Geil.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:48 schreef spenky het volgende:
[..]
thats right, sergant -Mo-!![]()
zo nu eerst een bavaria ()
Je bent Boemanquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:49 schreef W8ezel het volgende:
whaha, stelletje ongelovige thomassen. voor de mannetjes die het maar niet kunnen geloven, er is een fotoboek....oja ik kom ook uit dokkum
SpeedyGJ en Boeman komen ook al uit Dokkum. Friesland is weer goed vertegenwoordigt zo te zien.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:49 schreef W8ezel het volgende:
The same way you didquote:
Lolquote:Op zondag 28 augustus 2005 23:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarom complimenteerde ik je even.
G'Night Deventer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Lol
Ey Zwolle en de rest ik ga maar eens naar bed
En als ik morgen niet mee post overdag ja dat klopt want ik moet morgen werken![]()
Ik vind....als ze zo honger hebben...waarom gaan ze niet even naar de Mac?quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:57 schreef W8ezel het volgende:
Maar geen kloon dus, ga nu maar weer ergens anders mee bezig houden, de honger in de 3e wereld ofzo
En ik dan?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:04 schreef spenky het volgende:
[..]
dat is een knap staaltje speurwerk kerel
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik vind....als ze zo honger hebben...waarom gaan ze niet even naar de Mac?![]()
Het forum ging dan ook Fok!king traag.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
Beetje saai vandaag vinden jullie niet ? gister waren er alweer rond de 7 nieuwe topics geopend
komt omdat fok zo traag was vandaagquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
Beetje saai vandaag vinden jullie niet ? gister waren er alweer rond de 7 nieuwe topics geopend
Ik leef met je meequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:12 schreef Knoekie het volgende:
Morgen eerste schooldag. Mag ik meteen gaan tekenen
Noem het maar zoals je wiltquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:16 schreef Knoekie het volgende:
[..]
ooit gehoord van Grafisch Vormgeven?
Iedereen moet dinsdagquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet dinsdag ook weer naar school!
hee meis! nog naar DTM geweesT?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet dinsdag ook weer naar school!
Mijn eerste vak is anotomie en fysiologiequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:20 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Tussen de naam van de opleiding en een vak zit een groot verschil hoor.
jij had all computer vakkan tog al klaar!! dus dat word helemaal geen fokken tijdens de lesquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:20 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Tussen de naam van de opleiding en een vak zit een groot verschil hoor.
ik had lekker kaartjes van meneer Audi gekregenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope, kost weer geld hè.
Maar ja! Volgende keer beter
!
Maak me nou niet jaloersquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:24 schreef spenky het volgende:
[..]
ik had lekker kaartjes van meneer Audi gekregen!
maar ut was wel vet
whoei! van 8:15 tot 17:15!quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:30 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hoi ik moet dinsdag samen met spenky![]()
hoop dat je erna niet hoeft te werkenquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik moet morgen van 8:15 tot 16:25![]()
ach, het lijkt wat op friesquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:32 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik begrijp er nog steeds geen ene snars van![]()
jawelquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:34 schreef BObNL het volgende:
[..]
hoop dat je erna niet hoeft te werken?
ik kijk sesamstraatquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:34 schreef Chanandler het volgende:
Ik kijk live amerikaanse TV http://www.wwltv.com/perl/common/video/makeadplaylist.pl?title=beloint_wwltv&live=yes
jaquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:34 schreef BObNL het volgende:
[..]
hoop dat je erna niet hoeft te werken?
oehhquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:35 schreef Gabry het volgende:
Ik luister nu naar Dido..![]()
Woei feestuhhhh![]()
Everybody ready to party!quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:35 schreef Gabry het volgende:
Woei feestuhhhh![]()
Didoquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:35 schreef Gabry het volgende:
Woei feestuhhhh![]()
ja zeg dat welquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:35 schreef Gabry het volgende:
Woei feestuhhhh![]()
Dido is zoooo vet he! Mijn ouders zijn naar d'r geweest in Ahoy.quote:
øl / sotnos / hei ken ikquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
ach, het lijkt wat op fries
maar ik snap er ook geen reet van, behalve dan Ompa til du dr
wrm jij niet?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dido is zoooo vet he! Mijn ouders zijn naar d'r geweest in Ahoy.![]()
Wellus.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:37 schreef BObNL het volgende:
[..]
jij kan niet eens muziek luisteren @ the moment
Omdat ik toen had afgesproken om met kameraden te gaan bowlen.quote:
Mja, als jij een trap tegen de muur geeft, is ie vast kapotquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:39 schreef BObNL het volgende:
[..]
durf er geld op te zetten dat jouw laatste speaker het vanavond nog begeefd
de ouders van de buren zijn geweest naar BZNquote:Op maandag 29 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dido is zoooo vet he! Mijn ouders zijn naar d'r geweest in Ahoy.![]()
Ja das helemaal schandalig.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
de ouders van de buren zijn geweest naar BZN
a lot like lovequote:Op maandag 29 augustus 2005 00:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Mja, als jij een trap tegen de muur geeft, is ie vast kapot![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Mja, als jij een trap tegen de muur geeft, is ie vast kapot![]()
Prijs viel zeker tegen?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had plannen om naar Celine Dion te gaan in Las Vegas toen we daar waren.
* Knoekie jalours is.quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef spenky het volgende:
mijn laatste concert was van coldplay in gelredome 7juli
Afgelopen juli of 2003?quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:42 schreef spenky het volgende:
mijn laatste concert was van coldplay in gelredome 7juli
Jup, daarom ook niet gegaan. We dachten dat de prijzen ter plekke nog wel wat lager zouden zijn, viel tegen uiteindelijk.quote:
Afgelopen juli dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |