Ik heb geweigerd en zag net dat Chelsea hem ook wel wil. Als ik 50 mln. GBP kan krijgen dan verkoop ik hem wel.quote:Op zondag 11 september 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
niet doen, Arfa wordt een hele goede.
Hier ook. Ze boden eerst 16,5 mln GBP. Ik verhogen naar 30mln direct en 24 mln. over 24 maanden. Maar ze zijn afgehaaktquote:Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Chelsea wil bij mij toch niet onbeperkt uitgeven. Ze zitten al ruim 'n seizoen achter m'n linksback (Patrice Evra) aan en de laatste keer boden ze 54 mln. Ik schroef 't bedrag op tot 80 mln, maar dan haken ze toch af. Er zijn toch grenzen aan hun kapitaalkracht
Oeh die's nog jongquote:
Wat is trouwens een goeie linksbuiten voor die prijs? Ik vind Perez maar keihard zuigen.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik manage AZ, sta wel in 1e in de competitie maar je hebt maar een transferbudget van ¤ 1,5 miljoen.
owja!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:40 schreef Cart_man het volgende:
Majoros
Die kan die niet vinden.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:40 schreef Cart_man het volgende:
Majoros
Bij mij is hij nog niet echt op stoom gekomen. Weet ook niet of ik hem nu beter op links- of rechtsbuiten moet plaatsen of in het centrum van het middenveld...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:47 schreef BobRooney het volgende:
[..]
owja!
Die mis ik nog in mijn ploegje![]()
Bij de reserves van psv...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Die kan die niet vinden.
Stuttgart Kickers of Union Berlin zijn wel leuke ploegjes om mee te beginnen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:07 schreef livetothegoal het volgende:
ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging, weet iemand een leuke ploeg .?
ben namelijk al 5 jaar bij psv en alles al 1 x gewonnen wat er te winnen valt.300ste post
![]()
Ik zet hem altijd links....als ik hem rechts neerzet verlies of speel ik altijd gelijk, met hem op links win ik meestal.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bij mij is hij nog niet echt op stoom gekomen. Weet ook niet of ik hem nu beter op links- of rechtsbuiten moet plaatsen of in het centrum van het middenveld...
Heb immers al Pinas op links, Rigters op rechts...rigters heeft wel goede stats voor een rechtsbuiten trouwens...zou ik even laten scouten..
Nope, nieuw spel aanmaken.quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef DrDentz het volgende:
shit
ik ben een nieuw spel begonnen maar heb per ongeluk 'verbergen spelerseigenschappen' aangevinkt.. kan ik het tijdens het spel nog uit zetten want nu heb ik allemaal streepjes ipv stats bij onbekende spelers??kan wel gaan scouten maar normaal kijk ik toch ff bij stats...
Nationaliteit maakt niet geweldig veel uit volgens mij, ik ben als fransman (Eric Cantona) aan de slag gegaan met Tsjechië. Verder speel ik bijna altijd met Manchester United, dat vind ik 'n heel leuk cluppiequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef Che1984 het volgende:
mm ok das dus gewoon een kwestie van afwachten. Passen jullie dan ook voor je het spel opstart je nationaliteit aan, of laat je die gewoon nederlands..
En heb je nog leuke team om te beginnen. niet meteen een topclub aub..
Beetje topic doorlezen is ook wel handig als je wilt beginnen, CHE1984.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Stuttgart Kickers of Union Berlin zijn wel leuke ploegjes om mee te beginnen...
Ik gebruik altijd standaard 4-1-3-2 aanvallend tactiek.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er ook bepaalde tactieken die het bijna altijd goed doen? Ik heb verder niet veel zin om aan de spelersinstellingen te zitten en ook de teaminstellingen wil ik niet te lang over nadenken. Het is toch zo dat bij een standaard tactiek ook automatisch de teaminstellingen e.d. worden ingesteld voor die tactiek
Maar goed, ik ben dus eigenlijk nog steeds op zoek naar een goede aanvallende tactiek voor Chelsea. Heb nu een aanvallende 4-5-1 sta wel tweede in de competitie maar al 12 pnt achter op ArsenalHeb ook in de League Cup en FA Cup al kansloos van ze verloren...
Iemand nog tips ?
thanks fore the tip. morgen eens proberen. Ga nu maar eens slapen...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef Escape het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd standaard 4-1-3-2 aanvallend tactiek.
Doet het altijd goed.
Op www.manutd.nl staat 'n tactiek die volgens mij Unbeatable heet, daar win je veel mee omdat er zoveel mensen zijn die kunnen scoren. De 2 spitsen, de 2 vleugelspelers en de opkomende verdedigende middenvelders. Ik win er veel mee in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er ook bepaalde tactieken die het bijna altijd goed doen? Ik heb verder niet veel zin om aan de spelersinstellingen te zitten en ook de teaminstellingen wil ik niet te lang over nadenken. Het is toch zo dat bij een standaard tactiek ook automatisch de teaminstellingen e.d. worden ingesteld voor die tactiek
Maar goed, ik ben dus eigenlijk nog steeds op zoek naar een goede aanvallende tactiek voor Chelsea. Heb nu een aanvallende 4-5-1 sta wel tweede in de competitie maar al 12 pnt achter op ArsenalHeb ook in de League Cup en FA Cup al kansloos van ze verloren...
Iemand nog tips ?
Ik heb meteen na de wedstrijd waarin ie 3 keer scoorde gekeken en gescout, maar voor Man Utd was ie niet goed genoeg. Maar volgens mij is 't wel 'n redelijke spits..quote:Op woensdag 21 september 2005 14:28 schreef Zijpie het volgende:
na de cd weer eens gevonden te hebben ga ik morgen starten met Udinese.. aangezien die het wel leuk die in de serie A dit jaar.. kan iemand alvast voor mij kijken wat voor stats iaquinta heeft in het spel alvast bedankt en ik hou jullie op de hoogte vanaf morgen..
jaquote:Op donderdag 22 september 2005 17:56 schreef Apekoek het volgende:
Is er al een database Update voor FM2005?
quote:
Ik bedoel een totale update met de transfers tot en met augustus 2005 (van alle landen o.i.d.).quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef numero_uno het volgende:
[..]via thedugout.net en dan de finland update
FMfinland is de update voor zo goed als alles tot aan 1 september 2005, dus...quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel een totale update met de transfers tot en met augustus 2005 (van alle landen o.i.d.).
op dezelfde site is er nu een nieuwe patch, die ben ik nu aan het downloaden, up to date tot en met 20 september 2005quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
FMfinland is de update voor zo goed als alles tot aan 1 september 2005, dus...
koop fifa manager 2006quote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef Zijpie het volgende:
Zoals gezegd ben ik een game met Udinese begonnen...
Kende alleen de op dit moment superspits Iaquinta en Di natale..
Heb alvast voor de toekomst Van DenBorre en Adu vastgelegd en ben momenteel nog in onderhandeling met Mihajlovic.. (iemand nog tips voor een leider achterin rond de 3 a 4 milj??)
Alle Vriendschappelijke duels werden gewonnen...
Udinese - Lokeren 4-0
Hsv Hoek - Udinese 1-5
Udinese - Fc Emmen 1-0
Toen kwam de Kwalificatie van de CL en werd Rapid Wien mijn tegenstander..
eerste wedstrijd kwam ik in de 1e minuut al met 1-0 achter en snel daarna kwam de 2-0 ook opzetten.. maar mijn superspits Iaquinta kwam met 2 doelpunten en bepaalde de eindstand op 2-2
De 2e wedstrijd werd mede dankzij Iaquinta een doelpuntenfestijn en Rapid werd met 4-0 van het veld geveegd..
Dus zit nu met udinese in de groepsronde van de CL en hoop nog ver te komen..
nogmaals hoor ik graag nog een paar goede spelers die het liefst transfer vrij opgehaald kunnen worden..![]()
Donder nu is op met dat bout spel.quote:
Rot op met je lelijke bek.quote:Op zondag 25 september 2005 09:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Donder nu is op met dat bout spel.
Een van de redenen waar SIgames nog steeds niet met een 3d engine werkt is juist omdat het zo onrealistisch is. En jij bent een typische gamer, "Het ziet er mooier uit dus is beter"quote:Op zondag 25 september 2005 10:56 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Rot op met je lelijke bek.
Gister heb ik namelijk Football Manager weer eens geprobeerd, maar ik kan er niet aan wennen.
Grafisch/visueel heeft het zwaar te kort. En die grote database is niet het geene waarom ik een management spel nou wel of niet leuk vind. FIFA Manager is gewoon strak, en je ziet spelers realtime bezig (3D) wat ze nou werkelijk doen. Als ik Football Manager doe, heb ik iedere keer het gevoel dat ik mijn tijd weg gooi, en dat is nou niet de bedoeling van een game.
Wachten tot z'n contract afloopt of extra veel bieden, 't moet uiteindelijk lukken. Hij wilde ook niet naar mij (Manchester United) komen, maar 't is me uiteindelijk wel gelukt toen ie transfervrij was. En dat terwijl Real Madrid, Milan en Juventus ook achter 'm aanzatenquote:Op zondag 25 september 2005 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Heb zojuist geprobeerd om Adu transfervrij te halen maar hij wil niet
Ik weet er genoeg.quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Een van de redenen waar SIgames nog steeds niet met een 3d engine werkt is juist omdat het zo onrealistisch is. En jij bent een typische gamer, "Het ziet er mooier uit dus is beter"
EA zal nooit met hun manager kunnen gaat tippen aan FM, en ook deze manager van hun zal WEER gaan floppen.
Ik blijf het leuk vinden dat al die pc game bladen en die gamers denken te weten wat een goede voetbal manager game is, laat dat nou maar is aan de voetbal liefhebber over.
Ps waarom denk je dat er zo weinig TCM/Fifa manager fan sites zijn?? Omdat het zo goed is??
Dat is het juist, hij is nu transfervrij heb hem 32.500 pond geboden (max wat ik van Chelsea mag vragen) en ruim een 1 pond tekengeldquote:Op zondag 25 september 2005 11:14 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
[..]
Wachten tot z'n contract afloopt of extra veel bieden, 't moet uiteindelijk lukken. Hij wilde ook niet naar mij (Manchester United) komen, maar 't is me uiteindelijk wel gelukt toen ie transfervrij was. En dat terwijl Real Madrid, Milan en Juventus ook achter 'm aanzaten
quote:Op zondag 25 september 2005 11:38 schreef _moder8or_ het volgende:
Oe. Dat FIFA 06 MANAGER ziet er goed uit
Noem het maar wat je wil. Maar het feit dat ik meer lol heb in het spelen van FIFA Manager/Total Club Manager, is voor mij belangrijker dan alleen getalletjes en een groote database wat zo realistisch zou moeten zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 12:31 schreef MrDoegewoon het volgende:
Er goed uitzien betekend nog lang niet dat het een goed spel is, en FM is juist zo goed omdat het zo realistisch is.
Geheel jouw mening, zo zijn er mensen die daar een andere mening over hebben. Zoiets heet vrijheid van meningsuiting volgens mijquote:Op zondag 25 september 2005 12:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Noem het maar wat je wil. Maar het feit dat ik meer lol heb in het spelen van FIFA Manager/Total Club Manager, is voor mij belangrijker dan alleen getalletjes en een groote database wat zo realistisch zou moeten zijn.
En persoonlijk vind ik het er realitischer over komen als ik daad werklijk mijn speler in actie kan zien inplaats van een dooie pion met een kleurtje van boven af te bekijken, wat nou realisme?
Het is gewoon niet realistisch. Spelers van dat caliber komen niet naar de Nederlandse competitie. Dat zou het zelfde zijn als Gerrard, Del Pierro of Robinho naar de Nederlandse competitie komen......zoiets zou gewoon nooit gebeuren.quote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom niet? Ze mochten weg van hun club en wilden ook weg. Als je ze dan een goed salaris kan bieden, waarom zouden ze dan niet komen?
Ajax is ook een club die ver kan komen in Europa en altijd speelt...
Bwhahahaha in dat TCM konden zulk soort dingen aan de lopende band dus want huil je nou? FM arcarde noemen ga je mond spoelen man, ga is lekker in dat Fifa manager topic spelen (wat overigens zo goed als dood is).quote:Op zondag 25 september 2005 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens, over de realisme van Football Manager....Ik zie hier constant posts met screenshots dat mensen met 8-0 en 6-0 of 9-0 winnen, is dat dan zo realistisch? zie hier totaal geen realisme in!
ten tweede zie ik mensen hier steeds spelers naar nederland halen die NOOIT naar nederland zouden komen in het echt! Tevez cisse, cammeronesi!!?!?!? nogmaals, hoezo realisme??? dat is puur arcade!
Jongen de makers van TCM en dat Fifa manager gedoe mogen nog niet eens de voeten poetsen van de mensen van SIgames, FM is gewoonz o realistisch omdat die gasten jaren lang ervaring hebben en daarnaast een echt goed research team hebben in tegenstelling tot EA.quote:Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is gewoon niet realistisch. Spelers van dat caliber komen niet naar de Nederlandse competitie. Dat zou het zelfde zijn als Gerrard, Del Pierro of Robinho naar de Nederlandse competitie komen......zoiets zou gewoon nooit gebeuren.
Nee jij wel zeker? Het is gewoon dom van je dat je zo praat want je weet zelf ook dat het niet realistisch is, dus kom AUB niet meer zeiken hoe realistisch het heilige FM is. Zo vaak zie ik clubs niet met 9-0 verliezen in dezelfde competitie (op het zelfde niveau dus).quote:Op zondag 25 september 2005 15:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En waarom zou een uitslag van 9-0 of 10-0 niet kunnen?? Neej jij hebt echt verstand van voetbal
je zegt dat het spel zo realistisch is omdat ze jaren lang ervaring hebben!quote:Op zondag 25 september 2005 15:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jongen de makers van TCM en dat Fifa manager gedoe mogen nog niet eens de voeten poetsen van de mensen van SIgames, FM is gewoonz o realistisch omdat die gasten jaren lang ervaring hebben en daarnaast een echt goed research team hebben in tegenstelling tot EA.
Gebeurd dan ook niet zo vaak, en in TCM won ik alles met gemak. In FM zijn er idd tactieken te gebruiken waardoor je veel wint, je maakt dan gebruik van kleine foutjes in de engine (het blijft mensen werk).quote:Op zondag 25 september 2005 15:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee jij wel zeker? Het is gewoon dom van je dat je zo praat want je weet zelf ook dat het niet realistisch is, dus kom AUB niet meer zeiken hoe realistisch het heilige FM is. Zo vaak zie ik clubs niet met 9-0 verliezen in dezelfde competitie (op het zelfde niveau dus).
Man EA heeft al moeite om een realistisch voetbalsim op de markt te brengen, laat staan dat ze dat dan met een manager kunnen doen? En ja ervaring zorgt er wel degelijk voor dat je game beter en realistischer kan maken.quote:Op zondag 25 september 2005 15:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
je zegt dat het spel zo realistisch is omdat ze jaren lang ervaring hebben!dat slaat dus totaal nergens op en heeft inhoudelijk niets met het spel zelf te maken.
Duidelijk, jij FM fan ik TCM/FIFAM fan.quote:Op zondag 25 september 2005 15:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Man EA heeft al moeite om een realistisch voetbalsim op de markt te brengen, laat staan dat ze dat dan met een manager kunnen doen? En ja ervaring zorgt er wel degelijk voor dat je game beter en realistischer kan maken.
Als je tactiek goed is, win je nu eenmaal met een grote club met ruime cijfers van een n00b club. Of dat nu zo onrealistisch is, of dat jij nog nooit van goed managen gehoord hebt is hier dus de echte vraag...quote:Op zondag 25 september 2005 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens, over de realisme van Football Manager....Ik zie hier constant posts met screenshots dat mensen met 8-0 en 6-0 of 9-0 winnen, is dat dan zo realistisch? zie hier totaal geen realisme in!
ten tweede zie ik mensen hier steeds spelers naar nederland halen die NOOIT naar nederland zouden komen in het echt! Tevez cisse, cammeronesi!!?!?!? nogmaals, hoezo realisme??? dat is puur arcade!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |