abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31642609
Bij mij staat PSV ergens 8ste
  zondag 23 oktober 2005 @ 01:14:09 #27
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_31643671
Wel vervelend dat er nog steeds fouten in de vertalingen zitten. Van nieuwsberichten die half engels/half nederlands zijn, zinnen die nog steeds niet lekker lopen tot fouten zoals deze:

Hele slechte testers die ze hebben gebruikt voor die vertaling zeg.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_31643721
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 01:14 schreef ethiraseth het volgende:
Wel vervelend dat er nog steeds fouten in de vertalingen zitten. Van nieuwsberichten die half engels/half nederlands zijn, zinnen die nog steeds niet lekker lopen tot fouten zoals deze:

[afbeelding]

Hele slechte testers die ze hebben gebruikt voor die vertaling zeg.
Daarom speel ik altijd op Engels.
pi_31643929
Trouwens dat tijdrekken is echt tof
pi_31644131
Ik heb nu een minder legale versie. Maandag meteen de legale halen
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_31644361
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:40 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Installeer de patch
Het menu is bij mij dan nog steeds engels, dus volgens mij is niet alles aangepast
pi_31644970
Zo erg als ik mij verheugt had op FM06 en de MP-game met een maat in de Serie A, zo hard keil ik (Palermo) naar onderen in de ranglijst. Echt alles zit tegen Al bij de eerste wedstrijd voelde ik het aankomen (klinkt stom na een avond spelen, maar het is echt zo). Het waren die kleine dingetjes, slechte aannames, slechte passes, geen duelkracht etc. En jahoor, ondanks een hattrick van mijn enige aankoop Luigi Pieroni (wat een held trouwens ) verloor ik in de 88ste minuut met 3-4

De toon was gezet zal ik maar zeggen. Toch ga je vol goede moed verder, alleen staat Milan uit voor de deur... Dan moet ik het maar rechtzetten in de UEFA tegen Levski. Eitje, maar helaas verloor thuis met 0-1. De tweede helft mag een soort wederopstaning genoemd worden qua spel. Ik speelde voor het eerst van het seizoen goed voetbal, maar had net dat beetje geluk niet. Toch, het spel zette zich voort en ik was een aantal wedstrijden ongeslagen (wel veel gelijke spelen overigens). Zodoende bleef ik maar wat onderin hangen De retung in de UEFA dan: binnen 3minuten 1-0 achter. Maargoed, gesterkt door het goede spel van de afgelopen weken moest dat wel goed komen. En inderdaad ik kreeg een penalty (uiteraard mis), maar maakte even later alsnog de gelijkmaker. Daarna kansen zat, maar... Eerst doelstelling (1ste ronde UEFA overleven) niet gehaald

Gelukkig heb ik nog geen andere doelstellingen (uitgesproken)

Dan maar weer de comp. Nog geen 3 dagen na de gure trip naar Bulgarije moest ik thuis tegen Fiorentina (mijn maat). Ontzettend spannende partij, 0-5 afgedroogd Overigens, mijn maat gaat het voor de wind met Fiorentina, hij strijdt vooralsnog mee om de bovenste plekken. De wedstrijden die daarop volgden werden mij wel duidelijk hoe het spelletje met mij verder wou. Ik ging zowaar goed voetbal spelen, kansen creeëren, af en toe ook een scoren, maar echt ALLES ging tegenzitten. En als de spelers er geen vertrouwen meer in hebben is het eigenlijk al te laat Toch, zo dapper als ik ben ga ik het morgenavond weer proberen. Het mag niet mogen dat ik met Palermo niets presteer Hoop alleen dat ik niet vroegtijdig ontslagen wordt, en dat de spelers niet al te moeilijk doen qua vertrouwen. Over het algemeen is het toch wel zo dat wanneer de selectie het niet meer zit zitten het ook echt over is, maar ik doe net alsof ik dat niet weet

Ik ga slapen, althans een poging tot FM06, wat een heerlijk spelletje toch

[ Bericht 2% gewijzigd door DeVinger op 23-10-2005 02:28:31 ]
  zondag 23 oktober 2005 @ 02:18:20 #33
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_31645259
Net mijn eerste nederlaag met rkc tegen ado den haag. Wat een rotwedstrijd zeg, ze schopten er 4 van mijn spelers uit. Maargoed, mag niet klagen, na 8 wedstrijden sta ik 2de, gelijk met psv en 3 punten achter op groningen.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 23 oktober 2005 @ 02:40:03 #34
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_31645654
TVP
Hup, aan het werk!
pi_31645808
ga toch slapen stelletje gamers
pi_31648691
Zo het loopt voor geen meter bij mij met Ajax . Zo eerst ff die handleining uitprinten en is op m'n gemak lezen want ik denk dat de training niet helemaal goed staat
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_31649288
quote:
Zonneveld blijft bij Sevilla
NAC heeft je vraag naar de beschikbaarheid van Mike Zonneveld van tafel geveegd.
Wat is het nou?
pi_31650547
vind wel geinig dat je nu ook spelers een injectie kan geven en ze dan dus de eerste wedstrijd kunnen spelen en dan een tijd niet handig voor belangrijke wedstrijden.

Met AZ gestopt het ging gewoon te triest ben daarom nu begonnen met Austria Wien
pi_31650827
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:53 schreef magic_dreamer het volgende:

Met AZ gestopt het ging gewoon te triest ben daarom nu begonnen met Austria Wien
Met mij gaat het met AZ ook niet goed. Ik kan geen ene wedstrijd domineren. En ja, als Arveladze geblesseerd is kan ik het wel vergeten.
pi_31651045
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:05 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Met mij gaat het met AZ ook niet goed. Ik kan geen ene wedstrijd domineren. En ja, als Arveladze geblesseerd is kan ik het wel vergeten.
Arveladze is toch niet zo heel geweldig in FM?
pi_31651063
weet iemand waar ik een cd crack kan downloaden??

Alvast bedankt
pi_31651077
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 12:00 schreef Merson het volgende:

[..]

Wat is het nou?
NAC heeft Sonneveld uitgeleend aan Sevilla, en die hebben je vraag doorgestuurd naar NAC..en

Ik hou op. .
Hoi.
pi_31651078
Zo ontslag genomen bij Ajax en naar Stockport toe
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_31651133
Is er eigenlijk iemand die WEL presteert in FM06 ??

Ach ben ik gewoon meer een man voor onderin Engeland
pi_31651222
Yes!! Eindelijk kan ik bondscoach zijn van de antillen . Mijn missie om de antillen te leiden naar het WK van 2010 en dat moet op zich nog kunnen ook. Er zitten een hoop spelers uit de eredivisie en eerste divisie zoals Raymond Victoria, Robin Nelisse, Nelson Waum, enz. De kwalificaties beginnen pas over 3 jaar dus tot die tijd wordt het vriendschappelijk oefenen. Heb er al een paar opzitten en beste resultaat is een 8-1 overwinning op Yemen. Doel is om flink wat plekken te stijgen op de ranglijst, dus eerst even wat wedstrijden winnen tegen de mindere landen totdat ik rond plek 100 ongeveer sta.
pi_31651248
pi_31651331
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:16 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Arveladze is toch niet zo heel geweldig in FM?
Hij is niet erg goed. Maar toch scoort hij aardig veel bij mij
pi_31651340
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:25 schreef Mark007 het volgende:
pi_31651499
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:21 schreef DeVinger het volgende:
Is er eigenlijk iemand die WEL presteert in FM06 ??
Ik kan met AZ nog maximaal op plaats 3 komen. Maar dat lijkt me sterk. Ik denk 4de of 5de.

Mja of dat nou echt presteren is
  zondag 23 oktober 2005 @ 15:26:20 #50
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_31652504
Ligt het aan mij of is het spel een stuk trager geworden door de 6.0.1 patch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')