Zo erg als ik mij verheugt had op FM06 en de MP-game met een maat in de Serie A, zo hard keil ik (Palermo) naar onderen in de ranglijst. Echt alles zit tegen
![]()
Al bij de eerste wedstrijd voelde ik het aankomen (klinkt stom na een avond spelen, maar het is echt zo). Het waren die kleine dingetjes, slechte aannames, slechte passes, geen duelkracht etc. En jahoor, ondanks een hattrick van mijn enige aankoop Luigi Pieroni (wat een held trouwens
![]()
) verloor ik in de 88ste minuut met 3-4
De toon was gezet zal ik maar zeggen. Toch ga je vol goede moed verder, alleen staat Milan uit voor de deur...
![]()
Dan moet ik het maar rechtzetten in de UEFA tegen Levski. Eitje, maar helaas verloor thuis met 0-1. De tweede helft mag een soort wederopstaning genoemd worden qua spel. Ik speelde voor het eerst van het seizoen goed voetbal, maar had net dat beetje geluk niet. Toch, het spel zette zich voort en ik was een aantal wedstrijden ongeslagen (wel veel gelijke spelen overigens). Zodoende bleef ik maar wat onderin hangen
![]()
De retung in de UEFA dan: binnen 3minuten 1-0 achter. Maargoed, gesterkt door het goede spel van de afgelopen weken moest dat wel goed komen. En inderdaad ik kreeg een penalty (uiteraard mis), maar maakte even later alsnog de gelijkmaker. Daarna kansen zat, maar...
![]()
Eerst doelstelling (1ste ronde UEFA overleven) niet gehaald
Gelukkig heb ik nog geen andere doelstellingen (uitgesproken)
Dan maar weer de comp. Nog geen 3 dagen na de gure trip naar Bulgarije moest ik thuis tegen Fiorentina (mijn maat). Ontzettend spannende partij, 0-5 afgedroogd
![]()
Overigens, mijn maat gaat het voor de wind met Fiorentina, hij strijdt vooralsnog mee om de bovenste plekken. De wedstrijden die daarop volgden werden mij wel duidelijk hoe het spelletje met mij verder wou. Ik ging zowaar goed voetbal spelen, kansen creeëren, af en toe ook een scoren, maar echt ALLES ging tegenzitten. En als de spelers er geen vertrouwen meer in hebben is het eigenlijk al te laat
![]()
Toch, zo dapper als ik ben ga ik het morgenavond weer proberen. Het mag niet mogen dat ik met Palermo niets presteer
![]()
Hoop alleen dat ik niet vroegtijdig ontslagen wordt, en dat de spelers niet al te moeilijk doen qua vertrouwen. Over het algemeen is het toch wel zo dat wanneer de selectie het niet meer zit zitten het ook echt over is, maar ik doe net alsof ik dat niet weet
Ik ga slapen, althans een poging tot
![]()
FM06, wat een heerlijk spelletje toch
[ Bericht 2% gewijzigd door DeVinger op 23-10-2005 02:28:31 ]