welke aanleiding heeft ie daartoe gegeven?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht 'vroeger' altijd dat het een vrouw was![]()
grote bek jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
En weten dat hij vanavond thuis zal komen en zal zeggen dat hij Dadizele NOG niet gezien heeft... Rokkenjagen in Dadizele, beloftes ja![]()
Ik weet iets van je , maar niet hoe je eruit zietquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jawel hoor
alleen misschien minder dan je dacht
Geen, zelfs zijn nick is mannelijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welke aanleiding heeft ie daartoe gegeven?
Hoe maakt dat gegeven de zaak positiever?quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Echt ik deed het om je uit de tent te lokken.
Fles gedraagt zich idd zelden naar zijn leeftijdquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef leonieke het volgende:
Zelfde had ik met Fles, ik dacht dat die jonger was dan ik en mja... Qu klinkt mannelijk![]()
Ohh, lieverd, je weet toch dat ik jou de enige enigste vind.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe maakt dat gegeven de zaak positiever?
je bent een slijmbalquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohh, lieverd, je weet toch dat ik jou de enige enigste vind.![]()
![]()
Bij jou slijm ik graag.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je bent een slijmbal
maar het werkt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |