is al gedaan hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
@india: als je er niet mee eens bent, kan je mailen he. Weet je ook de reden en hoe men het 'postopkrikken' beoordeeld?
Mja bij mij gaat het eerder over geen goesting om iets te doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelIk moest Donderdag een site-design af hebben. Nog altijd nog geen inspiratie
Ook dat is bekendquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja bij mij gaat het eerder over geen goesting om iets te doen![]()
ehm, niksquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
En wat moet je nog allemaal voorbereiden?
Niets mis met postbank.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:08 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ehm, niks![]()
ja, schoolspullen kopen, maar mn geld is nog niet binnen.
Postbank![]()
net ff ene opa en oma op bezoek gehad om 12 uur. de andere heb ik niet uitgenodigd (deze ook niet.. die nodigden zichzelf uit..) en om 4 uur 2 vrienen voor de BBQ en daar blijft het bij denk ik..quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai, beetje aan het genieten van je verjaardag?
ja dat mijnpostbank gedoe heb ik nog nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niets mis met postbank.
Als je werkgever het geld op vrijdag stort (via rabo) is het maandag binnen, soms zelfs al op zaterdag, kan je snel checken @ mijnpostbank.nl
Persoonlijk vind ik dat opa's en oma's zonder uitnodiging op een verjaardag mogen komenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
net ff ene opa en oma op bezoek gehad om 12 uur. de andere heb ik niet uitgenodigd (deze ook niet.. die nodigden zichzelf uit..) en om 4 uur 2 vrienen voor de BBQ en daar blijft het bij denk ik..
is wel zo makkelijkquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:43 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja dat mijnpostbank gedoe heb ik nog niet![]()
1) kom net binnenquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraag 1: Waarom zitten jullie niet in de zon?
Vraag 2: Is PUB leeggelopen?
Vraag 3: Hoe gaat het?
vraag 1: lui dagjequote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
het probleem is dat ze dan alleen maar beginnen met een verhaal en dat ze zo dement en doof zijn dat alles 4x verteld wordt in verschillende versies en dat er na zo'n gesprek niemand duidelijk is geworden om wie en waar en wanneer het wasquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat opa's en oma's zonder uitnodiging op een verjaardag mogen komen
of je moet er ruzie meehebben.![]()
Bbq lekker.en gezllig met vrienden.
Zoveel zon is er hier helemaal nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hou het niet zo hard bij nee... maar iets met bans enzoquote:Vraag 2: Is PUB leeggelopen?
Goed goed en met jou, dude? Al wat kunnen genieten van het weekend?quote:Vraag 3: Hoe gaat het?
1) Er is hier geen noemenswaardige hoeveelheid zon om in te zitten...quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |