Grappenmaker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, je kent me toch?
Nope, dat zie je verkeerd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:59 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dit had jij kunnen zijn
[afbeelding]
Heb toch al 50 uur gewerkt deze week, dit kan er ook nog wel bij. Gelukkig kan ik ma en di bijkomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:21 schreef CartWOman het volgende:
Jeetje Aventura
Sterkte, jij bikkel!
Ik ga ook nog 5 uurtjes werken, vanavond komt nikky, ff bakkie doen en dan komen we er aan!![]()
Zin in.![]()
Pjoeter beurs?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:36 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh.
Zo eerst ff naar de Rai, daarna barst het los.... Coco's, be afraid, be very afraid.
quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]ff wat kopen voor mijn nieuwe foon
.
quote:
Niet zo gemeen doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:23 schreef Skaai het volgende:
Ja, zonder jou wordt het vast een stuk leuker
Maar zo doe je wel!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen.. Het is heus niet voor m'n lol dat ik niet kom.
.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #297: Meeten is voor het plebs! [afbeelding]
Ik ben dan ook onderdeel van het plebs.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #297: Meeten is voor het plebs! [afbeelding]
Je gaat niet handtastelijk worden he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:45 schreef SunChaser het volgende:
En terecht
Sorry, als ik thuis internet had gehad had ik mij eerder af kunnen melden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef nikky het volgende:
Het grote afzeggen begint steeds later he?
Jammer mensen.
Ik was laatst bij mijn opa en oma slapen. Was echt heel erg moe, en had zin om uit te slapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef nikky het volgende:
Het grote afzeggen begint steeds later he?
Jammer mensen.
Ik wilde uitslapen maar dat wordt me echt nooit gegunt gewoon. Mijn oma belde me wakker.
Geeft niks johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Sorry, als ik thuis internet had gehad had ik mij eerder af kunnen melden.
Vanwege de normen en warden discussie heb ik besloten vandaag een internet cafe op te zoeken om mij toch netjes af te melden.
Zoals gezegd,ik had het ook liever anders gezien![]()
Toch zijn ze liefquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik was laatst bij mijn opa en oma slapen. Was echt heel erg moe, en had zin om uit te slapen.
Gaat ze om 9 uur aan mijn bed staan, gaat ze me 'aaien'. Yeh right, ik schudde mijn bed bijna uit. Dus ik zo: 'Moet dat nou?' Zij: 'Oh sorry, ik wou je niet wakker maken'.![]()
![]()
Zitten die op fok dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef Ole het volgende:
Er kan naast het PUB en OUD forum wel een Opa en Oma forum komen
Ja, ik kreeg 10 euro van d'r.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef Ole het volgende:
Er kan naast het PUB en OUD forum wel een Opa en Oma forum komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |