Dat gaat ook lekker lukken met zo'n TT. En het nummer klopt niet.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:16 schreef freiss het volgende:
volgens mij zitten we op nummer 150.
KUT PAuper hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:16 schreef freiss het volgende:
Ohnee, een kakkerquote:
Dan zit er een foutje in hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:16 schreef freiss het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ohnee, een kakker
Maar je valt wel mee ? of niet ?![]()
Een Tweaker zou klikken.quote:
Die mofo poloquote:
sorrie ik maar klikte ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een Tweaker zou klikken.![]()
[afbeelding]
Nee toch niet....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel welMaar volgens mij wel
een mannetjesmier is een mierenneuker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een Tweaker zou klikken.![]()
[afbeelding]
Wel te rusten heaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Ayaxola het volgende:
Nu ga ik lekker slapen en lekker dromen over de rest van deze SC
Ik dacht dat het hier gezellig moest worden? Verander dan meteen die hele TT.quote:
Ga je dromen over mijn Loltruck ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Ayaxola het volgende:
Nu ga ik lekker slapen en lekker dromen over de rest van deze SC
wij kunnen toch verder rellenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef Jaco90 het volgende:
ik ga ook maar eens. jullie worden weer aardig.![]()
En een vrouwtjesmier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef freiss het volgende:
[..]
een mannetjesmier is een mierenneuker.
We negeren de TT gewoonquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier gezellig moest worden? Verander dan meteen die hele TT..
Tja, dat krijg je met melkertbaanmods.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier gezellig moest worden? Verander dan meteen die hele TT..
Leg eens uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met melkertbaanmods.
kunnen anorexiakipjes ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Mieren zijn wel heel sterk hewel 20x hun eigen gewicht
![]()
Weetje wat leuk is ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
Die polo is juist leuk , ik wil hem ook, maar is weer zo inorgineel
Ik weet zelfs een mooi voorbeeldquote:
Melkertbanen zijn banen gecreeerd door de overheid voor kanslozen, ook wel uitkeringstrekkers genoemd.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
TT veranderd.
Want ik zei dus iets aardigs.
En nu gaan we met zijn alle aardig verder anders worden er maatregelen getroffen en posts worden verwijderd.
Nu is de rel wel genoeg geweest. Vind je iemand niet aardig, negeer deze dan gewoon, zo reageert diegene op een gegeven moment ook niet meer op jou of over jou.
Dus klaar nu met dat gebagger en gerel.
Lief doen!
Ahh... wat liefquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
TT veranderd.
En nu gaan we met zijn alle aardig verder anders worden er maatregelen getroffen en posts worden verwijderd.
Nu is de rel wel genoeg geweest. Vind je iemand niet aardig, negeer deze dan gewoon, zo reageert diegene op een gegeven moment ook niet meer op jou of over jou.
Lief doen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef spenky het volgende:
[..]
gelijk weer ander onderwerp... we hebben het net overmieren... komtie met kippen![]()
oftewel pauperts.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Melkertbanen zijn banen gecreeerd door de overheid voor kanslozen, ook wel uitkeringstrekkers genoemd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar ik zie niet in wat kippen zoal moeten dragen eigelijk![]()
ja dat bedoel ik...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
hun breezersquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Is mod zijn dan een baan gecreeerd door de overheid? ik snap je grap nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Melkertbanen zijn banen gecreeerd door de overheid voor kanslozen, ook wel uitkeringstrekkers genoemd.
ok.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil net zeggen, laat de "Ik-hou-van-jullie-Brechtje-en-ijsmeis-posts" maar komen.
ik hou van Brechtje-en-ijsmeis!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wil net zeggen, laat de "Ik-hou-van-jullie-Brechtje-en-ijsmeis-posts" maar komen.
laat het los.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Chriz2k het volgende:
Ik voel heel veel opgekropte woede.
moe tje ze ook niet schoppenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind kippen anders maar eng!
Ze vliegen zo op je af!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
ok.
IK HOU VAN BRECHTJE EN IJSMEIS!![]()
Amenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
TT veranderd.
Lief doen!
Gelukkig is nu een ophokplicht hequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ze vliegen zo op je af!
ziet er tog beter uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Latere foto van dezelfde kip.
Achja daarom koop ik ze altijd al als ze geslacht zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef ijsmeis het volgende:
Ze vliegen zo op je af!
Kip in ovenzak is lekkerderquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Latere foto van dezelfde kip.
Ja, eigenlijk niet gelukkig.. best zielig.. Maar ik zit ook weer niet te wachten op een ziekte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:28 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Gelukkig is nu een ophokplicht hebehalve voor particuliere kippen.
![]()
Ik had vandaag nog een kipkroketburger, maar die zag er echt niet zo uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Volgens google ook een kip.
zou het nog bijna geloven ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Jij bent echt een tweede Bupatih.quote:
Die harenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Zielig...ja T schijnt ook nog eens geen zin te hebben he..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk niet gelukkig.. best zielig.. Maar ik zit ook weer niet te wachten op een ziekte.
Die harenquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent echt een tweede Bupatih.
Ik durf ze wel op te eten mits ze 'klaar gemaakt' zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:31 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Zielig...ja T schijnt ook nog eens geen zin te hebben he..maarja als je bang bent voor kippen...
![]()
En wat is dan de grapquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |