op het dartbordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb een poster van hem op mijn kamer.
dartbord.quote:
Maar die neuk jij nietquote:
PIquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef Molluck het volgende:
sepo met PI
Zoveel geld heb je vast niet op je banrekening als puberquote:
Dat zijn die plaatjes boven je post, waardoor je moeite moet doen voor je een post plaatst, en eerst op reageren moet drukken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:01 schreef B_BOY het volgende:
wat een sletjes hier anders gaat het ff hard. maarre christiaan ik had eik wel ff een uitgebreide uitleg verwacht over het verschijnsel PI's. waar is die uitleg?
Ik verdien aan allerlei duistere zaakjes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zoveel geld heb je vast niet op je banrekening als puber![]()
Je mag hier best komen hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Je mist nog 2 topics in je historie.
Ik typ altijd eerst wat dan druk ik op preview en voeg de PI toequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat zijn die plaatjes boven je post, waardoor je moeite moet doen voor je een post plaatst, en eerst op reageren moet drukken.
Zeg gewoon dat ik die lekkere vrouw moet voorstellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik verdien aan allerlei duistere zaakjes.
Of FokToolsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik typ altijd eerst wat dan druk ik op preview en voeg de PI toe![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ik die lekkere vrouw moet voorstellen
phew.. ik vraag me alleen wat ik hier zou moeten doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je mag hier best komen hoor
Wulpse tienermeisjes scoren.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
phew.. ik vraag me alleen wat ik hier zou moeten doen![]()
PI's gebruiken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
phew.. ik vraag me alleen wat ik hier zou moeten doen![]()
matige uitleg maar ik vind het goed genoeg voor nu.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat zijn die plaatjes boven je post, waardoor je moeite moet doen voor je een post plaatst, en eerst op reageren moet drukken.
Waar staat dat dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:04 schreef freiss het volgende:
Welke lolbroek heeft trouwens "sufferds" aan de OP toegeveogd? Die heb ik dus ff weggehaald.
Je hebt FireFox neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
matige uitleg maar ik vind het goed genoeg voor nu.
En je postaantal opkrikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. ok dan.. dat lukt me nog wel.
Ken je het principe Wiki niet dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
El Maikel vuile klere lijer jij hebt mij uit de op gehaald en je zelf er voor in de plaats gezet!
De oprichter van PUB Slowchat wat doe je?![]()
Ik heb je er weer in gezet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
El Maikel vuile klere lijer jij hebt mij uit de op gehaald en je zelf er voor in de plaats gezet!
De oprichter van PUB Slowchat wat doe je?![]()
oeh.. daar heb ik gisteren ook hard aan gewerkt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En je postaantal opkrikken.
LOL ik zie het. Ik heb het niet gedaan.quote:
Goed levensdoel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oeh.. daar heb ik gisteren ook hard aan gewerkt.
Editslet!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
thnx![]()
Mag ik op de plek van El maikel?![]()
Vertelquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ken je het principe Wiki niet dan?
En vakanties.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach, voor de weekeinden is het prima hoor.
Het werk van anderen verneuken.quote:
Je staat er gewoon op de nog lege plekken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
thnx![]()
"Goh wat jammer":')quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef B_BOY het volgende:
ik zie trouwens dat topic 150 niet uitgebreid is gevierd.![]()
En dat doet wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het werk van anderen verneuken.
Knuffel een treinquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
thnx![]()
Maar hij heeft mij er uit gegooidquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef freiss het volgende:
[..]
Je staat er gewoon op de nog lege plekken.
Wel blijven posten hèquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zal mezelf ook eens toevoegen![]()
Op rotten jij want jij haalt mensen uit de opquote:
Dat kun je ook zelf hoor Even wat mensen op slechte ideeen brengenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:10 schreef Molluck het volgende:
Ik wil onderhand ook wel een plaatsje in de OP
Zet jezelf er dan bijquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:10 schreef Molluck het volgende:
Ik wil onderhand ook wel een plaatsje in de OP
Ik heb er niemand uitgegooid geen idee hoe dat moetquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Maar hij heeft mij er uit gegooid![]()
Huilie
Het is ook "Ga een trein koppen"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:11 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Op rotten jij want jij haalt mensen uit de op![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De eerstkomende minuten wel![]()
HEIDEN!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh. ik vergeet steeds die PI's
En wel raak koppen, anders zal ik je uitlachen.. keihard.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Het is ook "Ga een trein koppen"
kan je editen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kut, ik vergat een PI.
In mijn gezicht!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wel raak koppen, anders zal ik je uitlachen.. keihard.
Zeker wel, want vanaf topic 152 die JIJ Geopend hebt, ben ik er uit en sta JIJ op mijn plekje die ik al 151 slowchats lang heb!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb er niemand uitgegooid geen idee hoe dat moet![]()
Dat helpt niet aan je postaantal.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zeker wel, want vanaf topic 152 die JIJ Geopend hebt, ben ik er uit en sta JIJ op mijn plekje die ik al 151 slowchats lang heb!
zie je, ik moet gewoon nog lerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
In mijn gezicht!
En je PI...
Dan blijf je editen.quote:
Goedzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zie je, ik moet gewoon nog leren
ook dat nog eens. Editten is dus gewoon dom tijdsverdrijf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat helpt niet aan je postaantal.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zeker wel, want vanaf topic 152 die JIJ Geopend hebt, ben ik er uit en sta JIJ op mijn plekje die ik al 151 slowchats lang heb!
Wat?quote:
Nou énquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook dat nog eens. Editten is dus gewoon dom tijdsverdrijf.
Het moet eik FC wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kunnen we deze SC niet iets langzamer doen, ik volg het al amper meer.
dát moet ik bestrijden, ik heb best al wat geleerd hier andersquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nou én. Dat is FOK altijd
Ik zit ondertussen nog de FP te lezen ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kunnen we deze SC niet iets langzamer doen, ik volg het al amper meer.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dát moet ik bestrijden, ik heb best al wat geleerd hier anders
Ik probeer een verhaalte te typen voor m'n website.. tevergeefsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen nog de FP te lezen ook
Ja je hebt gelijk ik stond altijd waar nu dat rare superman persoon staatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat?Ik vertel alleen maar de waarheid
![]()
Neuh, doe bij het volgende topic wel, deze is in een halfuur toch weer volquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe maar een request bij een modje voor de TT
Ik kijk wel ChinChen, dat telt ook, toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
* --Christiaan-- luistert nu naar Sensation 2005 - The anthem (white)
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik probeer een verhaalte te typen voor m'n website.. tevergeefs![]()
Het is toch ShinChanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kijk wel ChinChen, dat telt ook, toch?
serieus, een half uur voor 300 posts.. da's dus 10 per minuut damn..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Neuh, doe bij het volgende topic wel, deze is in een halfuur toch weer vol
Ik boycot Jetix trouwens.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kijk wel ChinChen, dat telt ook, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |