Weet het niet. Ik zie hem tegenwoordig niet zo vaak meer online eigenlijk. Mis hem zelfs op IRCquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En nikky, wij dachten eerst dat we de eersten op fok waren, maar Opa is de winner
Hoe is het met hem eigenlijk?
Ik ben niet jaloers op je baan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:15 schreef Aventura het volgende:
Vandaag van 8 tot 16 uur werken, morgen ook
Wordt of 3 uur slapen of een allnighter dus.
Met weinig slaap heb ik geen moeite, met alcohol wel. (De volgende dag, dan).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op je baan.
Al werd ik vanochtend om 6:00 ook al m'n bed uit gebeld i.v.m. de nasleep van een grote storing van donderdag op vrijdag.
Ik heb het vage vermoeden dat ik het vanavond echt niet laat ga maken.
Oh, met een keer te weinig slaap heb ik ook niet zo veel problemen. Alleen kom ik al een paar weken structureel slaap te kort, en dat begint nu toch wel op te breken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Met weinig slaap heb ik geen moeite, met alcohol wel. (De volgende dag, dan).
Dus dat wordt snel overschakelen op cola en aanverwante dranken. Gelukkig ben ik ook gezellig zonder drank op
quote:
Komen jullie via Hilversum toevallig?quote:
Pas op voor Molukkers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ergens tussen 20 en 21 uur waarschijnlijk. Per trein en zo.
Willen we weten waarom zo laat?quote:
Tja dat wordt op de grond slapenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:54 schreef Skaai het volgende:
Sorry Orange, je kan niet blijven slapen.
Iemand heeft je bed al ingepikt:
[afbeelding]
Das roddel nummer 1quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef Skaai het volgende:
Whehehe, mijn kamer lijkt wel een bordeel zo, al dat paars.
Zolang je me geen Daan of Daantje noemt, verder luister ik bijna overal naar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef static het volgende:
Ohw, eb ik ben erg slecht in het onthouden van nicks en namen, dus sla me niet meteen op mijn harses indien ik je verkeerd adresseer.
Ik plak mijn streepjescode wel weer opquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef static het volgende:
Ohw, eb ik ben erg slecht in het onthouden van nicks en namen, dus sla me niet meteen op mijn harses indien ik je verkeerd adresseer.
Volgens mij heb ik dat bandje van de FOK! 5 jaarsmeet hier nog ergens liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik plak mijn streepjescode wel weer op
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:01 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Als ik zomaar, opeens, spontaan langskom, zou dat opvallen?
Kutquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:30 schreef SunChaser het volgende:
*afmeldt*
Salaris wordt over het weekend heen getild blijkbaar
quote:
Want?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:14 schreef nikky het volgende:
Iedereen die met de trein gaat kan gerust ademhalen.
Sun kan niet komen.quote:
Dat wel, maar ik ga niet lenen voor een meet. Ik ben al iemand die snel leent en dan is t eind al helemaal snel zoek. Er zijn een paar mensen van vanavond die ik graag eens weer wil zien, maar dat moet dan ff een andere keer. Ik neem aan dat laffer en static wel vaker even een kroeg induiken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:22 schreef livEliveD het volgende:
Niemand die je even wat wilt lenen tot na het weekend?![]()
Mja is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef SunChaser het volgende:
Dat wel, maar ik ga niet lenen voor een meet. Ik ben al iemand die snel leent en dan is t eind al helemaal snel zoek.
Maar ga je nu naar de L&F meet of niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zou eerder lenen voor een meet dan voor brood of iets ander onzinnigs.
Komt goed, vorige keer zijn laffer, heatwave en ik een hapje gaan eten, daarna wat drinken met Gurgeh op het Leidse.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik neem aan dat laffer en static wel vaker even een kroeg induiken.
Wie is de 'F'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar ga je nu naar de L&F meet of niet?
Ik was in de war met de Lost Format-meet. Die is volgende week, bescheiden feest hoor. Alleen Jack, Bridget, Fons, Daphne, Max, Hanna en Bassie komen.quote:
Dunno, ik ga maar eens weg zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:47 schreef SunChaser het volgende:
Zou static al op zn muil zijn gegaan?
Hij en Laffer zijn al aardig op weg met tequilla'squote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:47 schreef SunChaser het volgende:
Zou static al op zn muil zijn gegaan?
Nee, ben niet geweest maar hij zal toch niet nu al afgelopen zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:14 schreef Ole het volgende:
Je bent niet geweest, dus ik denk niet dat jij ze te zien krijgt
Nee joh.. ik kon helaas niet langer blijven, en woon vlakbij. Die gaan nog wel eventjes door vermoed ik. Nikky was net binnen!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, ben niet geweest maar hij zal toch niet nu al afgelopen zijn?
Oke we wachten vol smart!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn ook thuis
Even een Wist u dat lijstje maken
Moesten helaas het laatste boemeltje richting Bloemendaal halen, anders waren we nog wel even gebleven, vooral omdat Nikky zo lekker op mijn schoot kroop.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn ook thuis
Even een Wist u dat lijstje maken
Klinkt gezellig.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Wist u dat :
-KNIPPERT-
Sunchaser stiekum vermomd als neger de hele avond heeft gelekt...
Wij hebben nog even wat in de friteuse gegooid hier.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:32 schreef Brighteyes het volgende:
Thuis!
Het was gezellig!
Pita kaas is achter de kiezen dus tijd om te gaan slapen.
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Bluezz het volgende:
Wist u dat :
Sunchaser stiekum vermomd als neger de hele avond heeft gelekt...
Zie Wist je Watjes van Bluezz.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:20 schreef SunChaser het volgende:
Wie van de gastenlijst is niet komen opdagen trouwens?
Mijn compagnon had een etentje met Donald Trump vanavond. Zie dat dat dus is uitgelopenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:22 schreef golfer het volgende:
rest van namen in de OP zijn niet gekomen
Nee, viel wel mee schatje.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:38 schreef SunChaser het volgende:
Daar heb je nog best lang over nagedacht trouwens
Ja tuurlijk!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:49 schreef SunChaser het volgende:
Ja, gaat goed hoor liefjeDenk je nog wel eens aan me?
Tja, de snacks van Mora zijn toch niet te overtreffen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:54 schreef SunChaser het volgende:
Kook aan jou. Vooral als ik sta te frituren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |