Dat gaat ook lekker lukken met zo'n TT. En het nummer klopt niet.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:16 schreef freiss het volgende:
volgens mij zitten we op nummer 150.
KUT PAuper hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:16 schreef freiss het volgende:
Ohnee, een kakkerquote:
Dan zit er een foutje in hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:16 schreef freiss het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ohnee, een kakker
Maar je valt wel mee ? of niet ?![]()
Een Tweaker zou klikken.quote:
Die mofo poloquote:
sorrie ik maar klikte ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een Tweaker zou klikken.![]()
[afbeelding]
Nee toch niet....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel welMaar volgens mij wel
een mannetjesmier is een mierenneuker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een Tweaker zou klikken.![]()
[afbeelding]
Wel te rusten heaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Ayaxola het volgende:
Nu ga ik lekker slapen en lekker dromen over de rest van deze SC
Ik dacht dat het hier gezellig moest worden? Verander dan meteen die hele TT.quote:
Ga je dromen over mijn Loltruck ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Ayaxola het volgende:
Nu ga ik lekker slapen en lekker dromen over de rest van deze SC
wij kunnen toch verder rellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef Jaco90 het volgende:
ik ga ook maar eens. jullie worden weer aardig.![]()
En een vrouwtjesmier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef freiss het volgende:
[..]
een mannetjesmier is een mierenneuker.
We negeren de TT gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier gezellig moest worden? Verander dan meteen die hele TT..
Tja, dat krijg je met melkertbaanmods.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier gezellig moest worden? Verander dan meteen die hele TT..
Leg eens uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met melkertbaanmods.
kunnen anorexiakipjes ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Mieren zijn wel heel sterk hewel 20x hun eigen gewicht
![]()
Weetje wat leuk is ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
Die polo is juist leuk , ik wil hem ook, maar is weer zo inorgineel
Ik weet zelfs een mooi voorbeeldquote:
Melkertbanen zijn banen gecreeerd door de overheid voor kanslozen, ook wel uitkeringstrekkers genoemd.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
TT veranderd.
Want ik zei dus iets aardigs.
En nu gaan we met zijn alle aardig verder anders worden er maatregelen getroffen en posts worden verwijderd.
Nu is de rel wel genoeg geweest. Vind je iemand niet aardig, negeer deze dan gewoon, zo reageert diegene op een gegeven moment ook niet meer op jou of over jou.
Dus klaar nu met dat gebagger en gerel.
Lief doen!
Ahh... wat liefquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
TT veranderd.
En nu gaan we met zijn alle aardig verder anders worden er maatregelen getroffen en posts worden verwijderd.
Nu is de rel wel genoeg geweest. Vind je iemand niet aardig, negeer deze dan gewoon, zo reageert diegene op een gegeven moment ook niet meer op jou of over jou.
Lief doen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef spenky het volgende:
[..]
gelijk weer ander onderwerp... we hebben het net overmieren... komtie met kippen![]()
oftewel pauperts.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Melkertbanen zijn banen gecreeerd door de overheid voor kanslozen, ook wel uitkeringstrekkers genoemd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar ik zie niet in wat kippen zoal moeten dragen eigelijk![]()
ja dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
hun breezersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Is mod zijn dan een baan gecreeerd door de overheid? ik snap je grap nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Melkertbanen zijn banen gecreeerd door de overheid voor kanslozen, ook wel uitkeringstrekkers genoemd.
ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil net zeggen, laat de "Ik-hou-van-jullie-Brechtje-en-ijsmeis-posts" maar komen.
ik hou van Brechtje-en-ijsmeis!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil net zeggen, laat de "Ik-hou-van-jullie-Brechtje-en-ijsmeis-posts" maar komen.
laat het los.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik voel heel veel opgekropte woede.
moe tje ze ook niet schoppenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind kippen anders maar eng!
Ze vliegen zo op je af!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
ok.
IK HOU VAN BRECHTJE EN IJSMEIS!![]()
Amenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
TT veranderd.
Lief doen!
Gelukkig is nu een ophokplicht hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ze vliegen zo op je af!
ziet er tog beter uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Latere foto van dezelfde kip.
Achja daarom koop ik ze altijd al als ze geslacht zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ze vliegen zo op je af!
Kip in ovenzak is lekkerderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Latere foto van dezelfde kip.
Ja, eigenlijk niet gelukkig.. best zielig.. Maar ik zit ook weer niet te wachten op een ziekte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Gelukkig is nu een ophokplicht hebehalve voor particuliere kippen.
![]()
Ik had vandaag nog een kipkroketburger, maar die zag er echt niet zo uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Volgens google ook een kip.
zou het nog bijna geloven ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Jij bent echt een tweede Bupatih.quote:
Die harenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Zielig...ja T schijnt ook nog eens geen zin te hebben he..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk niet gelukkig.. best zielig.. Maar ik zit ook weer niet te wachten op een ziekte.
Die harenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent echt een tweede Bupatih.
Ik durf ze wel op te eten mits ze 'klaar gemaakt' zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:31 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zielig...ja T schijnt ook nog eens geen zin te hebben he..maarja als je bang bent voor kippen...
![]()
En wat is dan de grapquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja nee dan heeft ophokplicht geen zin meer hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik durf ze wel op te eten mits ze 'klaar gemaakt' zijn.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:32 schreef freiss het volgende:
Die eieren vergaren wilt, moet hem 't kakelen der hennen getroosten.
bierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef freiss het volgende:
't bier is niet voor de ganzen gebrouwen.
Een anus heeft toch geen mond?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:33 schreef Chriz2k het volgende:
Een kippenkont heeft goud in de mond.
Alweer een anderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:31 schreef spenky het volgende:
ik wil je kippen
He hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef freiss het volgende:
nou, nu stop iik met die pauperspreekwoorden.
aardig ideequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef freiss het volgende:
nou, nu stop iik met die pauperspreekwoorden.
Scherp.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:34 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Het originele woord uit t spreekwoord wel dan?![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:37 schreef freiss het volgende:
Kipt, eer gij bezint.
wij zijn goed met kipquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:37 schreef Wiwi101 het volgende:
Kip, het meest veelzijdigste stukje vlees?:D
Nee, op konijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:31 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Vind je die ook als je op kip zoekt![]()
Goed plan, ik maak er ook maar weer eens eentje open.quote:
ik tapquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goed plan, ik maak er ook maar weer eens eentje open.
Doe normaal zeg. Zo'n lief kuikentje een takkebeest? Dit is een takkebeest:quote:
sorrie ik eet tog liever een takkebeestquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:41 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Doe normaal zeg. Zo'n lief kuikentje een takkebeest? Dit is een takkebeest:
[afbeelding]
EET JIJ WANDELENDE TAKKEN?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:42 schreef spenky het volgende:
[..]
sorrie ik eet tog liever een takkebeest![]()
fok! jij er maar lekker op los!!! kerelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb de mijne net optrouwens ik moet morgen om half 6 op zijn, zou ik nog een biertje pakken en blijven fokken of moet ik naar bed ? jullie kiezen
ga maar wegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb de mijne net optrouwens ik moet morgen om half 6 op zijn, zou ik nog een biertje pakken en blijven fokken of moet ik naar bed ? jullie kiezen
Wat voor dingen?quote:
Hoe kom je aan die avatar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goed plan, ik maak er ook maar weer eens eentje open.
Zonder de pootjes, anders passen er te weinig in een verpakkingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:46 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Pindapepsels = Wandelende takken met pinkakaas erin.
ik pluk ze uit de achtertuinquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:46 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zonder de pootjes, anders passen er te weinig in een verpakking![]()
Oke meneer, omdat u het zegtquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef spenky het volgende:
[..]
fok! jij er maar lekker op los!!! kerel
Blijf gezellig nog even.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Laat ze toch lopen. Of ik ga je eventuele kinderen in de pan gooien en opeten!quote:
Van Maikullllllquote:
nee ik prefereer alleen takkebeesten en konijnenfantjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:48 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Laat ze toch lopen. Of ik ga je eventuele kinderen in de pan gooien en opeten!![]()
![]()
daar doop ik ze inquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En die pindakaas doe je er dan zelf in?
Oke!!quote:
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:50 schreef Xenwolfie het volgende:
Konijnenfantjes? Konijnen met een slurf?![]()
Waar smaken ze naar dan? Behalve chilisausquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:51 schreef spenky het volgende:
[..]
jamenging van konijnen en olifanten... maar ze zijn heel klein.. soort 1 hapscracks.. ook erg lekker in chillisaus
moeilijk te zeggen... als je ze bakt met een beetje zout is het een soort fazant... anders issut beetje blubberig.. hou ik persoonlijk niet zo vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:52 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Waar smaken ze naar dan? Behalve chilisaus![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:52 schreef Xenwolfie het volgende:
Dat was de druppel! Ik ga je opsporen en je huis in de fik steken!![]()
Jij kan wel heel goed dingen uit je duim zuigen he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef spenky het volgende:
[..]
moeilijk te zeggen... als je ze bakt met een beetje zout is het een soort fazant... anders issut beetje blubberig.. hou ik persoonlijk niet zo van
die takkebeesten!!! voor strafquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Hee wie heeft de O uit mijn naam gejat?
ik voed ze opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:55 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Gemenrikken, ik bescherm ze en ze jatten mijn o.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:54 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Jij kan wel heel goed dingen uit je duim zuigen he?![]()
![]()
![]()
ja want ik voed ze op... zodat ze wat dikker zijn... dus meer smaak! en dan eet ik ze op nadat ik ze van hun poten heb ontnomenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:57 schreef Xenwolfie het volgende:
Eerst eet je ze op en nou voed je ze opeens op?![]()
Zo warm alweer? Maja is tog maar van korte duur he...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef Xenwolfie het volgende:
ZZZZZzzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzz.
En waarom wordt het woensdag nou weer 30 graden, dan moet ik naar school en dan heb ik de zwaarste tas.
Of heb je het van Piet Paulusma, want dan klopt het natulijk nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zo warm alweer? Maja is tog maar van korte duur he...
quote:
Brand ja, ben alleen toch n beetje aangeschoten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ach zolang het bier goed smaakt is er niks mis, was er trouwens Brand bier ?
Check mij dan met mijn hoofdje uit het raam hangen
[[url=http://x1.putfile.com/8/23707003777.gif]afbeelding][/url]
Wat zwiebert daar eigelnlijk achteraan? een stofzuigerzak?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ach zolang het bier goed smaakt is er niks mis, was er trouwens Brand bier ?
Check mij dan met mijn hoofdje uit het raam hangen
WTF, 30 fucking graden!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef Xenwolfie het volgende:
[afbeelding]
Maandag is het lekker 25 graden.![]()
Kijk Maastricht is het hoogste want wij zijn het 1337ste van dit landquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef Xenwolfie het volgende:
[afbeelding]
Maandag is het lekker 25 graden.![]()
Geen idee, ik denk een jurk ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:06 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Wat zwiebert daar eigelnlijk achteraan? een stofzuigerzak?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:08 schreef Chanandler het volgende:
Ik vind de zomer helemaal niet leuk. Doe mij maar de winter
Mêstreech, mien geboartesjtad.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk Maastricht is het hoogste want wij zijn het 1337ste van dit land
Ik vind t altijd wel lekker als t zo warm is dat je net zonder jas naar buiten kunt. Maar hoogzomer vind ik ook nie zo boeiendquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:08 schreef Chanandler het volgende:
Ik vind de zomer helemaal niet leuk. Doe mij maar de winter
Ben jij dat echtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ach zolang het bier goed smaakt is er niks mis, was er trouwens Brand bier ?
Check mij dan met mijn hoofdje uit het raam hangenIk heet trouwens Maikuuul en niet zoveel ellen achter elkaar
ha heb bijna geen boekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:10 schreef Xenwolfie het volgende:
Heb medelij met deze arme brugger.
Ga je naar de 1e?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:10 schreef Xenwolfie het volgende:
Heb medelij met deze arme brugger.
Damn :/ ik heb de foto al aan 3 mensen gegeven op msn, en alledrie wisten ze niet dat ik het was, deze foto was op vakantie genomen daarvan dat ik zo bruin benquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben jij dat echt!!!! Dat wist ik niet.
Met vriendinnen haar pruim laten zien aan jongensquote:
Maar heb je die vrachtwagen ook zonder jouw hoofd erop danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Damn :/ ik heb de foto al aan 3 mensen gegeven op msn, en alledrie wisten ze niet dat ik het was, deze foto was op vakantie genomen daarvan dat ik zo bruin ben
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met vriendinnen haar pruim laten zien aan jongens
Jij zou wel een van die jongens willllen zijn he....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met vriendinnen haar pruim laten zien aan jongens
Niet echt want ik poste die lolrtuck op een forum en opeens stond mijn hoofd erop en nu opeens kan ik dr geen meer vinden zonder mijn hoofd eropquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar heb je die vrachtwagen ook zonder jouw hoofd erop dan?
Op mijn school zijn de HAVOers nog een extra jaar brugger, MAVO en VWO niet meer...quote:
Nee ik vind dat viesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:14 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Jij zou wel een van die jongens willllen zijn he....![]()
Das gekquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Op mijn school zijn de HAVOers nog een extra jaar brugger, MAVO en VWO niet meer...![]()
haddik ook... maar dan vink niet egt meer brugger whoor...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Op mijn school zijn de HAVOers nog een extra jaar brugger, MAVO en VWO niet meer...![]()
De hogere klassen vinden dat wel, ik krijg dagelijks te horen dat ik een brugwup ben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:16 schreef spenky het volgende:
[..]
haddik ook... maar dan vink niet egt meer brugger whoor...
Ach, zo vind ik em ook mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Niet echt want ik poste die lolrtuck op een forum en opeens stond mijn hoofd erop en nu opeens kan ik dr geen meer vinden zonder mijn hoofd erop
quote:
quote:Wat is TVP ?
TVP is de afkorting van Texturized Vegetable Protein. Het wordt geproduceerd van magere sojabloem, dat een zeer laag vetgehalte heeft (3%). Het is verkrijgbaar in de vorm van vlokken, korreltjes en brokken die gebruikt kunnen worden voor de vervanging van rundergehakt. Verwar TVP niet met HVP, wat een gehydrolyseerde plantaardig eiwit is. HVP is een voedseladditief die vaak aanzienlijke hoeveelheden van MSG bevat, monosodium glutamaat. TVP bevat geen MSG. Ondanks dat TVP zelf zeer weinig vet bevat, bevatten sommige commerciële producten die TVP bevatten aanzienlijke hoeveelheden toegevoegd vet.
Big Brotherquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef Xenwolfie het volgende:
BB?
Ik heb geen vakantie meerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef Chanandler het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk doen, deze laatste vakantie week?
Werken en fokkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef Chanandler het volgende:
Naar school gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:18 schreef Chanandler het volgende:
Brother Bearquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef Xenwolfie het volgende:
BB?
Oke toedeloequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Wiwi101 het volgende:
Hej maaaar ik ga er vandoor
Er zijn zelfs al mensen die al een week begonnen zijn toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:19 schreef Chanandler het volgende:
Haha mensen die geen vakantie meer hebben![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al mensen die al een week begonnen zijn toch?
* Xenwolfie points at Xenowolfie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al mensen die al een week begonnen zijn toch?
Zwolle ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef Chanandler het volgende:
Fok!ken in de vakantie is wel een beeeetje sad, dat doe ik op school ook
Gaat er dan niemand morgen stappen ofzo? Kom gezellig naar het concert van LF en BB, Racoon en nog wat luitjes, gratis, op de grote markt in Zwolle![]()
Daytona Trial Motorcycles?quote:
Maastricht?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zwolle ?wie komt er vanavond met mij mee op stap in Maastricht ?
Ik ben net terug van stappen met TLK.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zwolle ?wie komt er vanavond met mij mee op stap in Maastricht ?
oeh aanlokkelijk aanbod, jammer dat ik daar geen huis hebquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:21 schreef Chanandler het volgende:
Fok!ken in de vakantie is wel een beeeetje sad, dat doe ik op school ook
Gaat er dan niemand morgen stappen ofzo? Kom gezellig naar het concert van LF en BB, Racoon en nog wat luitjes, gratis, op de grote markt in Zwolle![]()
Als het niemand mag opvallen, waarom post je het dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef Imberr het volgende:
@chanandler: racoon![]()
ik typ dit in sub btw zodat t hopelijk niemand opvalt dat ik loop te posten
we zullen zachtjes praten. En Racoon wordt morgen avond 14.gifquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef Imberr het volgende:
Ze is er weerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef Imberr het volgende:
Hoi Imberr.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:23 schreef Imberr het volgende:
Wie the hell is TLK ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik ben net terug van stappen met TLK.![]()
1800quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef Xenwolfie het volgende:
We gaan al richting 300.
WAT ZEGGIE?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef Chanandler het volgende:
[..]
we zullen zachtjes praten. En Racoon wordt morgen avond 14.gif
Mijn les begint maandag meteen om 8:15quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:24 schreef spenky het volgende:
[..]
ik tot dinsdag dus dinsdag is me eerste les
dat ik zachtjes zal pratenquote:
Ah, have fun.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef Imberr het volgende:
ik ben nu bij een vriendin thuis met nog wat andere mensen melig aan t doen dus ik kan niet veel posten hier. das ook zo dommaar anyway.. ik kijk hier nog wel af en toe
Tis dat t zo ver weg is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef Chanandler het volgende:1800
IK ga slapen. Morgen kleertjes kopen met mn zussieen racoon
leuke vriendin??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef Imberr het volgende:
ik ben nu bij een vriendin thuis met nog wat andere mensen melig aan t doen dus ik kan niet veel posten hier. das ook zo dommaar anyway.. ik kijk hier nog wel af en toe
Kleertjes? Ben je zwanger?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef Chanandler het volgende:1800
IK ga slapen. Morgen kleertjes kopen met mn zussieen racoon
Ik zal foto's maken voor je!quote:
Kan je daar ook een cam aandoen ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:26 schreef Imberr het volgende:
jaaaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!!!
Zit je op de Gold-tribune?!
Jep 3 maanden alquote:
Nee ik ga slapenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:29 schreef Xenwolfie het volgende:
Niemand?
trustquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:30 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Nee ik ga slapen
De groeten allemaal, welterusten
Kut, ik ging toch ff in je FB kijken of je een vrouw wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |