Ik denk daar ook aan maar ik wil ook niet degene zijn die alles afgehouden heeft. Ik neem zelf geen contact op. Doet hij dat wel dan zien we per keer wel wat we er mee doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Luchtbel ik ken niet heel de situatie en gaat me ook niets aan.. maar doe niets waar je jezelf niet goed bij voelt.. uiteindelijk draait het allemaal om jolie en daar wil jij het beste voor.. denk aan haar maar ook aan jezelf![]()
ik snap je helemaal en een boeman ben je nooit als je dat maar onthoudtquote:Op woensdag 7 september 2005 10:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik denk daar ook aan maar ik wil ook niet degene zijn die alles afgehouden heeft. Ik neem zelf geen contact op. Doet hij dat wel dan zien we per keer wel wat we er mee doen.
Hier ook "ervaring" met het plaszakje. Het zijn rot dingen en die kleintjes krijgen lelijke uitslag er van of hele gemene plekken. Ik heb ook staan janken hoor Jessie, het is echt gemeen spul. Wij doen tegenwoordig Djulin in zijn blote kont spelen en erbij blijven en zolang een potje er onder houden, het is een hele klus om het op te vangen dan, maar iig geen pijnlijke plekken meer en geen jankpartijen omdat het los getrokken moet worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:11 schreef jessie het volgende:
Luchtbel wat moeilijk lijkt me dat. En wat knap dat je er zo meer omgaat (ook al zal dat voor jou niet zo makkelijk voelen)
Gisteren hebben we voor Jans urine in moeten leveren omdat ze weer zomaar een dag koorts had. Urine was overgens goed. Maar wat zielig. Ze moest dan zo'n zakje aan dr plassert waar je het in op kan vangen. Daar zit een plaksticker op wat om haar plassertje gaat. Dat vond ze al heel vervelend. Bij t lopen trekt dat natuurlijk. Maar toen was die vol en moest hij er af. Ze heeft gegilt en gehuilt en ik heb meegeghuild. Dat deed zo ontzettend zeer. Ik heb er olie bij gebruikt en weet ik wat, maar moest hem er uiteindelijk toch aftrekken. Ik kon t niet. Geer heeft t gedaan terwijl Jans en ik huilde. Het is helemaal rood en je ziet waar het gezeten heeft enzo.
Hebben andere moeders zo'n ding wel eens gebruikt en hoe ging dat?
Als ik haar daarna moest verschonen wees ze naar de plassert en schudde heftig nee. Ze was als de dood dat ze weer zo'n zakje om moest. Ik heb haar belooft dat dat nooit meer hoeft. Al moet ik haar op een potje vastbinden om urine op te vangen, zo'n zakje nooit meer!
Hé, is ze net zo lang als Svenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef danosa het volgende:
Mijn "kleine" meid is alweer 14 kilo en 94 cm lang![]()
Dat hekje hebben we al al moet ik eerlijk bekennen dat het er alleen voor de hond staat stond, maar dit verhaal speelde bij mijn schoonouders. De deur naar de gang blijft daar nu dicht, maar schoonmoeder kennende staat er vanmiddag of vanavond ook een hekje.quote:Op donderdag 8 september 2005 13:38 schreef bixister het volgende:
zoë!griezel! maar wel knap hoor! tijd voor hekjes.
Ik vroeg ook nog aan d'r "moet je poepen?" daar werd volmondig 'ja' op geantwoord. En toen ik vroeg 'ga je op de pot poepen?' zei ze ook volmondig 'ja' en begon ze te stralen alsof ik een nieuw spelletje voorstelde..quote:Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef Belana het volgende:
Het was leuk geprobeerd natuurlijk ETAls ze nou ff Iris na gaan doen allemaal
Jessie, wat een muts die assistent, belachelijk gewoon! Laat d'r barsten! Ik hoop dat de kuur snel helpt
Dat lijkt me ook, ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef bixister het volgende:
ook een positieve benadering kan dus 'faalangst' opleveren als ik dat al uit zo'n klein voorbeeld mag concluderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |