Waar heb jij de hele dag uitgehangen?quote:
duhhhhhhhquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar heb jij de hele dag uitgehangen?![]()
Vast en zeker Imberr achternaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar heb jij de hele dag uitgehangen?![]()
na apertquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef brainster het volgende:
[..]
Vast en zeker Imberr achterna
Bassie!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoi hoi hoi!!!
ADRIAANTJEEEEEEEEEEEEEEE
Ga je vanavond nog op stap ?quote:
Zo geraffineerd als in GC gaat het hier niet hoor.quote:
Dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo geraffineerd als in GC gaat het hier niet hoor.![]()
vla bij de bakkerij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef Eix het volgende:
Ik was niet bij Imberr hoor.
Ik ben in de stad geweest, bij de bakker een vlaatje gekocht en Frieten gaan halen bij de frituur. Ok?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef -Mo- het volgende:
Gékkenhuis
Reitz ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef Eix het volgende:
Ik ben in de stad geweest, bij de bakker een vlaatje gekocht en Frieten gaan halen bij de frituur. Ok?
De hele dag?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef Eix het volgende:
Registreer je even, dan kan de rest ook zien wie er heeft aangepast.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
ok jij wint dus. ik heb wel de Wiki aangepast dus
Daar heb je echt van die wereldse TT's en OP's.quote:
Ik heb al eens geprobeert om een OP te maken, mja als hun het niet gaan gebruiken dan nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De hele dag?![]()
[..]
Registreer je even, dan kan de rest ook zien wie er heeft aangepast.![]()
[..]
Daar heb je echt van die wereldse TT's en OP's.![]()
ik ben al bekend, heb alleen niet ingeloggedquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De hele dag?![]()
[..]
Registreer je even, dan kan de rest ook zien wie er heeft aangepast.![]()
[..]
Daar heb je echt van die wereldse TT's en OP's.![]()
Doe er eens 1 maken voor DASOOquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb al eens geprobeert om een OP te maken, mja als hun het niet gaan gebruiken dan niet
Op zo'n fiets.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben al bekend, heb alleen niet ingelogged![]()
Ik heb het er ook eens geprobeerd, DH had meteen weer wat te mekkeren dat het niet goed was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik heb al eens geprobeert om een OP te maken, mja als hun het niet gaan gebruiken dan niet
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
DH had meteen weer wat te mekkeren dat het niet goed was.![]()
![]()
Die is er al johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe er eens 1 maken voor DASOO
En hoe zou dat nou komen.quote:
Smilieposts zijn zooo not done he.quote:
ooh.. *proest* nog niet gezienquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die is er al joh![]()
Alleen achter de schermen wordt gewerkt aan een betere OP![]()
Wanneer die af is, is nog niet helemaal duidelijk
Ja,quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Op zo'n fiets.
[..]
Ik heb het er ook eens geprobeerd, DH had meteen weer wat te mekkeren dat het niet goed was.![]()
![]()
[eerie][eerie]quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Smilieposts zijn zooo not done he.
zo beter dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik probeerde geen kliekje te maken.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. *proest* nog niet gezien![]()
DD checkt de fotoboek.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik word gewoon zowaar begroet!![]()
Hey Dubbel D.!!!!![]()
Ehm sorry, maar waar moet ik dan mn vla halen?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
vla bij de bakkerij.
ik haal mijn wortels bij de slager!
Nog steeds hier?!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:
ok jij wint dus. ik heb wel de Wiki aangepast dus
Dat je daar uberhaupt niet iemand voor hebt, die boodschappen voor je doet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Ehm sorry, maar waar moet ik dan mn vla halen?![]()
Er is een verschil tussen vla en vlaai, mijn bestequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Eix het volgende:
[..]
oi bonje met het meidje van PUB..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef brainster het volgende:
[..]Schandalig! Wie weet ziet IJsmeis het wel!
Zeg, dat was mn lunch ja. Dat koop je vers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt niet iemand voor hebt, die boodschappen voor je doet.![]()
Ik zie alles!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef brainster het volgende:
Wie weet staat daar vanaf nu een ban opquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef brainster het volgende:
nog niet, ik moet toch maar eens gaan kijken geloof ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Johgekkie
![]()
Nog wensen voor de OP?
Vla? Hier noemen we zoiets pudding.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen vla en vlaai, mijn beste
Dilemma for sure!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg, dat was mn lunch ja. Dat koop je vers.
Ik heb trouwens nu n meisje wat me met kort haar leuker vind. Wat nu, ik vind langer haar veel cooler.![]()
Dilemma.![]()
Okequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog niet, ik moet toch maar eens gaan kijken geloof ik.![]()
\Precies, doe begrieps ut!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vla? Hier noemen we zoiets pudding.
En vlaai is vla !
Oh god. Einde van de rust gok ik.quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En de enige blauwe die nog binnen 1 minuut reageert.. het leeftijdsverschil is duidelijk![]()
Doen jullie nooit saus op de frieten ? want eergister was me moeder naar rotterdam gegaan en vroeg ze of ze frieten over haar saus kon hebben maar die gast wist niet wat ze bedoeldequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En vlaai is vla !
Leeftijdsverschil tussen wie? En waarom?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En de enige blauwe die nog binnen 1 minuut reageert.. het leeftijdsverschil is duidelijk![]()
vlaatje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:04 schreef Eix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh god. Einde van de rust gok ik.
Frieten over haar saus?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Doen jullie nooit saus op de frieten ? want eergister was me moeder naar rotterdam gegaan en vroeg ze of ze frieten over haar saus kon hebben maar die gast wist niet wat ze bedoelde
Idd, vla... Wie zegt nu vla tegen pudding.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En vlaai is vla !
En dan maar denken dat ik hier de rust vondquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh god. Einde van de rust gok ik.
Ik woon niet in Rotterdamquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Doen jullie nooit saus op de frieten ? want eergister was me moeder naar rotterdam gegaan en vroeg ze of ze frieten over haar saus kon hebben maar die gast wist niet wat ze bedoelde
Over het algemeen met de andere mods.. die zijn niet meer zo snel. (net als ik trouwens)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil tussen wie? En waarom?!
Zeg ijsmeis. Waarom doe jij altijd het onderstaande:quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leeftijdsverschil tussen wie? En waarom?!
Vla is vla.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En vlaai is vla !
ik heb nog geen rust gevondenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan maar denken dat ik hier de rust vond
gewenning.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg ijsmeis. Waarom doe jij altijd het onderstaande:
Bagger, slotje, ban!
In plaats van:
Bagger, slotje, ban!![]()
Ach, Brechtje is 14 ( ? ) . Dus die is nog sneller danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Over het algemeen met de andere mods.. die zijn niet meer zo snel. (net als ik trouwens)
iedere mod zijn afwijkingquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bagger, slotje, ban!
In plaats van:
Vroegâh was het rustig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan maar denken dat ik hier de rust vond
Te erg voor woordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb nog geen rust gevonden
Toch raar dat jullie dat in nederland niet kennenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik woon niet in Rotterdam!
Maar ik doe saus over mijn macaroni.
kinderen uitgezonderd danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, Brechtje is 14 ( ? ) . Dus die is nog sneller dan!
Aangezien de smiley nog bij de zin hoort.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bagger, slotje, ban!
In plaats van:
Laten we alsjeblieft niet over Brechtje beginnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach, Brechtje is 14 ( ? ) . Dus die is nog sneller dan!
quote:
Toen de melkboer nog met paard en wagen kwam (en ja, dat heb ik nog meegemaakt, maar dat was meer het feit dat het de laatste melkboer in Eindhoven was die dat nog deed, niet omdat ik zo oud ben of zo)quote:
Ik ken wel "frietsaus" maar dat is gewoon 'gezonde' mayonaise.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Toch raar dat jullie dat in nederland niet kennenveel lekkerder zuurvlees over je frietjes
![]()
Weet jequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Toen de melkboer nog met paard en wagen kwam (en ja, dat heb ik nog meegemaakt, maar dat was meer het feit dat het de laatste melkboer in Eindhoven was die dat nog deed, niet omdat ik zo oud ben of zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |