abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:32:29 #51
24188 Belana
kloon van belana
pi_30150336
Liam lijkt rustiger geworden te zijn, dus ik ga maar eens naar boven.

Leuk is dat he ET! Liam begint bij het begin van het liedje meteen al de beweging van "draai het wieletje nog eens rond" te doen
stormy waters...
sailin'
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:33:32 #52
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30150380
Ik ook niet, liedjes, instrumenten en ik zag iets met linten zwaaien en ritme en wind en vooral veel blije kleine kindjes en ik was om.
pi_30150398
piet ligt altijd in een deuk om 'dikke dikke dikke tante Thee'.

klinkt leuk LB! ben benieuwd.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:35:20 #54
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30150464
Ik ga hier straks met Zoë naar peutergym als ze het lopen goed onder de knie heeft, lijkt mij nou zo gezellig samen met mijn moppie

LB zo'n plekje kan goed nabranden zeg maar wel goed in de gaten houden niet als wijsneus bedoelt ervaring eerder op dat plekje heeft Zoë dus een ooievaarsbeet zitten het lijkt er wel een beetje op
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:40:55 #55
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30150678
Die had Jolietje in d'r nek en als dit er eentje was had die ooievaar wel verdomd laat gebeten
Peutergym lijkt me ook leuk maar pas straks inderdaad!
pi_30151859
Myrthe ligt elke keer in een deuk om dikke dikke dikke tante Kee. Daar zijn dus ook al verschillende versies van?

Zwemmen is hier vanaf 15 maanden maar in sommige plaatsen vanaf 2 jaar. Het lijkt me wel erg leuk, en je hoeft er niet bij te zingen (toch?).
pi_30156137
Wij wilden ook graag muziek op schoot doen maar ik weet niet waar je dat kan doen. We hadden het van iemand gehoord en Morris is gek op muziek.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 1 september 2005 @ 12:21:54 #58
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30162049
Poemojn Je moet er WEL bij zingen!!
Wat jammer dat het bij jullie pas vanaf 15 maanden is. Léon gaat al sinds 6 maanden en vindt het geweldig. Als we volg. week weer beginnen mag hij voor het eerst naar de dreumes-groep.

LB, volgens mij is dat hartstikke leuk die muziekles van jullie. Ben benieuwd.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_30162734
Gelukkig kan ik er nog een paar weken over nadenken

Snoopy, informeer eens bij jullie muziekscholen? Vaak regelen zij die cursussen dacht ik.
pi_30162980
oooooh oke Poemojn, ga ik proberen! Dank.
pi_30163771
In rotterdam kun je voor zulke dingen bij de skvr (www.skvr.nl ) terecht.
Ga gelijk eens bellen voor Bo voor dansen. Er waren toen inschrijfstops. Eens kijken hoe dat er nu voor staat.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30164969
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:17 schreef poemojn het volgende:
Myrthe ligt elke keer in een deuk om dikke dikke dikke tante Kee. Daar zijn dus ook al verschillende versies van?
heu ik heb de officiele tekst nooit opgezocht maar 't zou best Kee kunnen zijn hoor! wij doen 'm met Thee.
pi_30165567
Joepie, ik heb 2 adressen gevonden! 'Muziek op schoot' en 'Zo doet de vogel, zo doet de vis Muziek met baby?s en peuters'. Allebei bij mij in de buurt
  donderdag 1 september 2005 @ 14:28:52 #64
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30165997
Snoop hoe heb je die gevonden? Gewoon gegoogled of anders? Ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk. Lijkt me ook wat voor Léon, die vindt muziek ook zo leuk. Staat regelmatig te swingen hier en vindt het ook heerlijk om op mijn arm of het mannetjes arm mee te dansen.
  donderdag 1 september 2005 @ 14:30:45 #65
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30166039
wij doen hem ook met kee...
pi_30166124
quote:
Op donderdag 1 september 2005 14:28 schreef dutchie het volgende:
Snoop hoe heb je die gevonden? Gewoon gegoogled of anders? Ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk. Lijkt me ook wat voor Léon, die vindt muziek ook zo leuk. Staat regelmatig te swingen hier en vindt het ook heerlijk om op mijn arm of het mannetjes arm mee te dansen.
Ik heb gewoon gegoogled op muziekscholen in Amsterdam. En daar was het gelijk raak.
Oh ja en een linkje van LB maar dat is alleen in Almere en Amsterdam
Dus ik denk dat je bij muziekscholen wel wat kan vinden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 1 september 2005 @ 15:34:52 #67
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_30168154
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:30 schreef E.T. het volgende:
Ik vind 't zo leuk als ze bewegingen bij liedjes mee gaan doen
Als je 'in de maneschijn' gaat zingen en je komt bij 'en je raadt 't niet' dat er zo'n klein dreumesje uit alle macht probeert d'r vingertje te bewegen
En het is 'en je waagt het niet'

In de maneschijn,
in de maneschijn
klom ik op het trapje naar het raamkozijn.
En je waagt het niet.
En je waagt het niet,
zo doet een vogel,
en zo doet een vis.
Zo doet een duizendpoot,
die schoenpoetser is.

En dat is één,
en dat is twee,
en dat is dikke, dikke, dikke tante Kee,
en dat is recht,
en dat is krom,
en nu draaien we het wieltje nog eens om
Rom bom!

bron
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 1 september 2005 @ 19:08:30 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30174941
hou 't wel gewoon bij 'raadt het niet' .. geloof nooit dat ik 't er na 30 jaar ineens uit krijg

Saskia gaat trouwens tegenwoordig "Pape"
Gisteravond nog ff op het grote bed met z'n drieeen stoeien.. Saskia geeft papa een kus en wil van 't bed klimmen "pape"
Overdag "saskia, zullen we naar bed?" Antwoord: "pape"
Vanavond zet ik haar in d'r bed "kaia pape" (Saskia slapen betekent dat dus )

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator donderdag 1 september 2005 @ 19:50:31 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30176258
Ahh wat lief ET Je gaat nu echt een geweldig leuke tijd tegemoet (alsof de tijd hiervoor al niet super was) met steeds weer nieuwe woordjes. Echt zo grappig af en toe!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 1 september 2005 @ 19:51:11 #70
43556 miss_dynastie
pi_30176282
Dat is schattig
  donderdag 1 september 2005 @ 19:57:11 #71
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30176447
Ahh wat schattig van Saskia.
Léon wil ook zooooo graag meepraten. Probeert nu ook 'kiekeboe' te zeggen. Maar het klinkt meer als 'kietjekietje'. Ach, close enough.
  donderdag 1 september 2005 @ 20:11:29 #72
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30176989
echt elke dag komen er nieuwe woordjes bij.. en van sommigen sta ik echt versteld! Of dingen die ze ineens weet.
Zo hebben wij geen klok in huis (jaja.. getrouwd met een klokkenmaker en geen klok in huis ) maar op een plaatje ging ze alles aanwijzen wat ik vroeg: 'waar is de hond, waar is de poes' en ik dacht.. laat ik 't eens wagen 'waar is de klok' en ze wijst 'm zonder te twijfelen aan! En op de koelkast zitten twee ronde metertjes waarop je ziet hoe hoog hij staat.. "Kok!"
En tegenwoordig als ze een vliegtuig hoort is het ook heel overtuigend "Tuig!" en wijst naar de lucht.

Echt, elke dag verbaas ik me weer (zo twijfelde ik al een paar dagen of ze nou wel of niet d'r naam zei.. maar bij 't "Kaia pape" vanavond wist ik 't zeker.. ze bedoelt zichzelf )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 1 september 2005 @ 20:48:41 #73
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30178292
als we dat liedje zingen en we zijn van en dat is recht houd kyllian zijn arm krom en bij krom recht en hij houd het echt vol
zal eens kijken ofdat ik dat een keertje op film kan vast leggen echt grappig om te zien

leuk he dat ze begint te praten echt zo schattig is dat
  donderdag 1 september 2005 @ 20:49:47 #74
24188 Belana
kloon van belana
pi_30178340
Wat lief ET en wederom zo herkenbaar! Ze zitten zo heerlijk in dezelfde fase Saskia en Liam
Als je tegenwoordig vraagt wie Liam is wijst ie met zijn handjes op zichzelf en hier ook veel woorden erbij geleerd Ik kan ze al niet meer bijhouden
Hij is net na 5 minuten krijsen weer stil geworden overigens
stormy waters...
sailin'
pi_30180589
Belana, hopelijk blijft ie lekker pitten

Zo leuk als ze woordjes gaan zeggen
Hier is het papa en mama Daar ben ik al zooooo blij mee
  donderdag 1 september 2005 @ 21:48:20 #76
61800 Rottdog
pi_30180916
Wat leuk ET en Snoopy!
Hier nu ook papa en mama, en 'dag' nog.. Ook leuk om te zien hoe ze je steeds beter begrijpt en allerlei opdrachten aankan (doe de tv uit, la dicht, deur dicht, lamp uit, blokken in de doos, kom hier, etc.. erg praktisch ).

En fijn dat het nu stil is Belana..
pi_30180924
ja, dat leek me zo leuk als hij mama ging zeggen En nou doet ie het, en weet je wat: het is ook echt leuk
  donderdag 1 september 2005 @ 21:57:12 #79
61800 Rottdog
pi_30181184
Smelt elke keer weer weg als er een dametje aan mijn been staat met mama
  donderdag 1 september 2005 @ 22:04:09 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_30181428
Liam zegt sinds onze vakantie ook "Bye bye" en dan zwaait ie Of hij zegt "doei doei" met dat heerlijke lieve stemmetje klinkt dat ook zoooooooo leuk...
stormy waters...
sailin'
  donderdag 1 september 2005 @ 22:20:32 #81
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30181976
Ohh dat kletsen is zó leuk!
Tom zegt nu ook al heel wat woordjes, als er iets verkeerd gaat klinkt er een "oepies" (oepsie) Ons buurmeisje heet volgens hem "omi" (Naomi) en elk meisje is een "meis" Daar begon hij vorige week ineens mee toen knorretje Alicia "Meis" noemde
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_30191833
quote:
Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef coolbabe het volgende:
Ohh dat kletsen is zó leuk!
Tom zegt nu ook al heel wat woordjes, als er iets verkeerd gaat klinkt er een "oepies" (oepsie) Ons buurmeisje heet volgens hem "omi" (Naomi) en elk meisje is een "meis" Daar begon hij vorige week ineens mee toen knorretje Alicia "Meis" noemde
wat ben ik blij dat ik dan die dag alleen maar 'meis' zei en niet alle andere dingetjes die we wel eens roepen die toch wel vreemder staan bij het roepen naar een meisje
pi_30202064
Janneke kan 19 oktober terecht bij auris (voor het niet praten)
Duurt nog wel ff dus.
Het onderzoek duurt dan 3en half uur. Er word dan door een arts, een logopedist en een psycholoog of orthopedagoog naar haar gekeken. Deze 3 overleggen met elkaar na de onderzoeken en daarna krijgen wij een advies. Klinkt wel goed allemaal.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30202184
spannend jessie. nog ff geduld dus maar fijn dat het dan wel meteen grondig bekeken wordt. 3,5 uur is best lang! hopelijk pakken ze 't een beetje leuk aan en laat janneke zich makkelijk onderzoeken. piet zou volgens mij helemaal dichtklappen.
pi_30202211
mariaatje ik zag elders zeer jarige foto's, welkom bij de dreumessen en heel hartelijk gefeliciteerd!
pi_30202324
Die 3.5 uur daar zit ook het adviesgesprek naar ons en het overleg met elkaar bij in. Ze word door 3 verschillende gezien en het meeste is spel. Dus hopelijk gaat dit goedkomen.
Alleen krijgt ze ook iets van dopjes in dr oren die meten dan terwijl ze bezig is de spanning van de trommelvliezen. Daarbij zie ik wel een gevecht voor me
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30202417
Nou, ik vind het ook goed klinken Jessie. het wordt uitgebreid aangepakt. Dat lijkt mij wel een fijn idee.
pi_30202533
Het klinkt inderdaad als een grondig onderzoek Jessie! 19 oktober pas.. duurt nog wel even dus maar misschien dat het in de tussentijd spontaan beter gaat?

Myrthe is vandaag weer naar het cb geweest en helemaal goedgekeurd. Ze weegt nu 12,5 kilo en is 81 cm (buigt dus af naar het gemiddelde), mocht voor het eerst op de weegstoel voor grote kinderen en tegen de muur bij de meetlat. Alles ging goed; geven en nemen, met een bal spelen, stukje los lopen, blokjes in en uit een doos doen en een torentje ermee bouwen, enz. De arts vond haar rustig/makkelijk, en heel helder. In januari is ze pas weer aan de beurt.
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:52:08 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_30202660
ow jee, het werd dus toch wel zorgelijk jessie? Klinkt als een goed onderzoek, ik hoop dat er iets duidelijks uit komt!
stormy waters...
sailin'
pi_30202730
Myrthe, lekker dat alles goed is
pi_30202767
Op het CB vonden ze dat ze te weinig zei. Ik zelf vind het ook. Geer maakt zich niet zo druk en van hem had t allemaal niet gehoeven. Doordat Janneke zelf ook erg driftig word (veel slaan, pesten van andere kindjes) werd het toch noodzakelijk om het eens te laten onderzoeken vond het CB. En ik dus ook wel.

Fijn hoor Poemojn!
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 2 september 2005 @ 20:08:32 #92
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30212250
Dat klinkt wel goed Jessie, alles in 1 keer onderzoeken en gelijk een uitslag!

Als ik 's avonds Iris naar bed breng dan wens ik haar altijd welterusten en vertel haar dat ik hoop dat ze lekker slaapt en al dat soort dingen.
Sinds een weekje krijg ik dat nu ook terug met een allerliefst slaperig stemmetje klinkt dan, als ik bijna de kamer uit ben "sjaap lekkuh mama, tuste mama, daaaaaag mama tot mogguh!"
En dan smelt ik op de drempel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:15:01 #93
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_30212498
Klinkt als een goed onderzoek Jessie.. sterkte met die oordingetjes!

Ik droom nu al weg bij de gedachte als mijn kind later aan mij hangt en mama roept!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:15:42 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_30214239
Iris wat lief!!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:35:29 #95
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_30214669
Iris, wat lief. Lune doet dat ook al een tijdje: lekker sapen mama tusten, tot morgen. Echt een heerlijk ritueeltje en zo lief om die slaperige stemmetjes te horen.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  zondag 4 september 2005 @ 20:25:18 #96
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30268455
Hier begint Léon ook steeds meer na te zeggen. Dus na 'kietjekietje' is daar sinds vandaag ook 'googooh' bijgekomen.
Nou, dat snapt iedereen toch wel wat hij daar mee bedoelt!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag en vandaag heeft hij overdag meer dan 4 uur geslapen. Heel vreemd. Misschien vanwege het weer?
Avondeten is momenteel een crime. Je probeert er geen punt van te maken, want ze geven zelf wel aan wanneer ze weer willen eten maar ja...
  zondag 4 september 2005 @ 21:12:55 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_30269922
ik wist het Ik wist het Liam zei namelijk "goge"
stormy waters...
sailin'
pi_30270707
En wat is 'tijtis' volgens jullie?
  zondag 4 september 2005 @ 21:43:43 #99
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30270809
Ik gok op 'Kijk eens"
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_30271344
Klopt helemaal, u gaat door voor de vaatwasser!

Rottdog, vroeg jij een tijdje geleden niet wat je aan bijten kunt doen?
Ik heb net dit opgezocht (Myrthe bijt nu soms ook als ze aandacht wil), misschien heb jij er ook wat aan (is wel engels): BITING AND HITTING: 16 WAYS TO STOP IT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')