abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30081617
Ik wil even lekker emo doen hoor
Jans is al bijna 2
En ik ben er gewoon een beetje hyper van enzo.
Woensdag is ze dus echt jarig maar vieren we t niet. (komen wel 2 mensen die zaterdag niet kunnen) En zaterdag vieren we het.
We willen dus zaterdag ook pas alles versieren en onze kadoos geven. Anders snapt ze er denk ik niks meer van en tot zaterdag die slinger laten hangen is ook zo verwarrend.
Maar er komen dus wel 2 mensen woensdag met kadootjes en dan hebben we natuurlijk ook taart.
Beetje vreemd voor dr misschien maar ja. Ik probeer t zo goed mogelijk uit te leggen.
Nu het weer weer warmer is moet ik ook steeds meer denken aan 2 jaar terug en die vreselijke hittegolf. O my god wat voelde ik me een aangespoelde walrus
En toen Jans net op de wereld was vond iedereen haar zo groot (verloskundige gyn en verpleegkundige) Was ze ook natuurlijk, 4.5 kilo ik wil er niet meer denken hahahahahaha. Maar voor mij was ze me kleine snoepie hoor. En eigenlijk is ze dat nog steeds en zal ze dat als 2e kindje en hoogstwaarschijnlijk laatste kindje ook altijd blijven

[ Bericht 3% gewijzigd door jessie op 29-08-2005 23:25:22 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:32:46 #27
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30082225
wat kan je het altijd heerlijk vertellen jessie
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:48:11 #28
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30082830
Lekker emo doen, hoor Jessie. Ik vind Janneke zo'n lekker dier. Ik word er bijna emo van dat ze alweer 2 jaar wordt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_30082965
En een voor Jessie
Met verjaardagen mag je net zo emo zijn als je wilt, is heel normaal
En wat een lieve foto's van die 'mini'-Janneke!
  maandag 29 augustus 2005 @ 23:52:38 #30
24188 Belana
kloon van belana
pi_30082984
Jessie wat gaat het hard he!
stormy waters...
sailin'
pi_30085279
Syrena dan heb jij het nog beter gedaan met je hond, want het kind hier jat wel gewoon het eten van je bord Wees dus maar gerust, het komt best goed met je

Jessie jeetje wat een verschil he, zo'n babytje en dan nu al bijna een peuter. Wat verandert er dan veel in twee jaar, daar mag je best een beetje hyper van worden
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:28:30 #32
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30087190
Lief hoor Jessie
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_30089397
Jessie mooi verteld en heel mooie fotos
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_30089500
Jessie
Alleen op de begin foto's lijken Janneke en Djulian niet op elkaar hoor
pi_30091160
Jessie, wat een moppie. En 2 jaar alweer. Het gaat echt hard.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2005 @ 14:25:45 #36
43556 miss_dynastie
pi_30095919
Janneke
pi_30099429
jessie 't is ook echt een heerlijk moppie inderdaad. wat is 2 alweer een hele leeftijd he, 't zijn al zulke persoonlijkheden. wij vieren Piets verjaardag trouwens ook in 2x, op zich kan dat toch best? (verslagje van de dag zelf volgt nog, was erg gezellig. )
  Jubileum moderator dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:07:16 #38
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30106893
Jessie mooi geschreven

Saskia Leuk he katten?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:50:36 #39
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_30110823
Saskia

Jessie, heerlijk verhaal en wat leuk om Janneke weer even als baby te zien (ik kijk eigenlijk nooit in oude topics). En over die verjaardag van haar, zo verwarrend zal het toch niet gauw zijn? Volgens mij wil een kind wel iedere dag feest
pi_30112852
ja heel mooi om die babyfoto's weer te zien. ik vind 't zo leuk dat je terugkijkend meestal al zoveel van het latere kind erin kunt zien. terwijl je op dat moment nog geen idéé hebt wat voor kindje daar uit voort zal groeien.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:41:46 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_30113050
Wij gaan de 2e avond "slaaptraining" in... Liam heeft gisteravond van half 11 tot half 2 gekrijst waarbij we alleen af en toe bij hem zijn geweest om hem weer neer te leggen. Hij is nu ongeveer dezelfde tijd weer begonnen. Moeilijk hoor als je kind aan 1 stuk door "mama" krijst. Maar hij moet echt afkicken van het bij ons slapen. Ik weet dat er een topic over is, maar dat vind ik niet zo snel.
Ik hoop dat ie het vanavond wat eerder opgeeft, want wij gaan niet slapen zolang ie bezig is omdat we dan toch niet kunnen slapen en ik kan beter consequent zijn zolang ik klaar helder ben
Maar het is hartverscheurend!
stormy waters...
sailin'
pi_30113562
ah arme liam. en arme jullie. veel succes ermee!
pi_30113941
saskia kattenfluisteraar! hier beduidend minder dierenliefde/interesse geloof ik, al vindt ie poezen over 't algemeen ook wel leuk. maar we waren vanochtend naar de dierentuin in Amersfoort, was Piets 2e dierentuinbezoek ever. de vorige keer was hij nog wat te klein, en dit keer dachten we dat ie 't geweldig zou vinden. de beesten op de poster in z'n kamer kent hij stuk voor stuk bij naam en hij weet ook welke geluiden ze voortbrengen. IRL had ie echt nauwelijks belangstelling voor de dieren. hoe enthousiaster onze aansporingen om naar de giraffen/apen/tijger/ezeltjes/kamelen/etc te kijken, hoe koppiger Piet de andere kant op keek. het enige dier waar hij bijna de hele ochtend mee bezig was was dit paardje.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:35:12 #44
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30115359
Piet

Saskia lieffffffffffffffff

Wat was Janneke een lekker bolleke

Sneu voor Liam maar idd doorpakken ook al is het nog zo moeilijk

Hebben er hier nu 1 die verliest liters vocht, meeeen wat is dat kind aan het kwijlen en kauwen dus we verwachten weer wat Ze is ook alweer goed verkeerd en wil heeeeel weinig, mijn moeder heeft ze vanavond echt een uur genegeerd wou haar niet aankijken en als oma in het gezichtsveld kwam draaide ze stug der hoofd om. Als ze maar te dicht in de buurt kwam begon ons "kleine meisje" al te maaien met de armen. Hoezo lekkere driftkikker
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:50:11 #45
24188 Belana
kloon van belana
pi_30115900
Het gaat vanavond al beter, het mopperen en jengelen is eerder begonnen (ipv 3 uur gegil) en Nick heeft hem net nog een flesje gegeven in zijn bed en kon weg gaan zonder dat ie ging huilen
Het werkt echt he!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:05:12 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30149277
Belana is het al wat rustiger?

En Jessie gefeliciteerd met je mooie dochter. Groot of klein, of groot klein het is gewoon een super leuke griet!

Ik heb gister een superleuke dag gehad met Jolie aan zee. Ze was helemaal gelukkig, ze dobberde rond in haar bootje en dreef zelf met haar bandjes door de branding en zong er hard bij. We waren al vroeg s morgens gegaan en het was ineens drie uur s middags. Ze trok wel steeds alles uit en deed d'r luiertje los of d'r zwembroekje uit. D'r litteken is nu wel in de zon geweest Ze had nergens last van, wel goed ingesmeerd en vet gehouden. Het voelt gek genoeg soepeler aan. De nieuwe aanpak lijkt te werken, meer geduld van mij is meer geduld van haar. Ik was direct overmoedig en gaf ons op voor een cursus muziek op schoot? Eigenlijk niks voor mij om zoiets te doen maar waarschijnlijk wel voor haar. Heeft iemand wel eens zoiets gedaan?
pi_30149435
Nee, maar ik ben heel benieuwd hoe het je bevalt!
(Wij denken over peuterzwemmen. )

Belana, hoe gaat het vandaag met Liam?

En Jessie, met jou?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:10:22 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_30149465
Vanavond heeft het een half uur geduurd van 9 uur tot half 10. Hij slaapt wel erg onrustig...dus ik zit nog steeds te wachten

geen ervaring mee LB, maar het klinkt wel leuk. En wees maar trots op jezelf wat je geduld betreft, ik ben ook niet zo van de geduldige dus ik snap wat je bedoeld, ook dat stuk dat Jolie dan ook meer geduld heeft. Het straalt toch op ze af hoe je zelf bent en doet he? Lekker dat dat goed gaat!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:25:53 #49
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30150092
Het is ook erg warm voor die kleintjes om te slapen vind ik, hoop dat het goed blijft gaan! Ik heb soms superveel geduld en soms helemaal geen en dat slaat natuurlijk nergens op. Denkt ze iets te kunnen doen, ga ik er de ene keer rustig op in en de andere keer niet. Ik was d'r eventjes kwijt, het meisje dat ik zo goed kende.

Poemojn ik wilde eerst (ooit toen ze net geboren was) naar babyzwemmen met haar maar ik voel er niks voor om mezelf verplicht in een badpak te euh stoppen. Dit leek me wel leuk, zeker omdat ik helemaal geen liedjes ken. Niet dat er iets mis is met mijn eigen versies maar toch bij dit centrum kunnen ze later ook op peutergym en dat zag er ook leuk uit. Ik denk dat Jolie het wel echt leuk gaat vinden, gister hoorde ze een kindje een voor haar bekend deuntje zingen en ze deed meteen mee!
  woensdag 31 augustus 2005 @ 23:30:43 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30150269
Ik vind 't zo leuk als ze bewegingen bij liedjes mee gaan doen
Als je 'in de maneschijn' gaat zingen en je komt bij 'en je raadt 't niet' dat er zo'n klein dreumesje uit alle macht probeert d'r vingertje te bewegen

Heb verder trouwens geen idee wat ik me bij 'muziek op schoot' moet voorstellen behalve met kleine intrumentjes spelen en/of zingen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')