[insert lach-in-vuistje-smiley]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:08 schreef HeatWave het volgende:. ja, dan kan ik hem net zo goed zelf openen!
ja, goed om op te schieten....quote:
Weet je dat veel hoge gebouwen geen officiele 13e verdieping hebben qua nummering in de lift? Dat geldt helemaal voor hotels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
13, mooi getal om de meet mee te beginnen.
hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb daar net ook al op gezocht, laffer.
in Amerika geldt dat voor ALLE gebouwen toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:15 schreef static het volgende:
[..]
Weet je dat veel hoge gebouwen geen officiele 13e verdieping hebben qua nummering in de lift? Dat geldt helemaal voor hotels.
Misschien moeten we met dit topic de 13 ook maar overslaan. Just in case.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:15 schreef static het volgende:
[..]
Weet je dat veel hoge gebouwen geen officiele 13e verdieping hebben qua nummering in de lift? Dat geldt helemaal voor hotels.
wat een schatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:04 schreef golfer het volgende:
Kan ik nog net in dit deeltje de mooiste kleindochter terwereld even spammen, slapend op Opa's arm:
[afbeelding]'
in een spuitbus??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:21 schreef SunChaser het volgende:
...Ik neem een busje Molukkers mee denk ik
Ik voel me gediscrimineerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel mensen gaan me morgen op mn muil slaan eigenlijk?
Harrie
Havoc
Laffer
Paxly
Just Me
...Ik neem een busje Molukkers mee denk ik
we binden hem gewoon vast en dan mogen we allemaal slaanquote:
Yep. Mits ze hoog genoeg zijn uiteraard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in Amerika geldt dat voor ALLE gebouwen toch?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:31 schreef static het volgende:
[..]
Yep. Mits ze hoog genoeg zijn uiteraard.
Maar bijna alle hotels in London ook.
In dit lijstje willen we allemaal wel toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in wat voor lijstje van SC ook sta![]()
Thanx, ze is echt cute voor een pasgeboren babietje.quote:
wil je ook een baby??quote:
Ik ook, maar eerst de meetingquote:
quote:
quote:
goed planquote:
Ach man, na 3 bier moeten we je weer in een taxi hijsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef laffer het volgende:
[..]
goed plan![]()
zelf kan ik geen baby`s maken maar ik kan je wel de gronstof leveren![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef laffer het volgende:
[..]
goed plan![]()
zelf kan ik geen baby`s maken maar ik kan je wel de gronstof leveren![]()
dan krijgt ze de grondstof toch vòòr die 3 bierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, na 3 bier moeten we je weer in een taxi hijsen.
Dan ben je nog niet lam (lees:dapper) genoeg om met meisjes te pratenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef laffer het volgende:
[..]
dan krijgt ze de grondstof toch vòòr die 3 bier![]()
tja, met enkel praten maak je geen baby`squote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet lam (lees:dapper) genoeg om met meisjes te praten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet niet of ik het ga redden morgen.
Lijstje met mensen die ik nooit in een lijstje zou stoppenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in wat voor lijstje van SC ook sta![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet niet of ik het ga redden morgen.
het moet toch ergens beginnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, met enkel praten maak je geen baby`s![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lijstje met mensen die ik nooit in een lijstje zou stoppen
Heatwave
Pim Fortuyn
Bluezz
Static
[zweet-van-voorhoofd-veegt-smiley.jpg]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
In principe hoef ik niet gelijk zaterdag bezwangerd te worden hoor
jullie praten teveel en neuken te weinigquote:
gaat wat lastig op deze afstand nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:17 schreef laffer het volgende:
[..]
jullie praten teveel en neuken te weinig![]()
neuken moet je, anders krijg je nooit baby`s![]()
en dan bedoel ik niet anaal (zoals wij weleens doen) maar vaginaal!!!!![]()
het zal wat HW betreft daarna ook niet gaan lukkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
In principe hoef ik niet gelijk zaterdag bezwangerd te worden hoor
Ik gaf je alleen maar advies flippo. In het algemeen dan he, want van MissBliss blijf je afquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef laffer het volgende:
[..]
het zal wat HW betreft daarna ook niet gaan lukken![]()
die sukkel wil alleen maar praten![]()
Dan had je vanochtend je kans maar moeten pakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat wat lastig op deze afstand nu.
je had nog geen redbull opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan had je vanochtend je kans maar moeten pakken
Snap je?? 'pakken'
wij begrijpen elkaar, ik zie je morgen schatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan had je vanochtend je kans maar moeten pakken
Snap je?? 'pakken'
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:20 schreef laffer het volgende:
[..]
wij begrijpen elkaar, ik zie je morgen schatje![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 verjaardagsfeesten en moet daarna dan nog alleen met het ov heen en terug (waar ik een schijthekel aan heb) en ik zou eigenlijk ook niet alleen gaanquote:
ja hoor je zal haar idd wel zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:20 schreef laffer het volgende:
[..]
wij begrijpen elkaar, ik zie je morgen schatje![]()
![]()
![]()
[slikt opmerking over stier in]quote:
*slikt opmerking over slikken in*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[slikt opmerking over stier in]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*slikt opmerking over slikken in*.
tja, ik heb het ook druk (net verhuisd) maargoed, ik hoop je morgen wel te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb 2 verjaardagsfeesten en moet daarna dan nog alleen met het ov heen en terug (waar ik een schijthekel aan heb) en ik zou eigenlijk ook niet alleen gaan.
Ik weet niet hoeveel zin ik morgenavond nog kan maken.
We jagen de rest wegquote:
I know. Maar als ik al met de trein moet, moet ik ook de laatste terugpakken. Ik weet niet hoeveel tijd er dan nog overblijft. En ik haat de trein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, ik heb het ook druk (net verhuisd) maargoed, ik hoop je morgen wel te zien![]()
is geen optiequote:
ja lekkerquote:
De optie 'geen baby' stond er niet bijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef laffer het volgende:
ik heb een missbliss die een baby wil met HW![]()
Dat had ik ook al gezegd jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De optie 'geen baby' stond er niet bij
Ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Eet je ook mee Ole?
alsof een vrouw daar ook maar iets over in te brengen heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De optie 'geen baby' stond er niet bij
Mooi zo!quote:
Daar heb je weer een puntquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef laffer het volgende:
[..]
alsof een vrouw daar ook maar iets over in te brengen heeft![]()
Hallo, mijn buik raakt dan uit vorm hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef laffer het volgende:
[..]
alsof een vrouw daar ook maar iets over in te brengen heeft![]()
quote:
quote:
Das 20 min toch???quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:59 schreef k_i_m het volgende:
Gaan er nog mensen met de trein vanaf Hilversum/Weesp? Zodat ik niet helemaal alleen hoef?.
ow... wel te overleven toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:01 schreef k_i_m het volgende:
Half uur.
tuurlijk wel,je bent toch geen mietje??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef k_i_m het volgende:
Nee.
Moeten we je van het station afhalen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:59 schreef k_i_m het volgende:
Gaan er nog mensen met de trein vanaf Hilversum/Weesp? Zodat ik niet helemaal alleen hoef?.
Nou ja, jullie komen wel eten dus jullie zijn er wel lang danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik komen ook met de trein, hetgeen wel inhoudt dat we laatste boemel richting Haarlem/Bloemendaal terug moeten nemen, dus er niet echt nachtwerk van kunnen gaan maken.
hetgeen op onze leeftijd sowieso niet zo verstandig is
Tja.. opa en omaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik komen ook met de trein, hetgeen wel inhoudt dat we laatste boemel richting Haarlem/Bloemendaal terug moeten nemen, dus er niet echt nachtwerk van kunnen gaan maken.
hetgeen op onze leeftijd sowieso niet zo verstandig is
Ja, zo kan ie wel weer.quote:
Is goed hoor golfjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zo kan ie wel weer.
Zorg nou eerst zelf maar dat je er nog zo strak en jong er uitziet tegen de tijd dat je mijn leeftijd bereikt hebt.
Waarom?quote:
Eten jullie nou mee of niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef laffer het volgende:
static, ik kom eerst naar jou toe morgen?
Yep.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef laffer het volgende:
static, ik kom eerst naar jou toe morgen?
Ik niet, heb om 17:00 nog een andere afspraak.quote:
Mijn moeder zei toevallig nog "Drink je niet teveel dit weekend?"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat is een standaard Oma-uitdrukking
Of, kijk uit met oversteken
Ik moet toch oefenen nu
jammer, doe haar de groetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Ik niet, heb om 17:00 nog een andere afspraak.
Hier nu ook, samen met onweer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef Ole het volgende:
Flinke bui hier.. Kat komt drijfnat binnen![]()
Zwengel msn eens aan?quote:
goed plan, ik weet alleen je huisnummer niet meer...quote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet "iets" niet vergeten mee te nemen.
Ohw, en je mag het uitleggen, heb laffer net gesproken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet "iets" niet vergeten mee te nemen.
Men ziet het morgen welquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, en je mag het uitleggen, heb laffer net gesproken.
Ik moet nu echt de honden uitlaten in dit takke-weer.
spannendquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Men ziet het morgen wel.
Ik ga zo slapen, morgen nerdy doen.
Komt helemaal goed jochiequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:03 schreef laffer het volgende:
[..]
spannend![]()
en je moet het echt in ABC uitleggen want ik heb er echt geen verstand van![]()
trustuh pik, ik zie je morgen![]()
Hoezo 'in principe'?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:47 schreef Cynix ® het volgende:
in principe
Grappenmaker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, je kent me toch?
Nope, dat zie je verkeerd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dit had jij kunnen zijn
[afbeelding]
Heb toch al 50 uur gewerkt deze week, dit kan er ook nog wel bij. Gelukkig kan ik ma en di bijkomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:21 schreef CartWOman het volgende:
Jeetje Aventura
Sterkte, jij bikkel!
Ik ga ook nog 5 uurtjes werken, vanavond komt nikky, ff bakkie doen en dan komen we er aan!![]()
Zin in.![]()
Pjoeter beurs?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Zo eerst ff naar de Rai, daarna barst het los.... Coco's, be afraid, be very afraid.
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]ff wat kopen voor mijn nieuwe foon
.
quote:
Niet zo gemeen doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:23 schreef Skaai het volgende:
Ja, zonder jou wordt het vast een stuk leuker
Maar zo doe je wel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen.. Het is heus niet voor m'n lol dat ik niet kom.
.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #297: Meeten is voor het plebs! [afbeelding]
Ik ben dan ook onderdeel van het plebs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #297: Meeten is voor het plebs! [afbeelding]
Je gaat niet handtastelijk worden he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:45 schreef SunChaser het volgende:
En terecht
Sorry, als ik thuis internet had gehad had ik mij eerder af kunnen melden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef nikky het volgende:
Het grote afzeggen begint steeds later he?
Jammer mensen.
Ik was laatst bij mijn opa en oma slapen. Was echt heel erg moe, en had zin om uit te slapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef nikky het volgende:
Het grote afzeggen begint steeds later he?
Jammer mensen.
Ik wilde uitslapen maar dat wordt me echt nooit gegunt gewoon. Mijn oma belde me wakker.
Geeft niks johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Sorry, als ik thuis internet had gehad had ik mij eerder af kunnen melden.
Vanwege de normen en warden discussie heb ik besloten vandaag een internet cafe op te zoeken om mij toch netjes af te melden.
Zoals gezegd,ik had het ook liever anders gezien![]()
Toch zijn ze liefquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik was laatst bij mijn opa en oma slapen. Was echt heel erg moe, en had zin om uit te slapen.
Gaat ze om 9 uur aan mijn bed staan, gaat ze me 'aaien'. Yeh right, ik schudde mijn bed bijna uit. Dus ik zo: 'Moet dat nou?' Zij: 'Oh sorry, ik wou je niet wakker maken'.![]()
![]()
Zitten die op fok dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef Ole het volgende:
Er kan naast het PUB en OUD forum wel een Opa en Oma forum komen
Ja, ik kreeg 10 euro van d'r.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef Ole het volgende:
Er kan naast het PUB en OUD forum wel een Opa en Oma forum komen
Weet het niet. Ik zie hem tegenwoordig niet zo vaak meer online eigenlijk. Mis hem zelfs op IRCquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En nikky, wij dachten eerst dat we de eersten op fok waren, maar Opa is de winner
Hoe is het met hem eigenlijk?
Ik ben niet jaloers op je baan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:15 schreef Aventura het volgende:
Vandaag van 8 tot 16 uur werken, morgen ook
Wordt of 3 uur slapen of een allnighter dus.
Met weinig slaap heb ik geen moeite, met alcohol wel. (De volgende dag, dan).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op je baan.
Al werd ik vanochtend om 6:00 ook al m'n bed uit gebeld i.v.m. de nasleep van een grote storing van donderdag op vrijdag.
Ik heb het vage vermoeden dat ik het vanavond echt niet laat ga maken.
Oh, met een keer te weinig slaap heb ik ook niet zo veel problemen. Alleen kom ik al een paar weken structureel slaap te kort, en dat begint nu toch wel op te breken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Met weinig slaap heb ik geen moeite, met alcohol wel. (De volgende dag, dan).
Dus dat wordt snel overschakelen op cola en aanverwante dranken. Gelukkig ben ik ook gezellig zonder drank op
quote:
Komen jullie via Hilversum toevallig?quote:
Pas op voor Molukkers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ergens tussen 20 en 21 uur waarschijnlijk. Per trein en zo.
Willen we weten waarom zo laat?quote:
Tja dat wordt op de grond slapenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:54 schreef Skaai het volgende:
Sorry Orange, je kan niet blijven slapen.
Iemand heeft je bed al ingepikt:
[afbeelding]
Das roddel nummer 1quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef Skaai het volgende:
Whehehe, mijn kamer lijkt wel een bordeel zo, al dat paars.
Zolang je me geen Daan of Daantje noemt, verder luister ik bijna overal naar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef static het volgende:
Ohw, eb ik ben erg slecht in het onthouden van nicks en namen, dus sla me niet meteen op mijn harses indien ik je verkeerd adresseer.
Ik plak mijn streepjescode wel weer opquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef static het volgende:
Ohw, eb ik ben erg slecht in het onthouden van nicks en namen, dus sla me niet meteen op mijn harses indien ik je verkeerd adresseer.
Volgens mij heb ik dat bandje van de FOK! 5 jaarsmeet hier nog ergens liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik plak mijn streepjescode wel weer op
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:01 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Als ik zomaar, opeens, spontaan langskom, zou dat opvallen?
Kutquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:30 schreef SunChaser het volgende:
*afmeldt*
Salaris wordt over het weekend heen getild blijkbaar
quote:
Want?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:14 schreef nikky het volgende:
Iedereen die met de trein gaat kan gerust ademhalen.
Sun kan niet komen.quote:
Dat wel, maar ik ga niet lenen voor een meet. Ik ben al iemand die snel leent en dan is t eind al helemaal snel zoek. Er zijn een paar mensen van vanavond die ik graag eens weer wil zien, maar dat moet dan ff een andere keer. Ik neem aan dat laffer en static wel vaker even een kroeg induiken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef livEliveD het volgende:
Niemand die je even wat wilt lenen tot na het weekend?![]()
Mja is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef SunChaser het volgende:
Dat wel, maar ik ga niet lenen voor een meet. Ik ben al iemand die snel leent en dan is t eind al helemaal snel zoek.
Maar ga je nu naar de L&F meet of niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zou eerder lenen voor een meet dan voor brood of iets ander onzinnigs.
Komt goed, vorige keer zijn laffer, heatwave en ik een hapje gaan eten, daarna wat drinken met Gurgeh op het Leidse.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik neem aan dat laffer en static wel vaker even een kroeg induiken.
Wie is de 'F'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar ga je nu naar de L&F meet of niet?
Ik was in de war met de Lost Format-meet. Die is volgende week, bescheiden feest hoor. Alleen Jack, Bridget, Fons, Daphne, Max, Hanna en Bassie komen.quote:
Dunno, ik ga maar eens weg zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:47 schreef SunChaser het volgende:
Zou static al op zn muil zijn gegaan?
Hij en Laffer zijn al aardig op weg met tequilla'squote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:47 schreef SunChaser het volgende:
Zou static al op zn muil zijn gegaan?
Nee, ben niet geweest maar hij zal toch niet nu al afgelopen zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:14 schreef Ole het volgende:
Je bent niet geweest, dus ik denk niet dat jij ze te zien krijgt
Nee joh.. ik kon helaas niet langer blijven, en woon vlakbij. Die gaan nog wel eventjes door vermoed ik. Nikky was net binnen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, ben niet geweest maar hij zal toch niet nu al afgelopen zijn?
Oke we wachten vol smart!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn ook thuis
Even een Wist u dat lijstje maken
Moesten helaas het laatste boemeltje richting Bloemendaal halen, anders waren we nog wel even gebleven, vooral omdat Nikky zo lekker op mijn schoot kroop.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn ook thuis
Even een Wist u dat lijstje maken
Klinkt gezellig.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Wist u dat :
-KNIPPERT-
Sunchaser stiekum vermomd als neger de hele avond heeft gelekt...
Wij hebben nog even wat in de friteuse gegooid hier.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:32 schreef Brighteyes het volgende:
Thuis!
Het was gezellig!
Pita kaas is achter de kiezen dus tijd om te gaan slapen.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Wist u dat :
Sunchaser stiekum vermomd als neger de hele avond heeft gelekt...
Zie Wist je Watjes van Bluezz.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:20 schreef SunChaser het volgende:
Wie van de gastenlijst is niet komen opdagen trouwens?
Mijn compagnon had een etentje met Donald Trump vanavond. Zie dat dat dus is uitgelopenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
rest van namen in de OP zijn niet gekomen
Nee, viel wel mee schatje.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:38 schreef SunChaser het volgende:
Daar heb je nog best lang over nagedacht trouwens
Ja tuurlijk!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:49 schreef SunChaser het volgende:
Ja, gaat goed hoor liefjeDenk je nog wel eens aan me?
Tja, de snacks van Mora zijn toch niet te overtreffen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:54 schreef SunChaser het volgende:
Kook aan jou. Vooral als ik sta te frituren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |