Waar heb jij de hele dag uitgehangen?quote:
duhhhhhhhquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar heb jij de hele dag uitgehangen?![]()
Vast en zeker Imberr achternaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar heb jij de hele dag uitgehangen?![]()
na apertquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Vast en zeker Imberr achterna
Bassie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoi hoi hoi!!!
ADRIAANTJEEEEEEEEEEEEEEE
Ga je vanavond nog op stap ?quote:
Zo geraffineerd als in GC gaat het hier niet hoor.quote:
Dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo geraffineerd als in GC gaat het hier niet hoor.![]()
vla bij de bakkerij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef Eix het volgende:
Ik was niet bij Imberr hoor.
Ik ben in de stad geweest, bij de bakker een vlaatje gekocht en Frieten gaan halen bij de frituur. Ok?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef -Mo- het volgende:
Gékkenhuis
Reitz ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef Eix het volgende:
Ik ben in de stad geweest, bij de bakker een vlaatje gekocht en Frieten gaan halen bij de frituur. Ok?
De hele dag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef Eix het volgende:
Registreer je even, dan kan de rest ook zien wie er heeft aangepast.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
ok jij wint dus. ik heb wel de Wiki aangepast dus
Daar heb je echt van die wereldse TT's en OP's.quote:
Ik heb al eens geprobeert om een OP te maken, mja als hun het niet gaan gebruiken dan nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De hele dag?![]()
[..]
Registreer je even, dan kan de rest ook zien wie er heeft aangepast.![]()
[..]
Daar heb je echt van die wereldse TT's en OP's.![]()
ik ben al bekend, heb alleen niet ingeloggedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De hele dag?![]()
[..]
Registreer je even, dan kan de rest ook zien wie er heeft aangepast.![]()
[..]
Daar heb je echt van die wereldse TT's en OP's.![]()
Doe er eens 1 maken voor DASOOquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb al eens geprobeert om een OP te maken, mja als hun het niet gaan gebruiken dan niet
Op zo'n fiets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben al bekend, heb alleen niet ingelogged![]()
Ik heb het er ook eens geprobeerd, DH had meteen weer wat te mekkeren dat het niet goed was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb al eens geprobeert om een OP te maken, mja als hun het niet gaan gebruiken dan niet
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
DH had meteen weer wat te mekkeren dat het niet goed was.![]()
![]()
Die is er al johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe er eens 1 maken voor DASOO
En hoe zou dat nou komen.quote:
Smilieposts zijn zooo not done he.quote:
ooh.. *proest* nog niet gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die is er al joh![]()
Alleen achter de schermen wordt gewerkt aan een betere OP![]()
Wanneer die af is, is nog niet helemaal duidelijk
Ja,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op zo'n fiets.
[..]
Ik heb het er ook eens geprobeerd, DH had meteen weer wat te mekkeren dat het niet goed was.![]()
![]()
[eerie][eerie]quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Smilieposts zijn zooo not done he.
zo beter dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik probeerde geen kliekje te maken.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. *proest* nog niet gezien![]()
DD checkt de fotoboek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik word gewoon zowaar begroet!![]()
Hey Dubbel D.!!!!![]()
Ehm sorry, maar waar moet ik dan mn vla halen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
vla bij de bakkerij.
ik haal mijn wortels bij de slager!
Nog steeds hier?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
ok jij wint dus. ik heb wel de Wiki aangepast dus
Dat je daar uberhaupt niet iemand voor hebt, die boodschappen voor je doet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm sorry, maar waar moet ik dan mn vla halen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |