luiheid is goed.quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:34 schreef Ladyxima het volgende:
whehehe.
magoed, ik ben er weer even vandoor. Bedenken of ik iets wil doen vandaag (denk het niet)
of toch wel. luiheid
later!
altijd? of is 't toeval?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, ik heb er meer dan 1 en heb gewoon tot negen uur (uit)geslapen.
Goedemorgen.
Altijdquote:
dolle_quote:
die van jou zijn al wat ouder hequote:Op zondag 28 augustus 2005 10:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, ik heb er meer dan 1 en heb gewoon tot negen uur (uit)geslapen.
Goedemorgen.
nee nog steeds nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:58 schreef dolle_hond het volgende:
heb je mijn mailtje nou ontvangen inmiddels?
quote:
Da's ook weer waarquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die van jou zijn al wat ouder he
scheelt ook
ik heb wat problemen met mn hosting idd. het zou over worden genomen, maar dat is niet doorgegeaan. ze zijn nu een beetje aan het aanklooien dus..quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:11 schreef dolle_hond het volgende:
ook op je site kan ik niet komen qu
quote:
quote:
Oh, maar hier slapen ze ook (nog) niet uit hoor, ze weten alleen dat ze ons op zondagochtend met rust moeten latenquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alhoewel ik t niet zie gebeuren dat die kleinste hier ooit uitslaapt
dat hoop ik ook.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, maar hier slapen ze ook (nog) niet uit hoor, ze weten alleen dat ze ons op zondagochtend met rust moeten laten.
Ik hoop voor je dat het met je jongste niet zo'n horrorverhaal wordt over een kind dat met 7 jaar nog niet doorslaapt enzo....
En dat is alleen maar voor de aandacht te krijgen?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat hoop ik ook.
maar de manier van niet doorslapen is bepalend he.
nu gaat t weer zeer matig, vanaf 23:00 ongeveer huilen en jammeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |