Ik had alwat geholpenquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:52 schreef Ladyxima het volgende:
ik was te vroeg ja
ga die andere mee vol spammen!
het wordt lekker weer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:17 schreef mic_forever het volgende:
er is hier ook zon+blauwe lucht
ff het weer kijkne
http://teletekst.nos.nl
en dan om 8 uur weer eruit.. pfft..quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:19 schreef Ladyxima het volgende:
ik sliep rond half 2, had reservoir dogs gekeken. (Die had ik dus nog nooit gezien he) heb wel gelachen
quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:22 schreef Ladyxima het volgende:
correctie, 7 uur was ze wakker. En mijn eerste post zal rond half 8 geweest zijn
jah, dan worden ze op tijd weer wakker.. kennissen hebben een koter van nu 1 jaar rondhobbelen.. dus af en toe krijg ik wat meequote:Op zondag 28 augustus 2005 10:27 schreef Ladyxima het volgende:
achja
normaal slaapt ze langer... maar we hadden smiddags gezellig samen een dutje gedaan, en savonds was ze ook al vroeg naar bed. Dus.
Dat valt best mee hoor, ik heb er meer dan 1 en heb gewoon tot negen uur (uit)geslapenquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:13 schreef indahnesia.com het volgende:
aah.. een kleine.. nee, die heb ik nietdat scheelt wat uurtjes geloof ik
luiheid is goed.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:34 schreef Ladyxima het volgende:
whehehe.
magoed, ik ben er weer even vandoor. Bedenken of ik iets wil doen vandaag (denk het niet)
of toch wel. luiheid
later!
altijd? of is 't toeval?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, ik heb er meer dan 1 en heb gewoon tot negen uur (uit)geslapen.
Goedemorgen.
Altijdquote:
dolle_quote:
die van jou zijn al wat ouder hequote:Op zondag 28 augustus 2005 10:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, ik heb er meer dan 1 en heb gewoon tot negen uur (uit)geslapen.
Goedemorgen.
nee nog steeds nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:58 schreef dolle_hond het volgende:
heb je mijn mailtje nou ontvangen inmiddels?
quote:
Da's ook weer waarquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die van jou zijn al wat ouder he
scheelt ook
ik heb wat problemen met mn hosting idd. het zou over worden genomen, maar dat is niet doorgegeaan. ze zijn nu een beetje aan het aanklooien dus..quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:11 schreef dolle_hond het volgende:
ook op je site kan ik niet komen qu
quote:
quote:
Oh, maar hier slapen ze ook (nog) niet uit hoor, ze weten alleen dat ze ons op zondagochtend met rust moeten latenquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alhoewel ik t niet zie gebeuren dat die kleinste hier ooit uitslaapt
dat hoop ik ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, maar hier slapen ze ook (nog) niet uit hoor, ze weten alleen dat ze ons op zondagochtend met rust moeten laten.
Ik hoop voor je dat het met je jongste niet zo'n horrorverhaal wordt over een kind dat met 7 jaar nog niet doorslaapt enzo....
En dat is alleen maar voor de aandacht te krijgen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat hoop ik ook.
maar de manier van niet doorslapen is bepalend he.
nu gaat t weer zeer matig, vanaf 23:00 ongeveer huilen en jammeren
de verjaardag klopt, dus wellicht de rest ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:25 schreef leonieke het volgende:
Van harte gefeliciteerd Qu
euh.. ben jij trouwens echt een vrouw?
goeiemorgen allemaal
niet alleenquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat is alleen maar voor de aandacht te krijgen?
Goedemorgen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:25 schreef leonieke het volgende:
Van harte gefeliciteerd Qu
euh.. ben jij trouwens echt een vrouw?
goeiemorgen allemaal
Oops dan maarquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de verjaardag klopt, dus wellicht de rest ook![]()
Nu ben ik helemaal in de warquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
qu is een lekkere knul.![]()
lekker nog welquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
qu is een lekkere knul.![]()
iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oops dan maar![]()
Moesten Qu en Renesite nu gewoon verwisselen van geslacht is er eigenlijk nooit iets aan de hand geweest![]()
Hallo hondjequote:
tanden, kunnen idd voor flinke last zorgen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet alleen
ze krijgt ook kiezen door boven.
ja
we geven er aan toe, vooral om de anderen nachtrust te gunnen
of een gemiste kansquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hallo hondje
Nopez... (nog) niet gezien
Momenteel een geluk want ik loop nog steeds in mijn pyjama rond![]()
wij hebben al vanalles geprobeerd wat dat betreft.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
tanden, kunnen idd voor flinke last zorgen.
Begrijpelijk dat je er aan toegeeft. wij hadden daar spul voor, dat smeerde je dan op
die plaatsen dat verzachte blijkbaar de pijn,
Weet alleen niet meer hoe het heet.
ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht 'vroeger' altijd dat het een vrouw was![]()
owquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor hem dan toch![]()
Ik heb mezelf al vaak in pyjama gezien hoor![]()
dat ben ik niet eens, maar een van de kinderenquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Van jou heb ik nooit een foto gezien.
Tenminste behalve die baby foto.
geen ideequote:Op zondag 28 augustus 2005 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
Is D. zonder wat te zeggen weg gegaan?![]()
Verdorie nu weet ik nog niets.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat ben ik niet eens, maar een van de kinderen
je hebt mijn oog gezien
ja vastquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hehe, vroeg me al af wanneer je hapte![]()
Hai![]()
KERELTJE danquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, kerel, wellicht als ie wat ouder is
En weten dat hij vanavond thuis zal komen en zal zeggen dat hij Dadizele NOG niet gezien heeft... Rokkenjagen in Dadizele, beloftes jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan is t zeker een gemiste kans voor hem
welke aanleiding heeft ie daartoe gegeven?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht 'vroeger' altijd dat het een vrouw was![]()
grote bek jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
En weten dat hij vanavond thuis zal komen en zal zeggen dat hij Dadizele NOG niet gezien heeft... Rokkenjagen in Dadizele, beloftes ja![]()
Ik weet iets van je , maar niet hoe je eruit zietquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jawel hoor
alleen misschien minder dan je dacht
Geen, zelfs zijn nick is mannelijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welke aanleiding heeft ie daartoe gegeven?
Hoe maakt dat gegeven de zaak positiever?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Echt ik deed het om je uit de tent te lokken.
Fles gedraagt zich idd zelden naar zijn leeftijdquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef leonieke het volgende:
Zelfde had ik met Fles, ik dacht dat die jonger was dan ik en mja... Qu klinkt mannelijk![]()
Ohh, lieverd, je weet toch dat ik jou de enige enigste vind.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe maakt dat gegeven de zaak positiever?
je bent een slijmbalquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohh, lieverd, je weet toch dat ik jou de enige enigste vind.![]()
![]()
Bij jou slijm ik graag.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent een slijmbal
maar het werkt wel
daar vind je vast wel iets op. zeg dat het van de statistieken kwam of zo.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet ik zometeen weer uitleggen hoe ik aan die erectie kom
iemand met postsquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:56 schreef D.Rose het volgende:
wat is trouwens de definitie van Fokker, en van kennen?
Fokker, iemand die hier actief isquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:56 schreef D.Rose het volgende:
wat is trouwens de definitie van Fokker, en van kennen?
En dat zonder een foto van me, misschien ben ik wel een dik onder de wratten zittend wijfquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moet ik zometeen weer uitleggen hoe ik aan die erectie kom
ik zal proberenquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar vind je vast wel iets op. zeg dat het van de statistieken kwam of zo.
Oke, dan maar weer achter de schermen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, dat kan hier echt niet hoor
Waar was je gisteren trouwens?
Ow.. en dan ken ik die niet ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is niet het zelfde, daar slaap je ook mee.
wie weetquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat zonder een foto van me, misschien ben ik wel een dik onder de wratten zittend wijf
O wacht misschien vindt je dat wel lekker.
dus iemand die al járen de FP leest is geen Fokker?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iemand met posts
kennen: irl gezien en gesproken?
had ik s'middag, maar dacht dat dat bij jou ook wel zou zijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, dan maar weer achter de schermen.![]()
Gisteren verjaardag, dat heb ik je verteld.![]()
Dacht dat jij dat gisteren ook had, of was iedereen vroeg weg?
laten we hopen van welquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow.. en dan ken ik die niet ofzo?![]()
Waarom post hij hier dan nooit?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow.. en dan ken ik die niet ofzo?![]()
Jij bent makkelijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wie weet
suggestie kan heel wat doen he
Hij is beschaamd... heeft schrik van julliequote:Op zondag 28 augustus 2005 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom post hij hier dan nooit?![]()
Hij mag ons niet he.
Ik heb eerst gewerkt.tot 17 uur.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
had ik s'middag, maar dacht dat dat bij jou ook wel zou zijn
zuchtquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus iemand die al járen de FP leest is geen Fokker?
en iemand die je gezien en gesproken hebt? Tja, ik ken niet iedereen die ik zie en spreek
Wat doet hij dan op fok?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij is beschaamd... heeft schrik van jullie![]()
Nee, hij vindt dit zinloos tijdverdrijf![]()
Eigenwijs.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zucht
je weet best wat ik bedoel
Dat kan ook zonder je aantemelden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zijn tijd verdrijven![]()
Nee, hij lurkt vooral
ik weet wat je bedoelt, ik snap het alleen nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zucht
je weet best wat ik bedoel
Ja, maar wou ergens eens iets posten dacht ik en heeft zich dus aangemeld.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder je aantemelden.
laterquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
Hai Sjowhan.
Ik ga eens even er opuit.
Tot later,
D.![]()
en dat kom je hier melden omdat...quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
tjonge, Brechtje is een behoorlijke jankert.. komt binnen in PUB SC, beschuldigd me van postopkrikken (nu pas, als het al zo was, maar gisteren was gewoon gezellig).. nou ja.. het mag niet besproken worden verder.
Laters B!quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
Hai Sjowhan.
Ik ga eens even er opuit.
Tot later,
D.![]()
ik in PUB niet meer magquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dat kom je hier melden omdat...
jankert
banquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
tjonge, Brechtje is een behoorlijke jankert.. komt binnen in PUB SC, beschuldigd me van postopkrikken (nu pas, als het al zo was, maar gisteren was gewoon gezellig).. nou ja.. het mag niet besproken worden verder.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dat kom je hier melden omdat...
jankert
open er een topic over in KLBquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik in PUB niet meer magmaar of ik daat nu om moet huilen weet ik eigenlijk niet
Het wordt er ook niet beter op..quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gelukkig, het ligt dus niet aan mij
tja, het is lekker zo buiten.. beetje fokken, beetje iets andersquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:31 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga zo maar es op me balkon vertoeven.. Veel lekkerder dan binnenzitten
Heb je een nieuw toevluchtsoord?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:06 schreef indahnesia.com het volgende:
BBQ ja.. inderdaad goed weer. k zal er ook eens 1 organiseren de komende dagen.
MTAquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je een nieuw toevluchtsoord?
ik wilde het maar niet nog een keer fout doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
My Thoughts Also
eik is het Exactly maar dan komt de afkorting niet uit
Ah.. dank voor de verklaring.. weer iets om niet te onthouden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
My Thoughts Also
eik is het Exactly maar dan komt de afkorting niet uit
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wilde het maar niet nog een keer fout doen
ik ook niet trouwens.quote:
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:38 schreef leonieke het volgende:
Ik ga stilletjesaan mijn cursus beginnen maken die ik donderdag af wou hebben![]()
Inspiratiequote:Op zondag 28 augustus 2005 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar niet meer in PUB![]()
is al gedaan hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
@india: als je er niet mee eens bent, kan je mailen he. Weet je ook de reden en hoe men het 'postopkrikken' beoordeeld?
Mja bij mij gaat het eerder over geen goesting om iets te doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelIk moest Donderdag een site-design af hebben. Nog altijd nog geen inspiratie
Ook dat is bekendquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja bij mij gaat het eerder over geen goesting om iets te doen![]()
ehm, niksquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat moet je nog allemaal voorbereiden?
Niets mis met postbank.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:08 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ehm, niks![]()
ja, schoolspullen kopen, maar mn geld is nog niet binnen.
Postbank![]()
net ff ene opa en oma op bezoek gehad om 12 uur. de andere heb ik niet uitgenodigd (deze ook niet.. die nodigden zichzelf uit..) en om 4 uur 2 vrienen voor de BBQ en daar blijft het bij denk ik..quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai, beetje aan het genieten van je verjaardag?
ja dat mijnpostbank gedoe heb ik nog nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niets mis met postbank.
Als je werkgever het geld op vrijdag stort (via rabo) is het maandag binnen, soms zelfs al op zaterdag, kan je snel checken @ mijnpostbank.nl
Persoonlijk vind ik dat opa's en oma's zonder uitnodiging op een verjaardag mogen komenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
net ff ene opa en oma op bezoek gehad om 12 uur. de andere heb ik niet uitgenodigd (deze ook niet.. die nodigden zichzelf uit..) en om 4 uur 2 vrienen voor de BBQ en daar blijft het bij denk ik..
is wel zo makkelijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:43 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja dat mijnpostbank gedoe heb ik nog niet![]()
1) kom net binnenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag 1: Waarom zitten jullie niet in de zon?
Vraag 2: Is PUB leeggelopen?
Vraag 3: Hoe gaat het?
vraag 1: lui dagjequote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
het probleem is dat ze dan alleen maar beginnen met een verhaal en dat ze zo dement en doof zijn dat alles 4x verteld wordt in verschillende versies en dat er na zo'n gesprek niemand duidelijk is geworden om wie en waar en wanneer het wasquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat opa's en oma's zonder uitnodiging op een verjaardag mogen komen
of je moet er ruzie meehebben.![]()
Bbq lekker.en gezllig met vrienden.
Zoveel zon is er hier helemaal nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou het niet zo hard bij nee... maar iets met bans enzoquote:Vraag 2: Is PUB leeggelopen?
Goed goed en met jou, dude? Al wat kunnen genieten van het weekend?quote:Vraag 3: Hoe gaat het?
1) Er is hier geen noemenswaardige hoeveelheid zon om in te zitten...quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
1. Ga zo nog heel lang buiten zitten voor de BBQquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Steker nog...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook niet trouwens.
Katrina is trouwens een Cat 5 geworden nu.. serieus probleem voor New Orleans![]()
Nouja, het zijn oudere mensen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
het probleem is dat ze dan alleen maar beginnen met een verhaal en dat ze zo dement en doof zijn dat alles 4x verteld wordt in verschillende versies en dat er na zo'n gesprek niemand duidelijk is geworden om wie en waar en wanneer het was
en ik hoef niet naar dat gezeur te luisteren.
Heb ook niet zo'n zin in "verjaardag vieren" enzo
Gezellig! BBQ! Waarom gaat het niet goed dan? Je bent jarig, verstand op nul, relaxen en genietenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
1. Ga zo nog heel lang buiten zitten voor de BBQ
2. Bans enzo
3. tjaniezogoe eik
quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
omdat ik in drachten was![]()
megeban
gibt gibt gibt, had het gisteravond ff ziekig enzo, nu okay
erg boeiend inderdaad. Bush gaat zo ook spreken trouwens.quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ach, maakt mij niet uit
Ik hou me momenteel veel bezig met orkaan katrina
wásquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Was er in Drachten geen zon dan![]()
Och joh, ben je nog steeds ziekig![]()
da's nog niks, ik ben al 2 keer naar de WC geweestquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:22 schreef Tha_T het volgende:
Mijn god. Ik heb net een appel geschild terwijl ik F5´de op dit topic![]()
hehehehe, of nog een weekje aanplakkenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:32 schreef Duderinnetje het volgende:
O gelukkig René. Nu een beetje beter blíjven ook hè, zo in het staartje van je vakantie.
goh, da's onverwachtquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:55 schreef D.Rose het volgende:
niet alleen Fok is traag, de mensen die op mij reageren ook
Je laat hetquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
hehehehe, of nog een weekje aanplakken
Mag je iig nog een week irriterenquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je laat het![]()
Gewoon beginnen wanneer het moet. That's an order![]()
intuitiequote:Op zondag 28 augustus 2005 19:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe wist je dat zover tevoren
Tsss, doe's normaal zeg, eikelquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:06 schreef dolle_hond het volgende:
leuk he
die orkaan in New Orleans
ik gun t ze zo
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:06 schreef dolle_hond het volgende:
leuk he
die orkaan in New Orleans
ik gun t ze zo
een beetje een koel briesje is niet mis.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tsss, doe's normaal zeg, eikel![]()
tsssquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tsss, doe's normaal zeg, eikel![]()
neuh, is ook niet hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
1 keer ff doei roepen is niet erg
tja, ze zijn behoorlijk laat met alarm slaan in ieder geval. Prutsers. Ze lopen al jaren te emmeren dat dit staat te gebeuren, en nu bleven ze met z'n allen met open mond kijken of het echt zo wasquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tsss
t zijn maar amerikanen
toch geld zat
en maar arro doen dat hun land zo goed is en alles aan kan
ff doeiquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
een beetje een koel briesje is niet mis.
Gemiddeld doe ik dat 4 keerquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
En jij voelt je een hele vent nu?quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tsss
t zijn maar amerikanen
toch geld zat
en maar arro doen dat hun land zo goed is en alles aan kan
Hup, afbreken dat amerika!quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, ze zijn behoorlijk laat met alarm slaan in ieder geval. Prutsers. Ze lopen al jaren te emmeren dat dit staat te gebeuren, en nu bleven ze met z'n allen met open mond kijken of het echt zo was![]()
moah.. zonet reed het verkeer nog hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
frisse wind er onder
stelletje conservatievelingen
en maar in de file staan en dure brandstof verstoken
Ze moeten het toch van iemand krijgen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En jij voelt je een hele vent nu?
Stoere uitspraken manOok vooral die volwassen, genuanceerde houding doorgeven aan je kids!
![]()
Dude...quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stoere uitspraken manOok vooral die volwassen, genuanceerde houding doorgeven aan je kids!
![]()
uiteraardquote:Op zondag 28 augustus 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
*proest*quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
uiteraard
de haat jegens USA moet er zo vroeg mogelijk ingestapt worden.
elke avond na t toetje rituele vlagverbranding
Hondjeeeequote:Op zondag 28 augustus 2005 19:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
uiteraard
quote:Op zondag 28 augustus 2005 19:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |