Ik heb geweigerd en zag net dat Chelsea hem ook wel wil. Als ik 50 mln. GBP kan krijgen dan verkoop ik hem wel.quote:Op zondag 11 september 2005 17:21 schreef VoreG het volgende:
niet doen, Arfa wordt een hele goede.
Hier ook. Ze boden eerst 16,5 mln GBP. Ik verhogen naar 30mln direct en 24 mln. over 24 maanden. Maar ze zijn afgehaaktquote:Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Chelsea wil bij mij toch niet onbeperkt uitgeven. Ze zitten al ruim 'n seizoen achter m'n linksback (Patrice Evra) aan en de laatste keer boden ze 54 mln. Ik schroef 't bedrag op tot 80 mln, maar dan haken ze toch af. Er zijn toch grenzen aan hun kapitaalkracht
Oeh die's nog jongquote:
Wat is trouwens een goeie linksbuiten voor die prijs? Ik vind Perez maar keihard zuigen.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:13 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik manage AZ, sta wel in 1e in de competitie maar je hebt maar een transferbudget van ¤ 1,5 miljoen.
owja!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:40 schreef Cart_man het volgende:
Majoros
Die kan die niet vinden.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:40 schreef Cart_man het volgende:
Majoros
Bij mij is hij nog niet echt op stoom gekomen. Weet ook niet of ik hem nu beter op links- of rechtsbuiten moet plaatsen of in het centrum van het middenveld...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:47 schreef BobRooney het volgende:
[..]
owja!
Die mis ik nog in mijn ploegje![]()
Bij de reserves van psv...quote:Op woensdag 14 september 2005 13:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Die kan die niet vinden.
Stuttgart Kickers of Union Berlin zijn wel leuke ploegjes om mee te beginnen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:07 schreef livetothegoal het volgende:
ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging, weet iemand een leuke ploeg .?
ben namelijk al 5 jaar bij psv en alles al 1 x gewonnen wat er te winnen valt.300ste post
![]()
Ik zet hem altijd links....als ik hem rechts neerzet verlies of speel ik altijd gelijk, met hem op links win ik meestal.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bij mij is hij nog niet echt op stoom gekomen. Weet ook niet of ik hem nu beter op links- of rechtsbuiten moet plaatsen of in het centrum van het middenveld...
Heb immers al Pinas op links, Rigters op rechts...rigters heeft wel goede stats voor een rechtsbuiten trouwens...zou ik even laten scouten..
Nope, nieuw spel aanmaken.quote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef DrDentz het volgende:
shit
ik ben een nieuw spel begonnen maar heb per ongeluk 'verbergen spelerseigenschappen' aangevinkt.. kan ik het tijdens het spel nog uit zetten want nu heb ik allemaal streepjes ipv stats bij onbekende spelers??kan wel gaan scouten maar normaal kijk ik toch ff bij stats...
Nationaliteit maakt niet geweldig veel uit volgens mij, ik ben als fransman (Eric Cantona) aan de slag gegaan met Tsjechië. Verder speel ik bijna altijd met Manchester United, dat vind ik 'n heel leuk cluppiequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:18 schreef Che1984 het volgende:
mm ok das dus gewoon een kwestie van afwachten. Passen jullie dan ook voor je het spel opstart je nationaliteit aan, of laat je die gewoon nederlands..
En heb je nog leuke team om te beginnen. niet meteen een topclub aub..
Beetje topic doorlezen is ook wel handig als je wilt beginnen, CHE1984.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:20 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Stuttgart Kickers of Union Berlin zijn wel leuke ploegjes om mee te beginnen...
Ik gebruik altijd standaard 4-1-3-2 aanvallend tactiek.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er ook bepaalde tactieken die het bijna altijd goed doen? Ik heb verder niet veel zin om aan de spelersinstellingen te zitten en ook de teaminstellingen wil ik niet te lang over nadenken. Het is toch zo dat bij een standaard tactiek ook automatisch de teaminstellingen e.d. worden ingesteld voor die tactiek
Maar goed, ik ben dus eigenlijk nog steeds op zoek naar een goede aanvallende tactiek voor Chelsea. Heb nu een aanvallende 4-5-1 sta wel tweede in de competitie maar al 12 pnt achter op ArsenalHeb ook in de League Cup en FA Cup al kansloos van ze verloren...
Iemand nog tips ?
thanks fore the tip. morgen eens proberen. Ga nu maar eens slapen...quote:Op woensdag 21 september 2005 00:12 schreef Escape het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd standaard 4-1-3-2 aanvallend tactiek.
Doet het altijd goed.
Op www.manutd.nl staat 'n tactiek die volgens mij Unbeatable heet, daar win je veel mee omdat er zoveel mensen zijn die kunnen scoren. De 2 spitsen, de 2 vleugelspelers en de opkomende verdedigende middenvelders. Ik win er veel mee in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er ook bepaalde tactieken die het bijna altijd goed doen? Ik heb verder niet veel zin om aan de spelersinstellingen te zitten en ook de teaminstellingen wil ik niet te lang over nadenken. Het is toch zo dat bij een standaard tactiek ook automatisch de teaminstellingen e.d. worden ingesteld voor die tactiek
Maar goed, ik ben dus eigenlijk nog steeds op zoek naar een goede aanvallende tactiek voor Chelsea. Heb nu een aanvallende 4-5-1 sta wel tweede in de competitie maar al 12 pnt achter op ArsenalHeb ook in de League Cup en FA Cup al kansloos van ze verloren...
Iemand nog tips ?
Ik heb meteen na de wedstrijd waarin ie 3 keer scoorde gekeken en gescout, maar voor Man Utd was ie niet goed genoeg. Maar volgens mij is 't wel 'n redelijke spits..quote:Op woensdag 21 september 2005 14:28 schreef Zijpie het volgende:
na de cd weer eens gevonden te hebben ga ik morgen starten met Udinese.. aangezien die het wel leuk die in de serie A dit jaar.. kan iemand alvast voor mij kijken wat voor stats iaquinta heeft in het spel alvast bedankt en ik hou jullie op de hoogte vanaf morgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |