ik wilde het maar niet nog een keer fout doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
My Thoughts Also
eik is het Exactly maar dan komt de afkorting niet uit
Ah.. dank voor de verklaring.. weer iets om niet te onthouden.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:14 schreef Tha_T het volgende:
[..]
My Thoughts Also
eik is het Exactly maar dan komt de afkorting niet uit
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wilde het maar niet nog een keer fout doen
ik ook niet trouwens.quote:
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:38 schreef leonieke het volgende:
Ik ga stilletjesaan mijn cursus beginnen maken die ik donderdag af wou hebben![]()
Inspiratiequote:Op zondag 28 augustus 2005 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar niet meer in PUB![]()
is al gedaan hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
@india: als je er niet mee eens bent, kan je mailen he. Weet je ook de reden en hoe men het 'postopkrikken' beoordeeld?
Mja bij mij gaat het eerder over geen goesting om iets te doenquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelIk moest Donderdag een site-design af hebben. Nog altijd nog geen inspiratie
Ook dat is bekendquote:Op zondag 28 augustus 2005 14:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja bij mij gaat het eerder over geen goesting om iets te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |