ja lekkerquote:
De optie 'geen baby' stond er niet bijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:40 schreef laffer het volgende:
ik heb een missbliss die een baby wil met HW![]()
Dat had ik ook al gezegd jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De optie 'geen baby' stond er niet bij
Ja..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:47 schreef HeatWave het volgende:
Eet je ook mee Ole?
alsof een vrouw daar ook maar iets over in te brengen heeftquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De optie 'geen baby' stond er niet bij
Mooi zo!quote:
Daar heb je weer een puntquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef laffer het volgende:
[..]
alsof een vrouw daar ook maar iets over in te brengen heeft![]()
Hallo, mijn buik raakt dan uit vorm hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef laffer het volgende:
[..]
alsof een vrouw daar ook maar iets over in te brengen heeft![]()
quote:
quote:
Das 20 min toch???quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:59 schreef k_i_m het volgende:
Gaan er nog mensen met de trein vanaf Hilversum/Weesp? Zodat ik niet helemaal alleen hoef?.
ow... wel te overleven toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:01 schreef k_i_m het volgende:
Half uur.
tuurlijk wel,je bent toch geen mietje??quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:03 schreef k_i_m het volgende:
Nee.
Moeten we je van het station afhalen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:59 schreef k_i_m het volgende:
Gaan er nog mensen met de trein vanaf Hilversum/Weesp? Zodat ik niet helemaal alleen hoef?.
Nou ja, jullie komen wel eten dus jullie zijn er wel lang danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik komen ook met de trein, hetgeen wel inhoudt dat we laatste boemel richting Haarlem/Bloemendaal terug moeten nemen, dus er niet echt nachtwerk van kunnen gaan maken.
hetgeen op onze leeftijd sowieso niet zo verstandig is
Tja.. opa en omaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik komen ook met de trein, hetgeen wel inhoudt dat we laatste boemel richting Haarlem/Bloemendaal terug moeten nemen, dus er niet echt nachtwerk van kunnen gaan maken.
hetgeen op onze leeftijd sowieso niet zo verstandig is
Ja, zo kan ie wel weer.quote:
Is goed hoor golfjequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zo kan ie wel weer.
Zorg nou eerst zelf maar dat je er nog zo strak en jong er uitziet tegen de tijd dat je mijn leeftijd bereikt hebt.
Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |