Ik denk dat het grotendeels aan mijn tactiek lag.. speelde namelijk ook gelijk tegen Groningen verloor van AZ en toen kwam Manchester United - PSV:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kut dus PSV is mss niet zo sterk in FM 2006 en die 3-1 was dus helemaal niet zo goed van me.
Weet gelijk waarom Rosenberg er 3 in legt tegen PSVom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar zonder dollen, volgens mij is FM 2006 een stuk moeilijker dan FM 2005om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb trouwens een beetje zitten spelen met de trainings schema's kijken of het luktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Installeer de patchquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:03 schreef _superboer_ het volgende:
Kan iemand het nederlandse taalbestandje uploadenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heuj, mooi dat ik dat nu weet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Installeer de patchom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja of de eerste. Altijd die 17 jarige spelers met baggerstats scoren tegen mequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heuj, mooi dat ik dat nu weet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb alleen het idee dat die irritante bug dat je een onevenredig veel goals die de 5de/10de/15de/etc goal van een speler zijn tegenkrijgt er nog steeds is.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik sta met AZ 8ste. Na 20 wedstrijdenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef MMUFC het volgende:
ik wordt gek!!!!
Sta met PSV tegen Willem II 4-0 voor! In de 74e minut wordt het 4-1 en het eindigt in 4-4...
Robert is wel los die staat inmiddels op 10 goals in 12 duels. Waaronder 3x in de 3-0 overwinning op NEC en 2x in de 2-1 overwininng op Telstar in de beker.
Na de 6-3 tegen Man Utd werdt het duel tegen Sparta praag 1-1 en vervolgens 2-4 en 0-4 verlies tegen Rangers..
Sta momenteel 14e in comp en 4e in cl... hoop op betere tijden.
PSv is volgens mij stuk minder goed dan het zou moeten zijn. Ik behaalde net dit resultaat met RKC tegen ze, terwijl ik gewoon een standaard 4-4-2 speelde:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:57 schreef MMUFC het volgende:
ik wordt gek!!!!
Sta met PSV tegen Willem II 4-0 voor! In de 74e minut wordt het 4-1 en het eindigt in 4-4...
Robert is wel los die staat inmiddels op 10 goals in 12 duels. Waaronder 3x in de 3-0 overwinning op NEC en 2x in de 2-1 overwininng op Telstar in de beker.
Na de 6-3 tegen Man Utd werdt het duel tegen Sparta praag 1-1 en vervolgens 2-4 en 0-4 verlies tegen Rangers..
Sta momenteel 14e in comp en 4e in cl... hoop op betere tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop