quote:
Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef The_Great_Cornolio het volgende:Chelsea wil bij mij toch niet onbeperkt uitgeven. Ze zitten al ruim 'n seizoen achter m'n linksback (Patrice Evra) aan en de laatste keer boden ze 54 mln. Ik schroef 't bedrag op tot 80 mln, maar dan haken ze toch af. Er zijn toch grenzen aan hun kapitaalkracht
![]()
Hier ook. Ze boden eerst 16,5 mln GBP. Ik verhogen naar 30mln direct en 24 mln. over 24 maanden. Maar ze zijn afgehaakt
![]()
.
Ik heb volgens mij ook een bug ontdekt. Een aantal spelers wilden hun contract niet verlengen omdat ze unsettled zijn, waaronder mijn keeper die ook international is voor Engeland. Maar hij verlengde zonder problemen toen hij geblesseerd was (er stond toen: looking forward to recover from his injury ipv unsettled). Ik blij omdat het echt een topper is en nog erg jong ook. Nu maar hopen dat mijn winger ook nog een keer geblesseerd raakt en dan tekent hij ook wel bij. Salaris is geen probleem. Ik kan tot 140k per week bieden en zit 750k onder mijn budget van 1.4mln per week
![]()
.
Ik heb van Persie trouwens naar Hull gehaald voor 13,3mln GBP. De Chairman wilde een grote naam en van Persie was de enige betaalbare en haalbare grote naam die ik kan halen als playmaker. Ik heb veels teveel betaald (vind ik zelf) maar de Chairman bleef maar zeuren en mijn positie werd al wat slechter bij Hull, dan maar veel geld uitgeven en hopen dat het wat wordt met Robin.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”