dus iemand die al jįren de FP leest is geen Fokker?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iemand met posts
kennen: irl gezien en gesproken?
had ik s'middag, maar dacht dat dat bij jou ook wel zou zijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, dan maar weer achter de schermen.![]()
Gisteren verjaardag, dat heb ik je verteld.![]()
Dacht dat jij dat gisteren ook had, of was iedereen vroeg weg?
laten we hopen van welquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow.. en dan ken ik die niet ofzo?![]()
Waarom post hij hier dan nooit?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow.. en dan ken ik die niet ofzo?![]()
Jij bent makkelijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wie weet
suggestie kan heel wat doen he
Hij is beschaamd... heeft schrik van julliequote:Op zondag 28 augustus 2005 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom post hij hier dan nooit?![]()
Hij mag ons niet he.
Ik heb eerst gewerkt.tot 17 uur.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
had ik s'middag, maar dacht dat dat bij jou ook wel zou zijn
zuchtquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus iemand die al jįren de FP leest is geen Fokker?
en iemand die je gezien en gesproken hebt? Tja, ik ken niet iedereen die ik zie en spreek
Wat doet hij dan op fok?quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij is beschaamd... heeft schrik van jullie![]()
Nee, hij vindt dit zinloos tijdverdrijf![]()
Eigenwijs.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zucht
je weet best wat ik bedoel
Dat kan ook zonder je aantemelden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zijn tijd verdrijven![]()
Nee, hij lurkt vooral
ik weet wat je bedoelt, ik snap het alleen nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zucht
je weet best wat ik bedoel
Ja, maar wou ergens eens iets posten dacht ik en heeft zich dus aangemeld.quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan ook zonder je aantemelden.
laterquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
Hai Sjowhan.
Ik ga eens even er opuit.
Tot later,
D.![]()
en dat kom je hier melden omdat...quote:Op zondag 28 augustus 2005 12:42 schreef indahnesia.com het volgende:
tjonge, Brechtje is een behoorlijke jankert.. komt binnen in PUB SC, beschuldigd me van postopkrikken (nu pas, als het al zo was, maar gisteren was gewoon gezellig).. nou ja.. het mag niet besproken worden verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |