quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet niet of ik het ga redden morgen.
het moet toch ergens beginnenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, met enkel praten maak je geen baby`s![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lijstje met mensen die ik nooit in een lijstje zou stoppen
Heatwave
Pim Fortuyn
Bluezz
Static
[zweet-van-voorhoofd-veegt-smiley.jpg]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
In principe hoef ik niet gelijk zaterdag bezwangerd te worden hoor
jullie praten teveel en neuken te weinigquote:
gaat wat lastig op deze afstand nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:17 schreef laffer het volgende:
[..]
jullie praten teveel en neuken te weinig![]()
neuken moet je, anders krijg je nooit baby`s![]()
en dan bedoel ik niet anaal (zoals wij weleens doen) maar vaginaal!!!!![]()
het zal wat HW betreft daarna ook niet gaan lukkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
In principe hoef ik niet gelijk zaterdag bezwangerd te worden hoor
Ik gaf je alleen maar advies flippo. In het algemeen dan he, want van MissBliss blijf je afquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:18 schreef laffer het volgende:
[..]
het zal wat HW betreft daarna ook niet gaan lukken![]()
die sukkel wil alleen maar praten![]()
Dan had je vanochtend je kans maar moeten pakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaat wat lastig op deze afstand nu.
je had nog geen redbull opquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan had je vanochtend je kans maar moeten pakken
Snap je?? 'pakken'
wij begrijpen elkaar, ik zie je morgen schatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan had je vanochtend je kans maar moeten pakken
Snap je?? 'pakken'
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:20 schreef laffer het volgende:
[..]
wij begrijpen elkaar, ik zie je morgen schatje![]()
![]()
![]()
Ik heb 2 verjaardagsfeesten en moet daarna dan nog alleen met het ov heen en terug (waar ik een schijthekel aan heb) en ik zou eigenlijk ook niet alleen gaanquote:
ja hoor je zal haar idd wel zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:20 schreef laffer het volgende:
[..]
wij begrijpen elkaar, ik zie je morgen schatje![]()
![]()
![]()
[slikt opmerking over stier in]quote:
*slikt opmerking over slikken in*quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[slikt opmerking over stier in]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*slikt opmerking over slikken in*.
tja, ik heb het ook druk (net verhuisd) maargoed, ik hoop je morgen wel te zienquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb 2 verjaardagsfeesten en moet daarna dan nog alleen met het ov heen en terug (waar ik een schijthekel aan heb) en ik zou eigenlijk ook niet alleen gaan.
Ik weet niet hoeveel zin ik morgenavond nog kan maken.
We jagen de rest wegquote:
I know. Maar als ik al met de trein moet, moet ik ook de laatste terugpakken. Ik weet niet hoeveel tijd er dan nog overblijft. En ik haat de trein.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:27 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, ik heb het ook druk (net verhuisd) maargoed, ik hoop je morgen wel te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |