Sven ook niet hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:31 schreef Lois het volgende:
zover zijn Iris en ook Eva nog lang niet![]()
Volgens mij is het ook gewoon iets dat in je aard zit. Ik herken mezelf altijd erg in jouw schrijfsels m.b.t. je zorgen voor en over Jolietje. En ook bij dit 'afwennen' kan ik me je gevoelens zo goed voorstellen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 23:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ja is ook zo maar het voelt soms wel echt zo en dan kan de hele wereld wel roepen dat het goed gaat en dat het zo hoort maar dat helpt dan nieten ik moet al weken ongesteld worden, is erg goed voor dit gevoel NOT
Nou heeft ze ook wel iets met die kat hoorquote:
heu ik heb de officiele tekst nooit opgezocht maar 't zou best Kee kunnen zijn hoor!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef poemojn het volgende:
Myrthe ligt elke keer in een deuk om dikke dikke dikke tante Kee.Daar zijn dus ook al verschillende versies van?
Ik heb gewoon gegoogled op muziekscholen in Amsterdam. En daar was het gelijk raak.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:28 schreef dutchie het volgende:
Snoop hoe heb je die gevonden? Gewoon gegoogled of anders? Ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk. Lijkt me ook wat voor Léon, die vindt muziek ook zo leuk. Staat regelmatig te swingen hier en vindt het ook heerlijk om op mijn arm of het mannetjes arm mee te dansen.
En het is 'en je waagt het niet'quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef E.T. het volgende:
Ik vind 't zo leuk als ze bewegingen bij liedjes mee gaan doen
Als je 'in de maneschijn' gaat zingen en je komt bij 'en je raadt 't niet' dat er zo'n klein dreumesje uit alle macht probeert d'r vingertje te bewegen
wat ben ik blij dat ik dan die dag alleen maar 'meis' zei en niet alle andere dingetjes die we wel eens roepen die toch wel vreemder staan bij het roepen naar een meisjequote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef coolbabe het volgende:
Ohh dat kletsen is zó leuk!
Tom zegt nu ook al heel wat woordjes, als er iets verkeerd gaat klinkt er een "oepies" (oepsie) Ons buurmeisje heet volgens hem "omi" (Naomi) en elk meisje is een "meis" Daar begon hij vorige week ineens mee toen knorretje Alicia "Meis" noemde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag en vandaag heeft hij overdag meer dan 4 uur geslapen.Heel vreemd. Misschien vanwege het weer?
Avondeten is momenteel een crime. Je probeert er geen punt van te maken, want ze geven zelf wel aan wanneer ze weer willen eten maar ja...Als je niet lacht, ben je dood.
Een verkoopster in een babyspeciaalzaak heeft wel eens tegen mij gezegd dat je wel een deken in een overtrekje mag doen i.p.v. een dekbed. Misschien kun je dit nog ff checken.quote:Op maandag 5 september 2005 08:50 schreef Sugar het volgende:
Oh, da's lekker dan!![]()
Mijn ouders zijn opa en oma van al 4 kleinkinderen en je zou verwachten dat ze na de twee oudsten toch alles weer helemaal weten...
Maar idd, zie het ook ergens staan: tot 2 jaar geen dekbedje!
Het is hier alweer evolved naar "vogeh" sinds kort hoorquote:
Ach dat gaat helemaal niet goed hoor. Hij heeft nu nieuw werk, dan heeft ie altijd een moment van bezinning. Jammer maar helaas is de kans dat hij ook dit verpest erg groot en dan begint de ellende weer van voor af aan. Daarnaast ik weet dat ie nog steeds gebruikt dus vertrouwen heb ik er niet in. Nooit zal ik dat hebben.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:07 schreef Belana het volgende:
LB, moeilijk... hoe denk je dat het zal gaan? heb je er een beetje vertrouwen in?
Ik denk daar ook aan maar ik wil ook niet degene zijn die alles afgehouden heeft. Ik neem zelf geen contact op. Doet hij dat wel dan zien we per keer wel wat we er mee doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Luchtbel ik ken niet heel de situatie en gaat me ook niets aan.. maar doe niets waar je jezelf niet goed bij voelt.. uiteindelijk draait het allemaal om jolie en daar wil jij het beste voor.. denk aan haar maar ook aan jezelf![]()
ik snap je helemaal en een boeman ben je nooit als je dat maar onthoudtquote:Op woensdag 7 september 2005 10:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik denk daar ook aan maar ik wil ook niet degene zijn die alles afgehouden heeft. Ik neem zelf geen contact op. Doet hij dat wel dan zien we per keer wel wat we er mee doen.
Hier ook "ervaring" met het plaszakje. Het zijn rot dingen en die kleintjes krijgen lelijke uitslag er van of hele gemene plekken. Ik heb ook staan janken hoor Jessie, het is echt gemeen spul. Wij doen tegenwoordig Djulin in zijn blote kont spelen en erbij blijven en zolang een potje er onder houden, het is een hele klus om het op te vangen dan, maar iig geen pijnlijke plekken meer en geen jankpartijen omdat het los getrokken moet worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:11 schreef jessie het volgende:
Luchtbel wat moeilijk lijkt me dat. En wat knap dat je er zo meer omgaat (ook al zal dat voor jou niet zo makkelijk voelen)
Gisteren hebben we voor Jans urine in moeten leveren omdat ze weer zomaar een dag koorts had. Urine was overgens goed. Maar wat zielig. Ze moest dan zo'n zakje aan dr plassert waar je het in op kan vangen. Daar zit een plaksticker op wat om haar plassertje gaat. Dat vond ze al heel vervelend. Bij t lopen trekt dat natuurlijk. Maar toen was die vol en moest hij er af. Ze heeft gegilt en gehuilt en ik heb meegeghuild. Dat deed zo ontzettend zeer. Ik heb er olie bij gebruikt en weet ik wat, maar moest hem er uiteindelijk toch aftrekken. Ik kon t niet. Geer heeft t gedaan terwijl Jans en ik huilde. Het is helemaal rood en je ziet waar het gezeten heeft enzo.
Hebben andere moeders zo'n ding wel eens gebruikt en hoe ging dat?
Als ik haar daarna moest verschonen wees ze naar de plassert en schudde heftig nee. Ze was als de dood dat ze weer zo'n zakje om moest. Ik heb haar belooft dat dat nooit meer hoeft. Al moet ik haar op een potje vastbinden om urine op te vangen, zo'n zakje nooit meer!
Hé, is ze net zo lang als Svenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef danosa het volgende:
Mijn "kleine" meid is alweer 14 kilo en 94 cm lang![]()
Dat hekje hebben we al al moet ik eerlijk bekennen dat het er alleen voor de hond staat stond, maar dit verhaal speelde bij mijn schoonouders. De deur naar de gang blijft daar nu dicht, maar schoonmoeder kennende staat er vanmiddag of vanavond ook een hekje.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:38 schreef bixister het volgende:
zoë!griezel! maar wel knap hoor! tijd voor hekjes.
Ik vroeg ook nog aan d'r "moet je poepen?" daar werd volmondig 'ja' op geantwoord. En toen ik vroeg 'ga je op de pot poepen?' zei ze ook volmondig 'ja' en begon ze te stralen alsof ik een nieuw spelletje voorstelde..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef Belana het volgende:
Het was leuk geprobeerd natuurlijk ETAls ze nou ff Iris na gaan doen allemaal
Jessie, wat een muts die assistent, belachelijk gewoon! Laat d'r barsten! Ik hoop dat de kuur snel helpt
Dat lijkt me ook, ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef bixister het volgende:
ook een positieve benadering kan dus 'faalangst' opleveren als ik dat al uit zo'n klein voorbeeld mag concluderen.
Ja zeg, zit ik net middenin een spaghettiverhaal .......quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:22 schreef Karin het volgende:
shit ik druk al op invoeren terwijl ik nog niet klaar ben, ff reactie afmaken
Hahahahaha wat was je dan snel met lezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja zeg, zit ik net middenin een spaghettiverhaal .......
en haar fascinatie voor peter dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef Luchtbel het volgende:
gelukkig heeft ze in de trein weer zitten sjansen met een veel te knappe manweet niet hoe ze dat doet
![]()
Ze heeft een paar weken geleden een half uur op hem zitten wachten......het is overquote:
een mannenverslindster dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ze heeft een paar weken geleden een half uur op hem zitten wachten......het is over![]()
De vader van Maria vond ze trouwens ook erg leuk![]()
voor mij is het nu nog gewoon wennen aan 't potje en de wc.quote:Op maandag 12 september 2005 21:22 schreef Belana het volgende:
* Belana gaat maar eens een potje kopen dan
quote:Op dinsdag 13 september 2005 06:37 schreef Stout het volgende:
enn bij mij op het cb lieten ze weten dat jongetjes meestal later zijn met zindelijk worden dan meisjes.....meestal pas volledig *dus dag en nacht* rond hun 5e !
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat bij mij en broers en zus was. Navragen gaat ook niet meer...quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:26 schreef poemojn het volgende:
ET, ik was met 22 mnd compleet zindelijk en ik ben een meisje, dus misschien heb je met Saskia nog een kans.
Weet je niet wanneer jij en je zusjes (als je die hebt) zindelijk waren? Er zit vast wel een erfelijke component bij.
Gaat vanzelf, hoe minder je er zelf spastisch om gaat doen... Ik heb er een dramaaaaaa van gemaakt bij René en na een half jaar rust (geen drammende moeder) was ze zindelijk. Alleen poepen op een wc of pot vond ze eng, dus vroeg ze om een luier. Tot de centjes voor de luiers op warenquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:41 schreef Luchtbel het volgende:
Pffff zindelijk worden, moeten ze dat ook nog gaan doen
En wij hebben een meisjequote:Op dinsdag 13 september 2005 12:41 schreef Luchtbel het volgende:
Pffff zindelijk worden, moeten ze dat ook nog gaan doen
Ik vind het echt geweldig om te zienquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:46 schreef livelink het volgende:
E.T., dat is zo geweldig als ze echt gaan spelen. Bo heeft ook zo'n lekkere fantasie, ik ga dat met Job wel meemaken denk ik, maar Katja heeft niet zo'n fantasie. Die is meer voor het klimmen en klauteren
dat is hier ook zo'n hit!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef Belana het volgende:en wat heel leuk is om te doen is als mama op de wc zit de deur dicht te doen en dan "doeidoei" te roepen en hem dan weer open gooien en hard "hajjoo" te roepen
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef livelink het volgende:
Ja, in het Kruidvat op Hoog Catharijne. Dat is een beetje een apart Kruidvat. Je merkt dat er weinig kleine kinderen wonen in het centrum van Utrecht en heel vaak hebben ze daar nog speelgoed wat elders al lang weg is.
Heb je eindelijk de batterijen goed geplaatstquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:57 schreef dutchie het volgende:
Maar vanmorgen ging hij weer staan, voetje naar voren, nog eentje en BOEM!
Maar hij doet het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |