abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:58:05 #251
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30554322
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 21:46 schreef livelink het volgende:
E.T., dat is zo geweldig als ze echt gaan spelen. Bo heeft ook zo'n lekkere fantasie , ik ga dat met Job wel meemaken denk ik, maar Katja heeft niet zo'n fantasie. Die is meer voor het klimmen en klauteren
Ik vind het echt geweldig om te zien
Ze deed al wel een tijdje zulk soort dingen bij d'r pop (drinken en eten geven en onder een dekentje leggen enzo) maar de laatste dagen is er zo veel bijgekomen ineens. De pop wordt amper nog aangekeken, arme ding ligt te verhongeren... De paardjes krijgen nu haar eten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:02:33 #252
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30554503
Ik zag vandaag bij het Kruidvat de paardenstal van Little People liggen voor 8,99. Ik heb nog heel lang staan twijfelen, maar Katja en Job hebben al zo veel dat ik de verleiding toch heb weten te weerstaan, maar nu ik jouw verhaal zo lees begin ik weer te twijfelen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:10:39 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_30554808
Oe, bij het kruidvat zei je livelink???

Dat verhaaltje klinkt zo vreselijk lief ET! Zo veel fantasie heeft Liam nog niet.
Hij zit trouwens als een echte jongen in zijn "oto, bus, gagage" tijdperk en doet de hele dag "broem broem" en wat heel leuk is om te doen is als mama op de wc zit de deur dicht te doen en dan "doeidoei" te roepen en hem dan weer open gooien en hard "hajjoo" te roepen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:17:12 #254
37150 livelink
pi_30555033
Ja, in het Kruidvat op Hoog Catharijne. Dat is een beetje een apart Kruidvat. Je merkt dat er weinig kleine kinderen wonen in het centrum van Utrecht en heel vaak hebben ze daar nog speelgoed wat elders al lang weg is.
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:31:08 #255
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30555618
Nog even over zindelijk worden . Freek was met alles niet erg snel, maar was met twee jaar zindelijk (*trotse smiley zoekt*).

Eigenlijk is dat gek, dat ik daar trots op ben, hij heeft het tenslotte zelf gedaan...

Wat wij deden was hem iedere avond even op de pot zetten voordat ie in bad ging. Meestal was hij daar in 1 nanoseconde weer vanaf . Omdat ie relatief erg jong was heb ik dat ook zo gelaten, mijn idee erbij was ook eigenlijk niet dat ie zindelijk moest worden, maar meer dat ie vast aan het potje kon wennen.
Totdat ie per ongeluk een plas deed . Zang en dans! Van papa en mama!
Toen heb ik hem beloofd dat hij zelf Oma mocht bellen (Freek is knopjes gek) als ie nog een keer een plasje deed. Drie dagen later was het zover. Blijkbaar bleef het hangen, want hij deed iedere avond een plas, en liep dan richting telefoon .

Na twee weken heb ik zijn luier uitgedaan, een aantal dagen heeeeel veeel plasjes geruimd, en dat was het .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 13 september 2005 @ 22:31:53 #256
3011 E.T.
pi_30555648
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef Belana het volgende:en wat heel leuk is om te doen is als mama op de wc zit de deur dicht te doen en dan "doeidoei" te roepen en hem dan weer open gooien en hard "hajjoo" te roepen
dat is hier ook zo'n hit!

En idd, kruidvat voor LittlePeople-spul De paardenstal is hier al een paar dagen zeer in trek (had 'm een tijdje geleden ook bij Kruidvat gekocht in zo'n aanbieding). Ze hebben daar af en toe best veel LP-spul
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:28:44 #257
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30557954
Hebben hier vanmiddag ons eerste echt ongelukje moeten meemaken

Zoë en onze hond Bowie doen samen altijd het spelletje riemtrekken(zet er gelijk maar bij onder toezicht van ons en de riem is gewoon los), Zoë pakt de riem en Bowie pakt hem dan af een een lol dat ze dan heeft, ligt ze echt in een deuk. Alleen vandaag kreeg ze een deuk ze gingen beiden op hetzelfde moment voor de riem nu ging Zoë naar boven met haar hoofd en op dat moment gaat de hond met zijn kop naar benee *boem* dat ging verkeerd. Wat resulteerde in een gaatje bij Zoë ,de hond zijn tand in het achterhoofdje van Zoë bloeden als een rund
pi_30558750
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef livelink het volgende:
Ja, in het Kruidvat op Hoog Catharijne. Dat is een beetje een apart Kruidvat. Je merkt dat er weinig kleine kinderen wonen in het centrum van Utrecht en heel vaak hebben ze daar nog speelgoed wat elders al lang weg is.
goeie tip!

oh en arme zoë... (en bowie). kusje op haar achterhoofd!
pi_30601955
Hoe is het met Zoe nu? Wat zul je geschrokken zijn.

Zei ik dat Janneke niet zindelijk was
Janneke deed al 2 avonden voor t naar bed gaan een plasje op de pot. Maar we hadden natuurlijk overdag een plasje nodig (ivm die blaasontsteking, zodat we t direct weg konden brengen)
Gisteren heeft ze de hele dag zonder luier gelopen (behalve als we de deur uitgingen) Ze heeft 1 ongelukje gehad en 2 plasjes op de pot gedaan.
Vanaf vanaochtend is allles al op de pot gedaan En dus konden we een plasje naar de dokter brengen (morgen de uitslag)
Zei ik alles op t potje Op een gegeven moment zegt Bo "Mama Janneke staat op de grond te poepen " Kijk ik, staat Janneke helemaal druk gebarend naar een dampende drol op de grond te kijken En tussen haar beentjes zag je een hele streep poep van hoe die zijn weg naar beneden gevonden heeft

Maar goed ik heb net 2 leuke setjes ondergoed gekocht (ze heeft nu van haar zus aan en vind dat super) En stickertjes en een boekje. Ze had al bij 5 plasjes een boekje gekregen. Nu gaan we dat maar na 10 plasjes doen en dan voor elke plas een stickertje. Ik zie wel hoe het verder gaat.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 15 september 2005 @ 14:23:23 #260
3011 E.T.
pi_30602366
janneke, wat goed!!!
pi_30607324
Zoë hopelijk is het snel weer over en Bowie jullie zullen wel geschrokken zijn

Janneke goed hoor
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_30615666
geweldig janneke!
  donderdag 15 september 2005 @ 22:08:28 #263
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30616929
Rottdog hoe is het met Zoe nu?

Jolie heeft het moeilijk deze week. Ze huilt echt om alles en niet dreinen maar echt overstuur huilen. Pruillend en schokkend. Verschikkelijk. Het gaat door merg en been als dat kleine meisje d'r bekkie in m'n nek drukt en er snikkend ooooh mama uitkomt. Ik ben zondag kwaad op d'r geworden om iets wat ik normaal niet echt erg vind en waarschijnlijk heeft ze dat onthouden. Het zit mij en haar dus overduidelijk ook ontzettend dwars. Ik wist niet dat zoiets zo'n invloed kon hebben op zo'n kleintje.
Vanavond heeft ze zichzelf in slaap gehuild, dat gaat echt zo ontzettend tegen m'n gevoel in. Wat zijn zulke dingen erg zeg
pi_30617991
Denk je dat ze daar de hele week door van slag is?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30618086
Ze heeft alweer 3 stickertjes in dr schriftje. En ook 2 ongelukjes gehad.
Zo lief dan gaat ze op dat potje zitten. Gilt dan Ja, Ja !!!! Doet haar vingertje omhoog van luister dan. En dat gezicht straalt dan van oor tot oor
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 15 september 2005 @ 22:47:16 #266
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30618244
Goed van Janneke

Ja ik denk dat ze daardoor nog steeds overstuur is (en nee ik heb d'r niks aangedaan hoor) Ze is geschrokken en ik ben mezelf niet dus ik denk dat ze steeds weer een beetje verdrietig wordt ofzo. Het is niet uittesten huilen, dat klinkt anders bij haar, ze is niet ziekig en ik zie niks in d'r mondje. Ze doet nooit zo, helemaal niet Jolie.
pi_30618312
Oei Zoe heeft ze er veel last van?

Wat goed Jessie!

LB, kan het niet zijn dat ze jouw stemming/zorgen aanvoelt en daardoor moeilijker doet? Wel vervelend.
Of gewoon een Oei-ik-groei-sprongetje ik dacht dat er rond deze tijd weer eentje hoort te zijn
  donderdag 15 september 2005 @ 22:54:28 #268
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30618467
Dat zou dan de eerste keer zijn dat er iets klopte met dat boek
pi_30618712
Dan wordt het wel tijd dus
Misschien heeft iemand hier dat boek en kan hij het voor je nakijken?
  donderdag 15 september 2005 @ 23:03:19 #270
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30618780
Ja hoe moet ik dan weten welk sprongetje het is, als ze die eerste allemaal niet gehad heeft
Ik weet ook niet. Het voelt gewoon echt verrot maar ik ga naar bed met het meisje tegen me aan en hopelijk mporgen weer een beetje beter weer op.
  donderdag 15 september 2005 @ 23:37:09 #271
61800 Rottdog
pi_30620192
Ach gossie Jolie denk dat ze je gewoon aanvoelt LB tenminste als ik haar eerdere "bui" te voorschijn haal (toen als het uitging met je ). Toen heeft ze je ook heel duidelijk aangevoeld.

Thanx for asking
Met Zoë is niets aan de hand, gewoon een dik korstje op haar achterhoofd en ze is nog steeds de vrolijkheid zelve. Ze hebben ook alweer met zijn tweeën gedonderjaagd beiden hebben er dus weinig aan overgehouden gelukkig .

Janneke wat goeddddddddddddddddd
  † In Memoriam † donderdag 15 september 2005 @ 23:42:36 #272
7074 moussy
kuttekop
pi_30620429
Janneke!! Grote stoere meid ben je!!

Cas is volgens mij ook aan het springen, hij was met geen mogelijkheid in bed te leggen. We hebben hem uiteindelijk maar even laten jammeren (met hier en daar een gil)
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 15 september 2005 @ 23:45:04 #273
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30620524
Och Jolietje toch
Janneke wat goed zeg!

Tom is éin-de-lijk van zijn "alleen papa" manie af. Al sinds hij geboren is, was het papa voor en papa en mama kon een klap in haar gezicht krijgen als ze hem wilde troosten oid.
De laatste weken als Coolhunk de mannen in bed heeft gedaan en dan Tom uit bad haalt en hem een handdoek omdoet, roept Tom "nee! mama!' en komt dan op mij afgeplept en alleen ik mag hem afdrogen en aankleden
Ook om lekker te knuffelen komt hij steeds vaker bij me zitten, heerlijk!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_30629450
Oooooooooooooooooooow Coolbeep lekker is dat he?
Gewoon heerlijk voel je je dan..

Ik (her)ken het wel een beetje.
Wilyan zegt nu sinds een week of twee/drie pas écht mamma.
Eerder was ik alleen maar "bappa" voor hem. Ik geniet er elke keer van als hij weer mamma roept. Voor de meeste mamma's is het al best wel 'gewoon', maar ik vind het nog zoooooooo klinken.

Ik moet zeggen dat de PSZ erg goed voor hem is. Ik had het al eens gezegd, Wilyan praatte nog weinig. En we hadden zo'n vermoeden dat dat wel zou veranderen als hij naar de PSZ zou gaan..
Nou! Hij is vandaag voor de vierde keer heen. Maar na twee keer "schooltje" hoorden we al grote vooruitgang!
Hij praat gewoon veel meer, brabbelt nog wel maar gebruikt steeds meer 'echte' woorden. Zijn woordenschat is ook een heel stuk uitgebreid.
W ~ H ~ T
  vrijdag 16 september 2005 @ 11:27:19 #275
24188 Belana
kloon van belana
pi_30630313
Coolbabe, wat lekker! Ik ben op het moment even thuis en het is nu ook mama voor en mama na, hij kan het eindelijk zeggen (sinds de vakantie) en ik vind het zalig!

Fijn dat het goed gaat met Zoë Rottdog! Liam heeft al een paar keer krabben van katten gehad inmiddels, moet ie ook leren enzo...

Janneke wat ben jij een grote meid!! Geweldig zeg!

Jonnetje, ws kende Wilyan veel woorden wel al maar triggert het PSZ hem om te praten. Lekker joh! Ik vind dat zo zalig dat gepraat
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 september 2005 @ 12:57:00 #276
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_30632658
Hij doet het! Hij doet het!
Het mannetje vertelde dat Léon van de week al 3 pasjes los had gelopen, maar mama was er niet bij dus telt niet.
Maar vanmorgen ging hij weer staan, voetje naar voren, nog eentje en BOEM!
Maar hij doet het!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:27:21 #277
61800 Rottdog
pi_30633475
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 12:57 schreef dutchie het volgende:

Maar vanmorgen ging hij weer staan, voetje naar voren, nog eentje en BOEM!
Maar hij doet het!
Heb je eindelijk de batterijen goed geplaatst

Yeah Leon goed man
pi_30633537
Lief Coolbabe

Jonnetje wat leukd at je zo duidelijk vooruitgang merkt!

Léon hoera voeg u bij de lopenden!
Wat lijken ze ineens echte kleine mensjes dan he
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 13:48:00 #279
43556 miss_dynastie
pi_30634105
Leon, wat goed
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:59:13 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_30634382
Leon yeah Ow, dan gaat het hard ineens he Dutch...
stormy waters...
sailin'
pi_30634852
Leon wat goed

En wil ook nog ff trots doen. Jans heeft net op t potje gepoept!!! Ze durfde steeds niet, maar ik zag dat ze moest en ineens zegt ze ja en rent naar t potje Toen ze in t potje keek schrok ze zich echt helemaal wezeloos
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 14:25:42 #282
7074 moussy
kuttekop
pi_30635145
hmm, ik ga ook maar een pot halen van het weekend, Cas gruwelt van poep, misschien heeft het nut

Go Janneke
pi_30636221
Jeutje Janneke........
Wat gooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddd! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Kun je het 's voordoen aan Wilyan? Die snapt er écht geen kont van..

Léon! Goed man!

Coolbabe is Tom aan het platknuffelen?.....
W ~ H ~ T
pi_30636912
Leon wat goed man !!!

Hier een Thijs die aan het kniehopsen is op de muziek van k3
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:29:04 #285
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30640654
Oeh Dutch wat stoer!
Jolie loopt de hele dag door met een stoel door de kamer, ze durft niet los. Ze kan ook niet stil lopen, je hoort de hele tijd oh jeetje! oh jeetje! oh jeetje! knettergek is ze

Wat voor een kledingmaat hadden/ hebben jullie kinderen met 13 maanden? Jolie is alweer uit bijna al d'r kleren gegroeid. Ik dacht dat ze nu minder snel zouden groeien, officieel dan ik heb geen idee hoe groot ze is maar ze past nog maar weinig dingen in maat 86. Alleen wat van Hennes en Maurits vandaan komt. Voor de rest maat 86/92 (op twee broeken maat 80 na die erg groot vallen) Mijn had een jas gezien voor de winter die hij haar wilde geven maar ze had hem maat 86 gepast en dat ging maar net. Niet gedaan dus. Ik vind het zo raar, dat kleine meisje in van die grote kleren.
pi_30641727
Myrthe heeft nu maat 86 van de meeste merken.. Alleen Hema niet (te strak om haar buik). Ik zoek nog een nieuwe winterjas, maar dat zal waarschijnlijk tot de kerst-uitverkoop een maat 86 zijn en daarna een 92.
Ik vind de kleding in maat 92 vaak veel leuker juist!
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:37:19 #287
24188 Belana
kloon van belana
pi_30642661
Ow wat is mijn Liampje toch een kleintje Die zit ook nog in 86 en met gemak zeg maar
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:51:09 #288
3011 E.T.
pi_30643097
Saskia heeft nu 92/98. En van sommige broeken kan ze nog 86 aan. (en toevallig laatst een shirt en jurk bij Prenatal ook 86 gekocht.) Ik heb tegenwoordig standaard een shirtje in m'n tas zitten dat goed is qua maat en leg dat dus gewoon op elkaar in de winkel. Ikheb hier nl. 2 shirtjes maat 92, ik denk dat 't 10 cm. scheelt in de breedte
D;r winterjas is 98/104 86/92 zat met een dun t-shirtje al strak om d'r buik en borst.. Nu is d'r jas alleen een beetje lang
Moet trouwens hoognodig d'r kleren uitzoeken. Ff kijken wat ze nog heeft en wat er nog past van de lange mouwen
  vrijdag 16 september 2005 @ 18:52:26 #289
37150 livelink
pi_30643138
Job heeft nog maat 80/86. Hij is echt klein, dus.
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 18:58:35 #290
7074 moussy
kuttekop
pi_30643323
Hier ook een 92-98, volgens mij heeft Cas een spurtje gehad.
pi_30643756
O, en Moussy: we zitten hier nu ineens op schoenmaat 22, ze heeft een maatje overgeslagen bleek pas toen ik het liet nameten.
Misschien een tip voor Groningers: bij de schoenenoutlet aan de Westerhaven verkopen ze schoenen die Ziengs gewoonlijk verkoopt maar dan van 1 of meer seizoenen terug. Wij hebben er een paar hoge schoenen van Brakkies gehaald voor slechts 15 euro.
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:33:33 #292
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30644255
Ik zeg ook niet dat ik de kleding niet leuk vind, het maakt mij eigenlijk nooit zoveel uit zolang ze maar wat aanheeft maar ik vind het gewoon zo'n gek idee. Mijn kind kan kleding aan dat ook gemaakt wordt voor meisjes van zes jaar.

Jolie leek in het begin vooral lange benen te hebben maar heeft inmiddels ook een lang lijf.

Rompertjes maat 86/92, broek in die maat met hoog water maar dat is niet zo erg, maillootje eronder en dat kan prima vind ik. Maar die truitjes en t-shirts pffff twee of drie keer gedragen en het kan al weer niet meer. Daarnaast vind ik het zo sneu als het echt zo strak zit dus ik leg wel dingen snel weg maar ze groeit en groeit D'r buik is niet meer zo heel dik dat scheelt en die leuke zwarte schoentjes maat 21

E.T. doe je weer eens een foto van Saskia? Ik ben benieuwd!
  vrijdag 16 september 2005 @ 19:56:12 #293
24188 Belana
kloon van belana
pi_30644845
Liam doet Job na blijkbaar
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:19:25 #294
3011 E.T.
pi_30645564
Hier is alles veel te lang, maar mevrouw heeft nogal een buikje.. en ik vind het geen gezicht als shirtjes strak om d'r buik heenzitten. Dan wordt 't net zo'n rollade

Hoewel ik sinds van de week ook een paar broeken met hoog water heb geconstateerd
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:36:04 #295
61800 Rottdog
pi_30646070
Zitten hier nog in de 86 en de broeken nog wel 80 penske he . Nu ze steeds meer loopt merk ik wel dat ze niet meer zo "bollig" lijkt. Heb vandaag een winterjas binnen gekregen die ik op MP heb gekocht mijn mooie meisje in een deftige bruine bontjas en het staat haar zo verschrikkelijk lief

Lekkere felle sjaal en handschoenen erbij kopen en we zijn klaar voor de winter

En idd de Hema valt om het lijfje vaak te strak koop dus al standaart daar een maatje groter.
  vrijdag 16 september 2005 @ 20:49:05 #296
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30646478
Klein maar fijn toch Belana

Jolie eet rustig twee van deze borden met eten leeg dan heb je dat
pi_30647534
Ja, als ik zo'n mooi bord had zou ik ook wel goed eten Wat wordt ze al groot LB, 't gaat veel te hard !
  vrijdag 16 september 2005 @ 21:51:25 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_30648354
Ow wow, en ze eet zelf met een vork Jolietje

Liam heeft altijd goed en veel gegeten, is iets minder geworden, maar het is gewoon een dunne. De shirtjes van de HEMA geven dus geen problemen hier
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 16 september 2005 @ 22:24:54 #299
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30649506
Jep met vork en tegenwoordig ook met lepel en bij iedere hap zegt ze mmmmmmmmm of hap
pi_30649856
mooi bord inderdaad jolietje! en mooie jolietje uiteraard! (met héérlijke michelin-armpjes ) en die steeds maar weer krimpende kleertjes , lastig he. maar het komende jaar gaat het vast wat langzamer, althans zo ging 't hier bij Piet wel. die zit nu in 98-104. van broeken past ie vaak nog wel 92.

janneke, gefelicipoep! goed hoor! en grappig, gelijk op met Piet. die heeft 't van de week ook ineens doorgekregen. vanavond was ie te laat maar ja.

easy-going, kan sven inmiddels al springen trouwens? piet probeert het nog steeds maar het lukt voor geen (centi)meter. hij roept er wel heel hard 'en hop!' bij maar er lijkt wel lijm aan z'n schoenen te zitten.

en léon aan de stapjes, leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')