heu ik heb de officiele tekst nooit opgezocht maar 't zou best Kee kunnen zijn hoor!quote:Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef poemojn het volgende:
Myrthe ligt elke keer in een deuk om dikke dikke dikke tante Kee.Daar zijn dus ook al verschillende versies van?
Ik heb gewoon gegoogled op muziekscholen in Amsterdam. En daar was het gelijk raak.quote:Op donderdag 1 september 2005 14:28 schreef dutchie het volgende:
Snoop hoe heb je die gevonden? Gewoon gegoogled of anders? Ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk. Lijkt me ook wat voor Léon, die vindt muziek ook zo leuk. Staat regelmatig te swingen hier en vindt het ook heerlijk om op mijn arm of het mannetjes arm mee te dansen.
En het is 'en je waagt het niet'quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef E.T. het volgende:
Ik vind 't zo leuk als ze bewegingen bij liedjes mee gaan doen
Als je 'in de maneschijn' gaat zingen en je komt bij 'en je raadt 't niet' dat er zo'n klein dreumesje uit alle macht probeert d'r vingertje te bewegen
wat ben ik blij dat ik dan die dag alleen maar 'meis' zei en niet alle andere dingetjes die we wel eens roepen die toch wel vreemder staan bij het roepen naar een meisjequote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef coolbabe het volgende:
Ohh dat kletsen is zó leuk!
Tom zegt nu ook al heel wat woordjes, als er iets verkeerd gaat klinkt er een "oepies" (oepsie) Ons buurmeisje heet volgens hem "omi" (Naomi) en elk meisje is een "meis" Daar begon hij vorige week ineens mee toen knorretje Alicia "Meis" noemde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag en vandaag heeft hij overdag meer dan 4 uur geslapen.Heel vreemd. Misschien vanwege het weer?
Avondeten is momenteel een crime. Je probeert er geen punt van te maken, want ze geven zelf wel aan wanneer ze weer willen eten maar ja...Als je niet lacht, ben je dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |