Sorry, als ik thuis internet had gehad had ik mij eerder af kunnen melden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef nikky het volgende:
Het grote afzeggen begint steeds later he?
Jammer mensen.
Ik was laatst bij mijn opa en oma slapen. Was echt heel erg moe, en had zin om uit te slapen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:56 schreef nikky het volgende:
Het grote afzeggen begint steeds later he?
Jammer mensen.
Ik wilde uitslapen maar dat wordt me echt nooit gegunt gewoon. Mijn oma belde me wakker.
Geeft niks johquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Sorry, als ik thuis internet had gehad had ik mij eerder af kunnen melden.
Vanwege de normen en warden discussie heb ik besloten vandaag een internet cafe op te zoeken om mij toch netjes af te melden.
Zoals gezegd,ik had het ook liever anders gezien![]()
Toch zijn ze liefquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik was laatst bij mijn opa en oma slapen. Was echt heel erg moe, en had zin om uit te slapen.
Gaat ze om 9 uur aan mijn bed staan, gaat ze me 'aaien'. Yeh right, ik schudde mijn bed bijna uit. Dus ik zo: 'Moet dat nou?' Zij: 'Oh sorry, ik wou je niet wakker maken'.![]()
![]()
Zitten die op fok dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef Ole het volgende:
Er kan naast het PUB en OUD forum wel een Opa en Oma forum komen
Ja, ik kreeg 10 euro van d'r.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:15 schreef Ole het volgende:
Er kan naast het PUB en OUD forum wel een Opa en Oma forum komen
Weet het niet. Ik zie hem tegenwoordig niet zo vaak meer online eigenlijk. Mis hem zelfs op IRCquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En nikky, wij dachten eerst dat we de eersten op fok waren, maar Opa is de winner
Hoe is het met hem eigenlijk?
Ik ben niet jaloers op je baan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:15 schreef Aventura het volgende:
Vandaag van 8 tot 16 uur werken, morgen ook
Wordt of 3 uur slapen of een allnighter dus.
Met weinig slaap heb ik geen moeite, met alcohol wel. (De volgende dag, dan).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:49 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers op je baan.
Al werd ik vanochtend om 6:00 ook al m'n bed uit gebeld i.v.m. de nasleep van een grote storing van donderdag op vrijdag.
Ik heb het vage vermoeden dat ik het vanavond echt niet laat ga maken.
Oh, met een keer te weinig slaap heb ik ook niet zo veel problemen. Alleen kom ik al een paar weken structureel slaap te kort, en dat begint nu toch wel op te breken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Met weinig slaap heb ik geen moeite, met alcohol wel. (De volgende dag, dan).
Dus dat wordt snel overschakelen op cola en aanverwante dranken. Gelukkig ben ik ook gezellig zonder drank op
quote:
Komen jullie via Hilversum toevallig?quote:
Pas op voor Molukkers.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:18 schreef Cynix ® het volgende:
Ergens tussen 20 en 21 uur waarschijnlijk. Per trein en zo.
Willen we weten waarom zo laat?quote:
Tja dat wordt op de grond slapenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:54 schreef Skaai het volgende:
Sorry Orange, je kan niet blijven slapen.
Iemand heeft je bed al ingepikt:
[afbeelding]
Das roddel nummer 1quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef Skaai het volgende:
Whehehe, mijn kamer lijkt wel een bordeel zo, al dat paars.
Zolang je me geen Daan of Daantje noemt, verder luister ik bijna overal naar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef static het volgende:
Ohw, eb ik ben erg slecht in het onthouden van nicks en namen, dus sla me niet meteen op mijn harses indien ik je verkeerd adresseer.
Ik plak mijn streepjescode wel weer opquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef static het volgende:
Ohw, eb ik ben erg slecht in het onthouden van nicks en namen, dus sla me niet meteen op mijn harses indien ik je verkeerd adresseer.
Volgens mij heb ik dat bandje van de FOK! 5 jaarsmeet hier nog ergens liggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik plak mijn streepjescode wel weer op
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:01 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Als ik zomaar, opeens, spontaan langskom, zou dat opvallen?
Kutquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:30 schreef SunChaser het volgende:
*afmeldt*
Salaris wordt over het weekend heen getild blijkbaar
quote:
Want?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:14 schreef nikky het volgende:
Iedereen die met de trein gaat kan gerust ademhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |