abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30798748

Dit zijn altijd de leuke wedstrijden
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  woensdag 21 september 2005 @ 20:15:57 #252
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30801512
ik heb net Hersi verkocht aan chelsea voor 15miljoen, hij is toe aan iets nieuws en ik heb een prima vervanger voor hem klaarstaan
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 22 september 2005 @ 10:05:22 #253
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30816413
Ik ben een paar dagen terug met Napoli gestart. Leek me wel leuk om die ploeg weer terug aan de top te brengen. Groot stadion (was het een beetje zat om bij Heracles te moeten bedelen en dan uiteindelijk na kampioen te zijn geworden een uitbreiding van 3000 plaatsen kreeg naar 13000 ), en natuurlijk een prachtige historische club. Ik kende van de spelers niets, dus wist niet precies waar het team stond. Maar dat was dus goed. Eerste seizoen kampioen C1/B met Calaio als absolute topscorer met meer dan 30 goals geloof ik. Aankopen voor het seizoen waren Signori, Djorkaeff en uiteraard weer m'n favo man Guarin gehaald. Die wilde vreemd genoeg naar de derde divisie komen

Tweede seizoen wat aankopen gedaan. Twee redelijke keepers, Bovo van Parma kwam transfervrij over, Perez van AZ ook en verdedigend Gyan, Estoyanoff en nog een andere Uruguayaan die het zo slecht deed dat ik z'n naam niet meer weet. Gek genoeg werd 'ie wel steeds meer waard, ondanks slechts een handvol goals en assists.

Hoe dan ook, het hele seizoen zo rond de 8e, 9e plek gehangen, totdat ik bijna alle wedstrijden op het einde won en alsnog naar de 5e plaats klom. M'n ploeg was zo heel sterk niet had ik het gevoel, dus dat zou via playoffs nog wel een jaartje Serie B worden. Maar na de 5-0 tegen Ascoli (uit 1-0 verloren) en 2 verdiende 1-0 overwinningen tegen Vicenza ben ik in m'n tweede seizoen al in de Serie A gepromoveerd.

Lastige dingen zijn het maximum aan niet EU spelers, een bemoeizuchtige voorzitter die me daarbij ondanks de 35 miljoen die de club op de bank heeft geen ene cent meer geeft voor transfers. Althans, behalve de 9 miljoen die de verkoop van 3 middelmatige spelers opbracht, waarmee ik m'n toch wel falende keeper heb vervangen door Lastuvka. Verder Julio Ricardo Cruz en Niedzielan gehaald, en nog wat transfervrije spelers. Panucci geleend van Roma, want Milan wilde stam niet kwijt.

En nu dus hopen dat ik in de Serie A kan blijven. Dat zal denk ik erg moeilijk worden, maar wanneer ik in de winterstop nog wat transfergeld kan regelen moet dat toch wel gaan lukken.
pi_30830823
Is er al een database Update voor FM2005?
  vrijdag 23 september 2005 @ 04:34:13 #255
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_30848246
quote:
Op donderdag 22 september 2005 17:56 schreef Apekoek het volgende:
Is er al een database Update voor FM2005?
ja
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_30849359
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 04:34 schreef numero_uno het volgende:

[..]

ja
Lekker duidelijk.
  vrijdag 23 september 2005 @ 16:38:33 #257
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_30861889
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 09:02 schreef Escape het volgende:

[..]

Lekker duidelijk.
via thedugout.net en dan de finland update
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_30864133
Ik zit nu net na de winterstop in mijn tweede seizoen met Ajax. Alles loopt goed: ik sta ruim bovenaan in de competitie en ben door in de Champions League. De landstitel kan me zelfs al bijan niet meer ontgaan, het verschil met de #2 Heerenveen is na 19 wedstrijden namelijk al 21 punten. Dit komt door mijn 19 overwinningen...
In de Champions League moet ik aantreden tegen AS Monaco, wat wel te doen moet zijn.
In de Amstel Cup zit ik in de halve finale.

De transfers van de winter:

IN:
John Carew - 15M

OUT:
Antoñito -> Celta (3.5M)
Escudé -> Crystal Palace (5M)
Charisteas -> Arsenal (12M)

Verder komen van de zomer nog:
Ono (Feyenoord)
Veron (Chelsea)
Keserü (talentje van Nantes)

Of ik na de zomer nog bij Ajax zit is maar de vraag...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:15:51 #259
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30866398
ik sta na 21 wedstrijden met Millwall 7 punten voor op Man Utd.. ik heb alles gewonnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_30866651

Leuek wedstrijd, met kansen voor beide partijen. Bij een stand van 2-3 schoot Tevez oa twee keer tegen de paal en belande een vrije trap van Monaco op de lat...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_30866682
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 16:38 schreef numero_uno het volgende:

[..]

via thedugout.net en dan de finland update
Ik bedoel een totale update met de transfers tot en met augustus 2005 (van alle landen o.i.d.).
pi_30866738
Die staat daar boven.

Ik ben begonnen met HSV. Ik dacht een goede selectie te hebben, maar kwalitatief is hij nog redelijk dun. Enkele erg goede spelers, met VDV door de update. Ben nu aan het proberen de selectie iets uit te breiden, want dat is wel nodig.
pi_30882309
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 19:26 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik bedoel een totale update met de transfers tot en met augustus 2005 (van alle landen o.i.d.).
FMfinland is de update voor zo goed als alles tot aan 1 september 2005, dus...
pi_30883719
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:48 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

FMfinland is de update voor zo goed als alles tot aan 1 september 2005, dus...
op dezelfde site is er nu een nieuwe patch, die ben ik nu aan het downloaden, up to date tot en met 20 september 2005 5 sterren rating
  zaterdag 24 september 2005 @ 15:43:11 #265
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_30888715
Ik krijg 'm niet gedownload, na ongeveer 40 mb houdt ie op met dl-en. Heb ook al op manutd.nl gekeken maar daar is de bandwith al exceeded. Heeft iemand 'n ander linkje?
- "I need Tipi for my bunghole" -
pi_30895096
Ik word momenteel hard genaaid door het bestuur.

Met Millwall ben ben ik ieder jaar hogerop gekomen en heb nu een goed team bij elkaar die kan strijden voor ene plek bij de eerste 10 van de PL. Dat is gelukt, heb Europees voetbal kunnen spelen, ben de nummer 3 manager van Engeland geworden en iedereen blij.
In het goeie seizoen dat ik ver kwam in de UEFA Cup en FA Cup ging de competitie niet lekker en eindigde 14e. Toen het nieuwe seizoen begon bleek ik 2x zoveel loonlast te hebben dan het budget toeliet. Er stond echter ruim 35 miljoen euro op de bank zodat het helemaal niet veel boeide in mijn ogen. Vervolgens heeft die teringvoorzitter van m'n club besloten maatregelen te nemen en spelers te verkopen. 3 belangrijke spelers voor veel te weinig geld.;(
Transferperiode is alweer voorbij en kan de plekken allleen opvullen als iedereen fit blijft...

Nu vind de zelfde voorzitter ook dat ik kut presteer en weleens snel ontslagen kon worden. Ja, mag ik na 4 wedstrijden 16e staan met verlies tegen Man United, Totenham uit en een gelijkspel?!
pi_30900717
Ben nu in december van mijn eerste seizoen met Chelsea en sta tweede, een puntje achter Arsenal. Heb eindelijk een goede tactiek gevonden. een 4-4-2 met twee opkomende defensieve middenvelders een opkomende aanvallende middenvelder en twee opkomende vleugelspelers. Het gaat goed, scoor goals bij de vleet maar helaas ging ik tegen de concurrent Arsenal hard onderuit (0-4) volgens mij omdat ik Arsenal en Wenger iets te hard had beledigd van te voren

Ben ook uit de league cup geknikkerd door Man City na penalties en heb wel de tweede ronde CL bereikt.... gaat dus vrij aardig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30904879
Zoals gezegd ben ik een game met Udinese begonnen...

Kende alleen de op dit moment superspits Iaquinta en Di natale..

Heb alvast voor de toekomst Van DenBorre en Adu vastgelegd en ben momenteel nog in onderhandeling met Mihajlovic.. (iemand nog tips voor een leider achterin rond de 3 a 4 milj??)

Alle Vriendschappelijke duels werden gewonnen...

Udinese - Lokeren 4-0
Hsv Hoek - Udinese 1-5
Udinese - Fc Emmen 1-0

Toen kwam de Kwalificatie van de CL en werd Rapid Wien mijn tegenstander..

eerste wedstrijd kwam ik in de 1e minuut al met 1-0 achter en snel daarna kwam de 2-0 ook opzetten.. maar mijn superspits Iaquinta kwam met 2 doelpunten en bepaalde de eindstand op 2-2

De 2e wedstrijd werd mede dankzij Iaquinta een doelpuntenfestijn en Rapid werd met 4-0 van het veld geveegd..

Dus zit nu met udinese in de groepsronde van de CL en hoop nog ver te komen..

nogmaals hoor ik graag nog een paar goede spelers die het liefst transfer vrij opgehaald kunnen worden..
GamerTag: Zipa
pi_30908790
quote:
Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef Zijpie het volgende:
Zoals gezegd ben ik een game met Udinese begonnen...

Kende alleen de op dit moment superspits Iaquinta en Di natale..

Heb alvast voor de toekomst Van DenBorre en Adu vastgelegd en ben momenteel nog in onderhandeling met Mihajlovic.. (iemand nog tips voor een leider achterin rond de 3 a 4 milj??)

Alle Vriendschappelijke duels werden gewonnen...

Udinese - Lokeren 4-0
Hsv Hoek - Udinese 1-5
Udinese - Fc Emmen 1-0

Toen kwam de Kwalificatie van de CL en werd Rapid Wien mijn tegenstander..

eerste wedstrijd kwam ik in de 1e minuut al met 1-0 achter en snel daarna kwam de 2-0 ook opzetten.. maar mijn superspits Iaquinta kwam met 2 doelpunten en bepaalde de eindstand op 2-2

De 2e wedstrijd werd mede dankzij Iaquinta een doelpuntenfestijn en Rapid werd met 4-0 van het veld geveegd..

Dus zit nu met udinese in de groepsronde van de CL en hoop nog ver te komen..

nogmaals hoor ik graag nog een paar goede spelers die het liefst transfer vrij opgehaald kunnen worden..
koop fifa manager 2006
pi_30909480
quote:
Op zondag 25 september 2005 05:49 schreef Apekoek het volgende:

[..]

koop fifa manager 2006
Donder nu is op met dat bout spel.
pi_30909921
Zo, ik had toch al zeker een half jaar niet meer gespeeld.
Maar gisteren toch maar weer eens het stof van de doos afgeblazen. Gelukkig heb ik 'm save games altijd bewaard, dus ik kon zo verder met Rushden & Diamonds in 2028. Tot mijn grote verrassing stond ik na 19 wedstrijden bovenaan in het Coca Cola Championship (wist ik echt niet meer). Ik moest me weer helemaal opnieuw verdiepen in de spelers, trainingen, tactiek etc. En het gaat best aardig. Na 28 wedstrijden nog steeds op titelkoers, 11 punten los van Cardiff.
pi_30910305
quote:
Op zondag 25 september 2005 09:41 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Donder nu is op met dat bout spel.
Rot op met je lelijke bek.

Gister heb ik namelijk Football Manager weer eens geprobeerd, maar ik kan er niet aan wennen.
Grafisch/visueel heeft het zwaar te kort. En die grote database is niet het geene waarom ik een management spel nou wel of niet leuk vind. FIFA Manager is gewoon strak, en je ziet spelers realtime bezig (3D) wat ze nou werkelijk doen. Als ik Football Manager doe, heb ik iedere keer het gevoel dat ik mijn tijd weg gooi, en dat is nou niet de bedoeling van een game.

En ja als ik dit soort dingen zie in een management game ben ik blij:

pi_30910549
Heb zojuist geprobeerd om Adu transfervrij te halen maar hij wil niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30910568
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Rot op met je lelijke bek.

Gister heb ik namelijk Football Manager weer eens geprobeerd, maar ik kan er niet aan wennen.
Grafisch/visueel heeft het zwaar te kort. En die grote database is niet het geene waarom ik een management spel nou wel of niet leuk vind. FIFA Manager is gewoon strak, en je ziet spelers realtime bezig (3D) wat ze nou werkelijk doen. Als ik Football Manager doe, heb ik iedere keer het gevoel dat ik mijn tijd weg gooi, en dat is nou niet de bedoeling van een game.
Een van de redenen waar SIgames nog steeds niet met een 3d engine werkt is juist omdat het zo onrealistisch is. En jij bent een typische gamer, "Het ziet er mooier uit dus is beter"

EA zal nooit met hun manager kunnen gaat tippen aan FM, en ook deze manager van hun zal WEER gaan floppen.

Ik blijf het leuk vinden dat al die pc game bladen en die gamers denken te weten wat een goede voetbal manager game is, laat dat nou maar is aan de voetbal liefhebber over .

Ps waarom denk je dat er zo weinig TCM/Fifa manager fan sites zijn?? Omdat het zo goed is??
  zondag 25 september 2005 @ 11:14:31 #275
127251 The_Great_Cornolio
Are you threatening me?!
pi_30910649
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:08 schreef TheVulture het volgende:
Heb zojuist geprobeerd om Adu transfervrij te halen maar hij wil niet
Wachten tot z'n contract afloopt of extra veel bieden, 't moet uiteindelijk lukken. Hij wilde ook niet naar mij (Manchester United) komen, maar 't is me uiteindelijk wel gelukt toen ie transfervrij was. En dat terwijl Real Madrid, Milan en Juventus ook achter 'm aanzaten
- "I need Tipi for my bunghole" -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')