abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2005 @ 10:38:20 #151
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30346573
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Luchtbel ik ken niet heel de situatie en gaat me ook niets aan.. maar doe niets waar je jezelf niet goed bij voelt.. uiteindelijk draait het allemaal om jolie en daar wil jij het beste voor.. denk aan haar maar ook aan jezelf
Ik denk daar ook aan maar ik wil ook niet degene zijn die alles afgehouden heeft. Ik neem zelf geen contact op. Doet hij dat wel dan zien we per keer wel wat we er mee doen.
  woensdag 7 september 2005 @ 10:45:18 #152
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30346775
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:38 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik denk daar ook aan maar ik wil ook niet degene zijn die alles afgehouden heeft. Ik neem zelf geen contact op. Doet hij dat wel dan zien we per keer wel wat we er mee doen.
ik snap je helemaal en een boeman ben je nooit als je dat maar onthoudt
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30347447
Dat lijkt me wel een goede manier Luchtbel.

Jessie wat vervelend, beterschap voor Janneke!
  Jubileum moderator woensdag 7 september 2005 @ 20:18:44 #154
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30364658
Jessie, wat bij Eva altijd helpt als ze die zakjes heeft gehad is het insmeren met calendula zinkzalf.
Het geneest dan heel snel. Het zijn inderdaad vervelende rotdingen die zakjes.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 7 september 2005 @ 20:36:50 #155
24188 Belana
kloon van belana
pi_30365358
LB, een vriendin van mij haar zoontje is inmiddels 11 en die heeft zijn vader nooit gezien. zeker eerst ook omdat mijn vriendin dat niet wilde. Ze zal het nog steeds niet stimuleren, aangezien dat ook een "foute man" is, maar inmiddels kiest hij er zelf ook voor. Het is een moeilijke situatie, maar ik denk niet dat Jolie jou ooit iets kwalijk zou nemen.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 7 september 2005 @ 20:52:49 #156
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30365885
Wat dat betreft kan ze misschien beter snel doorhebben hoe de vork in de steel zit.....maar ja het is ook een beetje risico enzo. Ik ken hem wel door en door dus weet wel hoe z'n bui is nou ja, het moet maar.

Jolie heeft vandaag bij de oppas gevochten met een ander kindje hoorde ik. Ze heeft een blauwe plek op d'r arm
pi_30365951
quote:
Op woensdag 7 september 2005 09:11 schreef jessie het volgende:
Luchtbel wat moeilijk lijkt me dat. En wat knap dat je er zo meer omgaat (ook al zal dat voor jou niet zo makkelijk voelen)

Gisteren hebben we voor Jans urine in moeten leveren omdat ze weer zomaar een dag koorts had. Urine was overgens goed. Maar wat zielig. Ze moest dan zo'n zakje aan dr plassert waar je het in op kan vangen. Daar zit een plaksticker op wat om haar plassertje gaat. Dat vond ze al heel vervelend. Bij t lopen trekt dat natuurlijk. Maar toen was die vol en moest hij er af. Ze heeft gegilt en gehuilt en ik heb meegeghuild. Dat deed zo ontzettend zeer. Ik heb er olie bij gebruikt en weet ik wat, maar moest hem er uiteindelijk toch aftrekken. Ik kon t niet. Geer heeft t gedaan terwijl Jans en ik huilde. Het is helemaal rood en je ziet waar het gezeten heeft enzo.
Hebben andere moeders zo'n ding wel eens gebruikt en hoe ging dat?
Als ik haar daarna moest verschonen wees ze naar de plassert en schudde heftig nee. Ze was als de dood dat ze weer zo'n zakje om moest. Ik heb haar belooft dat dat nooit meer hoeft. Al moet ik haar op een potje vastbinden om urine op te vangen, zo'n zakje nooit meer!
Hier ook "ervaring" met het plaszakje. Het zijn rot dingen en die kleintjes krijgen lelijke uitslag er van of hele gemene plekken. Ik heb ook staan janken hoor Jessie, het is echt gemeen spul. Wij doen tegenwoordig Djulin in zijn blote kont spelen en erbij blijven en zolang een potje er onder houden, het is een hele klus om het op te vangen dan, maar iig geen pijnlijke plekken meer en geen jankpartijen omdat het los getrokken moet worden.
voor jou en Janneke
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2005 @ 21:08:38 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_30366600
ik heb dat bij luca ook ooit moeten doen.
ik heb er nooit bij stilgestaan dat dat pijn zou kunnen doen
hij heeft in ieder geval nooit iets laten merken
pi_30367800
wat vervelend zeg Jessie, als ik je verhaal zo lees had ik ook mee staan janken hoor.
En het is ook zo moeilijkuit te leggen waarom je ze pijn doet. bah!

Guinevere dat peutergym bij jullie klinkt er gleuk. Vrijdag ben ik vrij en ga ik even contact zoeken met de vensterschool hier, ff kijken of ze het nu nog in hun activiteitenplan hebben. Hoe zit het overigens met puppyzwemmen, mag je daar zomaar mee beginnen of kan dat alleen als je vanaf baby af aan al bent geweest. En ik zag hier ook muziek op schoot we moeten straks keizen dus, maar ik hoop op peutergym.

Mijn "kleine" meid is alweer 14 kilo en 94 cm lang ze klets ons de oren van het hoofd mama wat is dat, wat ga je doen 'k heb de waaromvraag nog niet gekregen
  woensdag 7 september 2005 @ 22:09:20 #160
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30369510
Ze doet me aan Jolietje denken met dichtgeknepen oogjes en opgetrokken neusje Fijn dat het zo goed gaat!
pi_30369689
ze is echt lang inderdaad danosa! maar ze past ook nog in 't befaamde badje zie ik.
(offtopic maar neusje optrekken bij het lachen doet anna sinds een paar weken ook, zo grappig!)
pi_30369922
arme janneke met dat stomme plakzakje. hopelijk is de irritatie snel weg.

LB, ergens ook wel fijn dat jolie's vader nu wat meer interesse in haar toont toch. ook al weet je dat het waarschijnlijk maar een tijdelijke opleving is. maar wel lastig regelen natuurlijk, ik zou ze ook geen moment uit 't oog willen verliezen.
pi_30371472
Vandaag had de papa van Zoë het hart in de keel zitten. We zitten met zijn allen lekker in de tuin na het eten, maar ik moest even naar het toilet. Terwijl ik daar zit met broek op de enkels hoor ik dat er iets of iemand me achterna komt sjokken (gangdeur moest openblijven omdat we anders de deurbel niet kunnen horen). Ik dacht eerst dat het onze hond was, maar even later hoorde ik het bekende Zoë-gebrabbel. Ze was me dus achterna gekropen (lopen kan ze wel maar doet ze niet).

Ik heb maar snel de boel afgeknepen en de WC afgegaan, kon ik Zoë nergens zien, alleen wel de hond onderaan de trap, erg onrustig/bezorgd. En Zoë? Ze was al halverwege op de trap!!

Ze groeien ook zo snel, die koters
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_30372014
quote:
Op woensdag 7 september 2005 21:34 schreef danosa het volgende:
Mijn "kleine" meid is alweer 14 kilo en 94 cm lang
Hé, is ze net zo lang als Sven alleen is hij iets lichter
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_30385105
zoë! griezel! maar wel knap hoor! tijd voor hekjes.

morgen gaan we met de kindjes kennismaken bij hun nieuwe kinderdagverblijf. ik ben erg benieuwd hoe piet het zal vinden. anna voegt zich denk ik wel, die is nog zo klein. maar piet die zal 't eerst best ff moeilijk krijgen vrees ik.
pi_30385388
Zoë zo papa laten schrikken !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_30386236
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:38 schreef bixister het volgende:
zoë! griezel! maar wel knap hoor! tijd voor hekjes.
Dat hekje hebben we al al moet ik eerlijk bekennen dat het er alleen voor de hond staat stond, maar dit verhaal speelde bij mijn schoonouders. De deur naar de gang blijft daar nu dicht, maar schoonmoeder kennende staat er vanmiddag of vanavond ook een hekje.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_30397735
Wat schrik je dan he rotdog!!!

Janneke heeft toch een blaasontsteking. Pfff wat een gedoe. Er was gekeken bij de dokter zelf en daar zagen ze niks en dus zouden ze t voor de zkerheid nog even op de kweek zetten. Ik kon dus gisteren na 2 en bellen. Maar aangezien haar plasje er uit zag als water dacht ik dat zal wel meevallen en ben dus gisteren vergeten te bellen.
Bel ik vandaag en ja hoor blaasontsteking. Zegt die trutassistente nog ff dat ik gisteren al had moeten bellen en dat het echt wel belangrijk is dat ze dat kuurtje krijgt en dat ze nog maar 2 is bla bla bla. Effe mij het ontaarde moedergevoel aanlullen. Nou dacht t niet, t mensje vergat effe dat het urineonderzoek op eigen initiatief was en dat we al een tijdje leuren met Jans dr koortsjes van 1 dag. Muts
Maar goed ga ik t kuurtje halen heel gedoe over t receptje dokter bij gehaald enzo. Stond er 250 mg van dat produkt maar dat is dus verandert naar 125 mg. Heb de apothekersassistente maar even hartelijk bedankt voor haar oplettendheid.
Gelukkig vind Jans t mierzoete drankje helemaal te gek en zuig het met plezier uit t spuitje.
Het grote nadeel na t kuurtje moeten we weer urine wegbrengen. Hopelijk doet ze dan wat op t potje want die plakzakjes wil ik haar echt niet meer aandoen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30397970
Misschien had die trutassistente zelf even kunnen bellen om je te waarschuwen! Zij wist het notabene
Nou hopelijk is Jans er heel snel weer vanaf. Sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator donderdag 8 september 2005 @ 20:47:06 #170
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30398470
Jeetje wat een vreemde assistente Jessie Dat ze dan zelf inderdaad niet even bellen zeg! Wel sneu een blaasontsteking, maar gelukkig vind ze het drankje lekker.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 8 september 2005 @ 21:51:14 #171
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30401070
wat een doos van een assistente Jessie..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 8 september 2005 @ 21:57:13 #172
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30401334
Arme Janneke, een blaasontsteking en dan ook nog nare zakjes om de urine op te vangen.
Misschien wil ze na het kuurtje wel een keertje op het potje plassen. Als je haar er vaak opzet kan je misschien geluk hebben.

En Zoë kruipt al de trap op. Grote meid, hoor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:41:41 #173
3011 E.T.
pi_30403042
Saskia geeft tegenwoordig aan dat ze gaat poepen: "poep" en grijpt vervolgens naar d'r luier en vervolgens wordt d'r hoofd rood en puilen d'r oogjes uit
Nou dacht ik vanmiddag 'slim' te zijn en haar na deze melding op de pot te zetten.. Nou mooi niks! Ze bleef keurig zitten, maar poepen ho maar.
En toen ze vanvond naar bed ging had ze dus nog steeds niet gepoept. Moet ik niet te vaak doen dus zolang ze het 'ophoudt' op de pot.. straks gaat 't nog hartstikke vast zitten, ze moet er al best moeite voor doen om 't naar buiten te werken (getuige het rode hoofd, uitpuilende ogen en zweet op d'r voorhoofd.. en vergeet 't gekreun niet hierbij).

Het leek zo mooi... (ze is ook nog maar zo klein.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:44:25 #174
24188 Belana
kloon van belana
pi_30403145
Het was leuk geprobeerd natuurlijk ET Als ze nou ff Iris na gaan doen allemaal

Jessie, wat een muts die assistent, belachelijk gewoon! Laat d'r barsten! Ik hoop dat de kuur snel helpt
stormy waters...
sailin'
  donderdag 8 september 2005 @ 22:59:41 #175
3011 E.T.
pi_30403669
quote:
Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef Belana het volgende:
Het was leuk geprobeerd natuurlijk ET Als ze nou ff Iris na gaan doen allemaal

Jessie, wat een muts die assistent, belachelijk gewoon! Laat d'r barsten! Ik hoop dat de kuur snel helpt
Ik vroeg ook nog aan d'r "moet je poepen?" daar werd volmondig 'ja' op geantwoord. En toen ik vroeg 'ga je op de pot poepen?' zei ze ook volmondig 'ja' en begon ze te stralen alsof ik een nieuw spelletje voorstelde..
Naja, het zitten op de pot was best een leuk spelletje natuurlijk, ondertussen lekker met je luierbroekje en korte broek rommelen
En voorlopig is dat hele 'pot-gebeuren' ook gewoon een spelletje natuurlijk
  donderdag 8 september 2005 @ 23:00:12 #176
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30403690
Hopelijk slaat die kuur gauw aan Jessie zo naar voor zo'n kleine meid

E.T dat meissie is spontaan verstopt durft nooit weer

Zoë heeft vandaag de apk-keuring weer goed doorstaan 82 cm en 12,1 kg terwijl ik haar zwaarder had verwacht Kregen wel gelijk een brief mee voor overgewicht bij peuters aangezien er erfelijkheid mee speelt met overgewicht (wie wij nee toch ). Ze zag er niet dik uit ofzo maar voor de zekerheid geven wij u deze papieren mee Nou ja bedankt dan maar denk je dan, voor de rest een heerlijke rustige ondernemende dame. Met 18 mnd mogen we weer want bij deze leeftijd komen er toch steeds meer ouders met vragen over driftigheid van peuters en hoe ze daar het beste mee om moeten gaan. Ach dan gaan we toch weer
  donderdag 8 september 2005 @ 23:02:39 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_30403770
Whahahahahaha ET, ik weet niet hoe Saskia is, maar Liam zegt op dit moment overal "ja" op, dat vind ie leuk ofzo whahahahaha, werkt niet altijd zo helaas
stormy waters...
sailin'
pi_30403867
Rottdog, als het je geruststelt: pas vanaf 2 jr is er enigszins sprake van een voorspellende factor en mag het 'overgewicht' worden genoemd; overgewicht met 4 jr is een grotere risicofactor (dan kun je er beter wel wat aan doen -> niet afvallen maar gewicht gelijk proberen te houden, en gezond leven ed).
Sprak * poemojn als moeder van 81cm en 12,5 kilo Myrthe.

ET wat leuk dat ze dat nu begint aan te geven!

Jessie hopelijk knapt Janneke snel op!
  donderdag 8 september 2005 @ 23:49:30 #179
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30405611
Hehe E.T. optimist!
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:08:42 #180
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30406321
Ik heb hier een Baby van 10 kilo, 73 cm... Maar geen foldertje meegekregen
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_30406883
Ik ook niet, maar ik heb bij het vorige bezoek duidelijk gemaakt dat ik 't geen overgewicht vind, pas vanaf 2 jr, etc en weet niet of ze dat noteren. (Andere dingen kan ik elk bezoek opnieuw vertellen, geen idee of dat in de dossiers komt.)

Vinden jullie kinderen het vervelend om iets 'fout' te doen? Die indruk geeft Myrthe soms. Bijv als ze per ongeluk haar bord spaghetti op de grond gooit (vanavond). Ze zet haar beker ook steeds netjes op een onderzettertje als dat gebruikelijk is (zoals bij mijn ouders), als ze omvalt tijdens het lopen gaat ze ook snel een kruimeltje op de grond bekijken, alsof ze wil camoufleren dat ze haar evenwicht verliest.. Ze komt soms wat 'precies' over zegmaar.
  vrijdag 9 september 2005 @ 00:39:18 #182
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30407118
Nee, ik ken het niet, maar dat zegt meer over mijn kinderen als over mij, helaas (ben nogal een strenge moeder ). Ik denk dat Myrthe nu op de leeftijd komt dat je gaat zien dat karakter de overhand krijgt.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_30416545
Dat denk ik dan ook. Het is ook niet echt mijn gewoonte om enorm driftig te worden als ze zoiets doet, dus ik kan me niet voorstellen dat mijn manier van reageren de aanleiding ervoor is.
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:50:19 #184
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30418534
Ik herken dat heel erg van Jasper poemojn, die durft nu nog steeds geen antwoord op mijn vragen te geven omdat hij bang is dat ik boos word, omdat hij misschien wel het verkeere antwoord zou hebben gegeven.
Tom is heel anders, die vind alles best en is niet zomaar ergens van onder de indruk
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_30418827
Ja, dat zijn gedachtenkronkels waarmee ze het zichzelf moeilijk kunnen maken he.. probeer jij die te voorkomen of laat je het gaan? Bijv ze stootte per ongeluk haar bord van het blad van haar kinderstoel omdat ze wat spaghetti op haar vorkje wilde schuiven en te hard duwde. Bord ligt ondersteboven op de grond, spaghetti dus overal verspreid, en ik heb het maar opgeruimd en ben met het toetje begonnen (man en ik waren al klaar). Als zij dan een beetje doorredeneert kan het overkomen als straf, want ze krijgt haar bord niet terug en mag haar spaghetti dus niet opeten van me omdat ze het op de grond heeft gegooid. Zoiets kun je niet echt voorkomen denk ik.
(Zulke kronkels had ik vroeger dus zelf. )
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2005 @ 13:11:43 #186
7074 moussy
kuttekop
pi_30419201
Oeh, Cas kán ook zo zijn, meestal niet Maar dat van dat bord is zeer herkenbaar. Cas krijgt dan gewoon weer een nieuw beetje eten op een bordje.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:13:37 #187
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30419251
Ik laat het een beetje op z`n beloop. Wel prijs ik hem bij alles wat goed gaat en als hij dan een ongelukje heeft "negeer" ik dat. Ik maak er geen ophef over iig.
Het is heel lastig, ik herken er een hoop in van mezelf van vroeger en weet nog hoe verloren ik me soms voelde omdat niemand sscheen te begrijpen hoe ik me voelde.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_30419260
Dat was al op. Maar ik kan in t vervolg wel haar bord minder vol scheppen natuurlijk, dan is er nog een reserve.

Coolbabe dat heb ik dus ook. Maar we zien verder wel hoe het loopt.
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2005 @ 13:21:23 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_30419488
Meer gaan koken om zulke dingen te voorkomen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:23:59 #190
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30419570
Ik kook al standaard voor 6 personen, gezien de hoeveelheid eten die Tom dagelijks tegen de muur aankwakt
pi_30419698
ja, piet heeft ook wel van die trekjes poemojn. zo had ik 'm laatst weer een keer op het potje gezet nadat hij in het zwembadje buiten was geweest. een vorige keer was 't zo immers gelukt dus ik dacht we wagen 't er weer eens op. ik liep even naar binnen en toen ik terug kwam was hij 'stiekem' water uit het badje in 't potje aan het hevelen. ik moest er wel om lachen maar ik vond 't ook wel wat sneu, alsof hij bang was dat het niet goed was als er geen plasje in zou zitten. misschien toch iets te hard gejuicht die paar keer dat 't goed ging. ook een positieve benadering kan dus 'faalangst' opleveren als ik dat al uit zo'n klein voorbeeld mag concluderen.

piet vond 't vanmorgen hartstikke leuk bij het kinderdagverblijf. hij heeft er ruim een uur (zonder mij) meegespeeld nadat ik er eerst nog een tijdje bij was. hij was helemaal verhit en moe na afloop (ze hebben vooral buiten gespeeld en heel hard op auto's rondgereden) maar hij heeft het in ieder geval echt naar z'n zin gehad, daar ben ik erg blij om. komende vrijdag een halve dag en daarna een hele vrijdag. vanaf 1 oktober gaan ze dan zowel woensdag als vrijdag. tot die tijd vangen opa & oma's de woensdag nog op (naast de donderdag die ze toch al gaan doen). anna had 't overigens ook erg naar haar zin bij de babygroep (maar dat hoort natuurlijk eigenlijk in 't babytopic).
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:35:06 #192
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_30419944
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 13:28 schreef bixister het volgende:
ook een positieve benadering kan dus 'faalangst' opleveren als ik dat al uit zo'n klein voorbeeld mag concluderen.
Dat lijkt me ook, ja.
Misschien 'gewoon' niet denken in "goed" en "fout"?

Hmmm, dat klinkt ook dom. En niet te doen natuurlijk. Maar toch denk ik dat als je dat probeert uit te blokken, dat het 't meeste oplevert...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:37:52 #193
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30420035
Voortaan dus alleen nog maar "gemiddelde" emoties toelaten, lekker overzichtelijk
Hmoah, ik denk dat het ook een kwestie is van aanwennen voor ze, je kunt moeilijk overal rekening mee houden omdat ze heel misschien eens ergens een probleem mee zouden kunnen krijgen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:42:14 #194
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_30420176
Is ook zo, Coolbabe. Maar toch... Proberen vooral de eigenheid van een kindje te waarderen kan wel toch? En dus misschien ook die trekjes die jullie omschrijven zien als typisch "naam kindje"?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:45:17 #195
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30420284
Oh maar dat doe ik ook wel hoor Sugar :-)
Ik ga gewoon met hem om, zonder zijden handschoentjes aan want maar prijs hem net ff wat vaker dan normaal, in de hoop daarmee zijn zelfvertrouwen te laten groeien
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:56:49 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_30420665
Ik snap je! En ging er ook helemaal vanuit dat je dat ook doet, hoor!
pi_30420687
Zo min mogelijk normen/eisen stellen omdat het kind aan zichzelf al ruim voldoende eisen stelt bedoel je Sugar? Klinkt ook wel logisch. Misschien zijn er zelfs wel boekjes over.

Bix, fijn dat het zo goed ging op het kdv!
En wat origineel van Piet om er water in te gieten.
pi_30420852
Lastig lijkt me dat voor de kinderen en als ouder ook. Hier is me dat nog niet zo opgevallen.

Wat een ochtend
Vanmorgen met de meiden naar oma. Word Janneke daar ineens niet lekker. Voelt een beetje warm word wit krijgt hoofdpijn. En na 20 minuten spuugt ze alles onder. Zichzelf, mij en de plek waar we zitten natuurlijk.
Naar huis gebeld vanwaar Geer de dokter gebeld heeft en langs kon komen. We moesten gelijk stoppen met de kuur en proberen van de week nog wat urine op te vangen, maar dan in een potje. Volgens mijn huisarts zijn die zakjes ondingen (duh ) maar ze zijn ook nog eens niet secuur. Doordat je zo'n zakje langer om laat zitten komen er ook meer bacterien in. Dus wie weet valt die blaasontsteking wel mee volgens hem. We hebben wel een vervangend kuurtje gehad voor als ze ineens koorts krijgt. Dan moeten we die alsnog gaan halen. Ze kreeg vanmorgen ook heftige hoofdpijn, maar dat was volgens de dokter ook een bijwerking. Wat een zooi dan he zo'n kuurtje.
Nu maar hopen dat ze van de week een plasje wil doen op de pot. Ze ligt gelukkig nu te slapen. Ze ziet erg witjes en wil t liefst de hele dag in me zitten.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:04:14 #199
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_30420931
Ja, of ruim kijken. Wat doet een kind? Misschien is er aan sommige foute dingen wel heel veel knaps en andersom? En boekjes daarover vind ik best interessant, hoor!
Ik weet niet. De zwart-witte scheidslijn minder leggen ofzo? Niet dat jullie die hebben, maar daar zit ik nu zelf gewoon over te denken. Of juist het niet erg, rot of wat dan ook vinden dat kindjes onzeker of faalangstig zijn?
  † In Memoriam † vrijdag 9 september 2005 @ 14:05:49 #200
43556 miss_dynastie
pi_30420985
Jee, wat sneu weer voor Janneke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')