[insert lach-in-vuistje-smiley]quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:08 schreef HeatWave het volgende:. ja, dan kan ik hem net zo goed zelf openen!
ja, goed om op te schieten....quote:
Weet je dat veel hoge gebouwen geen officiele 13e verdieping hebben qua nummering in de lift? Dat geldt helemaal voor hotels.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
13, mooi getal om de meet mee te beginnen.
hehequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:13 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb daar net ook al op gezocht, laffer.
in Amerika geldt dat voor ALLE gebouwen toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:15 schreef static het volgende:
[..]
Weet je dat veel hoge gebouwen geen officiele 13e verdieping hebben qua nummering in de lift? Dat geldt helemaal voor hotels.
Misschien moeten we met dit topic de 13 ook maar overslaan. Just in case.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:15 schreef static het volgende:
[..]
Weet je dat veel hoge gebouwen geen officiele 13e verdieping hebben qua nummering in de lift? Dat geldt helemaal voor hotels.
wat een schatjequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:04 schreef golfer het volgende:
Kan ik nog net in dit deeltje de mooiste kleindochter terwereld even spammen, slapend op Opa's arm:
[afbeelding]'
in een spuitbus??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:21 schreef SunChaser het volgende:
...Ik neem een busje Molukkers mee denk ik
Ik voel me gediscrimineerdquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:21 schreef SunChaser het volgende:
Hoeveel mensen gaan me morgen op mn muil slaan eigenlijk?
Harrie
Havoc
Laffer
Paxly
Just Me
...Ik neem een busje Molukkers mee denk ik
we binden hem gewoon vast en dan mogen we allemaal slaanquote:
Yep. Mits ze hoog genoeg zijn uiteraard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in Amerika geldt dat voor ALLE gebouwen toch?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:31 schreef static het volgende:
[..]
Yep. Mits ze hoog genoeg zijn uiteraard.
Maar bijna alle hotels in London ook.
In dit lijstje willen we allemaal wel toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in wat voor lijstje van SC ook sta![]()
Thanx, ze is echt cute voor een pasgeboren babietje.quote:
wil je ook een baby??quote:
Ik ook, maar eerst de meetingquote:
quote:
quote:
goed planquote:
Ach man, na 3 bier moeten we je weer in een taxi hijsenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef laffer het volgende:
[..]
goed plan![]()
zelf kan ik geen baby`s maken maar ik kan je wel de gronstof leveren![]()
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:03 schreef laffer het volgende:
[..]
goed plan![]()
zelf kan ik geen baby`s maken maar ik kan je wel de gronstof leveren![]()
dan krijgt ze de grondstof toch vòòr die 3 bierquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach man, na 3 bier moeten we je weer in een taxi hijsen.
Dan ben je nog niet lam (lees:dapper) genoeg om met meisjes te pratenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef laffer het volgende:
[..]
dan krijgt ze de grondstof toch vòòr die 3 bier![]()
tja, met enkel praten maak je geen baby`squote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet lam (lees:dapper) genoeg om met meisjes te praten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet niet of ik het ga redden morgen.
Lijstje met mensen die ik nooit in een lijstje zou stoppenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in wat voor lijstje van SC ook sta![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |